Maruzat

in #tr6 years ago (edited)

0215res.jpg


Fotoğrafa uzunca bakın diye büyük koydum. Sami Güner'in fotoğrafı. Okulda tanıştım kendisiyle, bire bir değil tabi, işlerini gördüm. Sevdim. Konumuz fotoğraf değil aslında. Konumuz aşağıda.

Pazartesi dört sınavım var. İkisi aynı saatte. Başka sözüm yok. Var tabi iki çift sözüm ama söylesem de boş olacak. Hiç bir zaman çalışkan bir öğrenci olmadım. Eh belki lise, sevdiğim bölümü okurken istemsizce çalışıyor sayılıyordum. Grafik-Tasarım. Çizim. Sonra onları da bıraktım uzunca süre. Son sene değişen fikirlerim vardı. Fikirlerim bazı değerlerim haricinde çoğunlukla değişirler. İkizler olduğumdan bahsetmiş miydim? Ben de sinema okumaya karar verdim. Kararımın belli nedenleri vardı tabi. Size anlatmayacağım bunları. O kadar tanışmıyoruz malesef.

Üniversiteye gittim. İki senelik, %100 burs. Bununla övünmüyorum. Elini sallayan herkese burs veren bir okuldu. Ama güzel hocalar tanıdım. Okula da çok gitmedim aslında. İstanbul'da çok kalamıyordum çünkü. İdare eder bir ortalamayla bitirdim okulu. Bakmayın, sinemayı da seviyorum. Okul bitti. İki sene mecburi ara. DGS'ye girmelerim falan var bu süreçte.

Şimdi buradayım. Vize haftasına giriyorum. Size de oluyor mu bilmiyorum ama ne zaman vize dönemine girsem bir kitap okuma isteği doğuyor içime. Kaçıp bir yere sığınma isteği bu. Biliyorum. Ama şu an onu yapacak bile halim yok. Hastayım ve ne zaman hastalansam göz nezlesi olurum. Bir şeyler okumaya başlasam gözlerim yaşaracak. Bu cümleleri yazarken ağlıyorum mesela.

Bitmeyen derdim varmış gibi duruyor. Bunlar dert değil. Derdin d'si değil bunlar. Pek dertli bir insan değilim. Belki de kimine göre öyleyimdir. Ama değilim bence, gamsız bir insan olduğumu biliyorum. Gamsızım ama dertli değilim. O kadar paragraf yazdım, anlaşalım, dertli değilim. Sadece pazartesi dört sınavım var. İkisi aynı saatte.

Buradan bütün sınavları tek haftaya sığdırmaya çalışan yönetime selamlar.


Sort:  

Paylaşımınız günün en Jumbo yazısı seçildi, tebrikler :)

Yazınız Jumbot ve Jumbot Kürasyon Kuyruğuna bağlı hesaplar tarafından oylanmıştır.



Jumbo-T Nedir?

Jumbo-T, TR içerik oluşturucularına destek olma amacıyla kurulmuş bir oluşumdur.

Jumbot Hakkında Daha Detaylı Bilgi İçin

I like it n good night my friend @yasujizr

Thank u and good night.

Vize stresini -daha- yaşamadım. Fakat benim de çok çaresiz hissettiğim zamanlar oldu, kaçmak istediğim zamanlar... Kaçmak istediğim tek şey kitap olduğu zamanlar... Zaten kaçacak başka neyim var ki? Bir kitaplarım oluyor. Onlarla sohbet ediyorum, onların dünyasında geziniyorum...


Sabret: Çaresiz hissetme. Sabır öyle bir iptir ki sen kopacak sanırsın o gittikçe güçlenir. Sen bitecek sanırsın o gittikçe çoğalır. (Mevlana)

Sevdiğim bu alıntı üzerine uzunca konuşmak isterdim fakat yorgunluk artık göz kapaklarımı esir almış durumda, yatayım ben...

Hayır, aslında stres yaşamıyorum. Üstte de bahsettim, bazı konularda gamsızım. Elimde olmayan bir konu hakkında endişelenmemeye çalışıyorum artık. Yoksa çağımızda, üç kişiden birinde olan anksiyete baş gösteriyor. Yoruluyorum endişelenmekten artık. Boş vermeyi öğrendim. Öğrenmeye çalışıyorum doğrusu.

Sınavlar konusunda üniversitede daha çok seçeneğin oluyor. O yüzden de rahat olabiliyorsun bu konuda. Bütler var, yaz okulu var. Aile de baskı uygulamıyorsa sorun olmuyor.


Nerede, kime söyledim hatırlamıyorum ama sabır inanılmaz bir hazine. Ulaşmak için biraz çabalamak gerekiyor ama ulaşınca dünya daha kolay geliyor insana, basitleşiyor.


We recommended this post here and here.

We are Discover Steem, if you like our work consider giving us an upvote. :) If you don't wish to receive recommendations under your posts, reply with STOP.

Congratulations @yasujizr! You have completed some achievement on Steemit and have been rewarded with new badge(s) :

Award for the total payout received

Click on any badge to view your own Board of Honor on SteemitBoard.
For more information about SteemitBoard, click here

If you no longer want to receive notifications, reply to this comment with the word STOP

Upvote this notification to help all Steemit users. Learn why here!

Do not miss the last announcement from @steemitboard!

Congratulations! This post has been upvoted from the communal account, @minnowsupport, by Yasujizr from the Minnow Support Project. It's a witness project run by aggroed, ausbitbank, teamsteem, theprophet0, someguy123, neoxian, followbtcnews, and netuoso. The goal is to help Steemit grow by supporting Minnows. Please find us at the Peace, Abundance, and Liberty Network (PALnet) Discord Channel. It's a completely public and open space to all members of the Steemit community who voluntarily choose to be there.

If you would like to delegate to the Minnow Support Project you can do so by clicking on the following links: 50SP, 100SP, 250SP, 500SP, 1000SP, 5000SP.
Be sure to leave at least 50SP undelegated on your account.

Coin Marketplace

STEEM 0.26
TRX 0.11
JST 0.033
BTC 63851.10
ETH 3059.36
USDT 1.00
SBD 3.85