Kirlenmek Güzeldir

in #tr6 years ago

Aklınıza deterjan reklamında ki slogan gelebilir ama bu yazıya bence en uygun başlık bu olmalıydı. Kirlenmek güzel ama en güzeli hangisi biliyor musunuz? Seni kirletenin sevimli minik patilerin olması. Dün biraz güneş açmış etraftaki kasvetli hava gitmişti. Evde eksikler var diye markete gidilmesi gerekiyordu bu bahane ile görevi ben üstlendim. Hem temiz hava alır hem de köpekleri görürüm dedim. İstanbul'dayken market, bakkal, fırın alışverişlerini hep annem yapardı. Hiç sevmez bu yüzdende asla gitmezdim. Buraya taşındıktan sonra işler değişti. Ufak şehir havası ve köpekler beni sürekli dışarı çıkmam için teşvik etmeye başladı. Her akşam besleme harici insem de gündüzleri de inip onları görmek çok hoşuma gidiyor. Hele benimle markete gelip kapının önünde çıkmamı beklemesi yok mu bitiyorum. Yine aynı rutin ile markete gittik. Dönüşte yan mahallenin komşunun köpeği de peşime takıldı. Zaten beni görseniz tüm köpekler peşimde. Mahallenin köpekli delisi gibi geziyorum etrafta. Peşimize takılan komşunun köpeği ufak kırma bir cins. Bodur diyordum ona ama meğersem ismi Duman imiş. İlk günler çok havlar pek yanaşmaz öyle uzaktan izlerdi beni. Daha sonra diğer köpeklerle ilgilenmemden dolayımı bilmiyorum birden can ciğer kuzu sarması olduk.

Evin önüne geldiğimde aklıma geçen gün temizlik yaparken bulduğum top geldi. Annemi arayıp topu atmasını söyledim. Bez çantayı(market poşeti almıyoruz tabi) bir kenara bırakıp oynamaya başladık. Atlas'ın zaten zamanında bakılıp terk edilmiş olduğunu düşünüyorum. Top oynarken bir kez daha emin oldum buna. Ben attıkça o getirdi. Sokaklarda büyüyen bir köpek bunu akıl edemez diye düşünüyorum. Belki yanlış biliyor olabilirim. Neyse bir saat boyunca koşturup durduk. Oynarken keşke çekmek aklıma gelseydi. Biraz kilo var tabi aşırı yoruldum fotoğraf ya da video çekmek o hengamede aklıma gelmedi. Anın tadını çıkarttık en azından. Sonradan kısa bir video çekeyim dedim onuda becerememişim. Yukarı eklediğim kısa videoda gördüğünüz köpek, size bahsettiğim bodur Duman. Onun çekebilirsem popo sallama videosunu çekmek istiyorum. Görseniz bodur ya uzaktan bir popo sallayarak geliyor tüm vücut oynuyor resmen. Dansözlere taş çıkartır maşallah. :)


Neyse oyun bitti şöyle bir bakayım kendime dedim. Üst baş batmış perişan haldeyim.(tamam abartmış olabilirim) Bu halimi görünce gülümsedim içten içe. Sahiden düşündüm de, en son ne zaman böyle kirlendiğimi hatırlamıyorum bile. Çocukken mi? Sanırım çocukken çamurlarla oynadığım dönemler bu kadar kirlenmişimdir. Evet o zaman da çamurları macun kıvamına getirip oyuncaklar yapardım. Ah ne zevkliydi. Bu arada biz aşağıda oynarken, köpekler haram diyen kadın balkonundan bana bön bön bakıyordu. O an, keşke dedim onunda sadece dışı kirlenmiş olsaydı. En azından o kir bir yıkamayla çıkar gider ama gönülde ki kir öyle kolay kolay çıkar mı bilmem. Ben mesela eve geldim duşumu aldım temizlendim kirden eser kalmadı. Ah yaz gelse, bu yaz fena oynayacağım onlarla. Şimdi bakmayın pek oynayamıyorum havalar soğuk diye. Yaz sonu taşındık ya pek kısmet olmadı onlarla doğru düzgün oynamak. Yaz gelsin her gün iner üşenmeden oynarım onlarla. Her şey bir yana dün öyle huzur doldum ki anlatamam sizlere. Ara sıra böyle hunharca kirlenin. Buda benim sizlere tavsiyemdir. :)


Kontes'i bu aralar hiç paylaşmadığımın farkındayım. Hatırlarsanız bu güzellik ayağının üstüne basamıyordu. Vitamin takviyesi ile besleyerek düzeltmeye çalıştık. Ona pek engel olmayacak şekilde biraz aksaması kalmıştı. Ben son İstanbul yolculuğuna çıkmadan önce her şey çok iyiydi. Bir geldim Kontes'i günlerce göremedim. Bir süre başına bir iş geldiği için endişe etmiştim. Daha sonra bir yerde karşılaştık. Tanıdı yanıma geldi ama bizim oğlan Atlas ile bildiğiniz araları limoni olmuş. Nasıl barıştıracağım hiç bilmiyorum. Geçen yine yanıma gelmek istedi hırlayıp durdu ona korktu garibim. Son bir aydır pek ev önüne de gelmiyor. Eskiden ikisi her gün evimin önünde oynaşırdı. Bugün markete giderken beni biraz takip etti ama başka köpeklerden korktuğu için yarıda bıraktı. Bir de bugün onun hakkında ufak şok yaşadım. Dişi bildiğim Kontes'in erkek olduğunu öğrendim. Ben hayvana kızım derken meğer erkekmiş haberim yok. Benim suçum değil! Detaylara girip uzatmak istemiyorum ama kız olarak düşünmemi sağlayan hareketleri vardı. Umarım aralarını düzelir de eski oynak neşeli hallerine yeniden dönerler. Onu görmediğim zaman çok üzülüyorum. Ne yiyor ne içiyor bilmiyorum. Gelse akşamları onuda eskisi gibi besleyeceğim ama bulamıyorum.

