29 Aralık Trliste Günün Seçilen Yazıları

in #tr7 years ago

Merhaba arkadaşlar. Bugün de kaliteli ve özgün Türkçe içerikler arasından bir kaçına destek olmak adına listemizi paylaşıyoruz. Listemize girebilmek için Tr Liste Kuralları'nı dikkatlice okumuş ve uyguluyor olmanız gerekmekte. Kuralları