Bu konuda fikri olan beni aydınlatırsa mutlu olurum. Eskiden sürekli oynaşır birlikte uyurlardı. Şimdi diğer köpek onu gördükçe yanaşsın istemiyor kovuyor, bu neden olabilir? Bu konu hakkında ne yapılabilir?

Son olarak, Atlas'ın kıskançlık huyunun başladığını fark ettim. Kıskançlıktan mı bilmem ama başka köpekler varken üstüme atlamaya başlıyor. Diğer köpekleri seveyim derken kafası ile aramıza giriyor. Ne yapacağını şaşırıyor. Umarım daha fazla artmaz da diğerleri ile de vakit geçirebilirim :)

Okuduğunuz için teşekkürler,
Sevgiler,
TUĞBA


Posted from my blog with SteemPress : http://tugbagungor.steemblogtr.ovh/2019/01/20/kirlenmek-guzeldir/

Sort:  

Bu arada biz aşağıda oynarken, köpekler haram diyen kadın balkonundan bana bön bön bakıyordu. O an, keşke dedim onunda sadece dışı kirlenmiş olsaydı.

Bu gibi cahiller, insanları dinden soğutuyorlar. Siz çok büyük sevap kazanıyorsunuzdur bence bu hayvanlarla ilgilenerek, onları mutlu ederek.

Açıkçası artık öylelerini pek takmıyorum. Yoksa şimdiye çoktan sinir hastası olurdum. Teşekkür ederim :)

Mahallenin köpekli delisi gibi geziyorum etrafta.

Hocam maşallah çok merhametlisiniz tebrik ediyorum, etrafta nadir gördüğüm insanlardansınız.

Harika vakit geçirmişsiniz. Ne kadar güzel bir şey yapıyorsunuz:) Gönüldeki kir öyle,kolay kolay çıkmaz diye de ne güzel söylemişsiniz.

Teşekkür ederim :)

Maşşallah hocam hareketleriniz çok güzel .benim gözümde hayvanlara merhameti olmayanın ruhu kararmıştır.

Benim gözümde de bu böyle. Teşekkür ederim. :)

çocukken çamurlarla oynadığım dönemler bu kadar kirlenmişimdir. Evet o zaman da çamurları macun kıvamına getirip oyuncaklar yapardım. Ah ne zevkliydi

biz de oynardık çamurdan kaseler yapar güneşte kurutur sonra içine yaptığımız köfteleri koyardık:))
eve gelirdik saçımız başımız toz toprak:)

O an, keşke dedim onun da sadece dışı kirlenmiş olsaydı. En azından o kir bir yıkamayla çıkar gider ama gönüldeki kir öyle kolay kolay çıkar mı bilmem

böyle insanları sevmiyorum kendi fikirlerini dine mâl edip soğutuyorlar herkesi.

çok sevdim ya video da onlarla ilgilenmen de çok güzel🤗

biz de oynardık çamurdan kaseler yapar güneşte kurutur sonra içine yaptığımız köfteleri koyardık:))
eve gelirdik saçımız başımız toz toprak:)

Bu konuda yalnız olmadığımı tahmin ediyordum. Ne güzel çocukluk geçirmişiz baksana :)

böyle insanları sevmiyorum kendi fikirlerini dine mâl edip soğutuyorlar herkesi.

Bende sevmiyorum o insanları. Okumadan etmeden dine mâl etmeleri kadar saçma bir şey yok.

ok sevdim ya video da onlarla ilgilenmen de çok güzel🤗

Hele bir yaz gelsin, işte o zaman bol bol çekerim video. Bu gün deneyeyim dedim de sabit durmadıkları için biraz zor olacak gibi. Yinede elimden geldiğince çekeceğim tabi ki :)


Bu yazı Curation Collective Discord Sunucusunda küratörlere önerilmiş ve manuel inceleme sonrasında @c-squared topluluk hesabından oy ve resteem almıştır.
This post was shared in the #turkish-curation channel in the Curation Collective Discord community for curators, and upvoted and resteemed by the @c-squared community account after manual review.
@c-squared runs a community witness. Please consider using one of your witness votes on us here

Calling @originalworks :)
img credz: pixabay.com
Nice, you got an awesome upgoat, thanks to @tugbabeauty
BuildTeam wishes everyone a bullish new Year!
Want a boost? Minnowbooster's got your back!

Congratulations! This post has been upvoted from the communal account, @minnowsupport, by Tugbabeauty from the Minnow Support Project. It's a witness project run by aggroed, ausbitbank, teamsteem, someguy123, neoxian, followbtcnews, and netuoso. The goal is to help Steemit grow by supporting Minnows. Please find us at the Peace, Abundance, and Liberty Network (PALnet) Discord Channel. It's a completely public and open space to all members of the Steemit community who voluntarily choose to be there.

If you would like to delegate to the Minnow Support Project you can do so by clicking on the following links: 50SP, 100SP, 250SP, 500SP, 1000SP, 5000SP.
Be sure to leave at least 50SP undelegated on your account.

Coin Marketplace

STEEM 0.19
TRX 0.15
JST 0.029
BTC 63657.90
ETH 2656.15
USDT 1.00
SBD 2.84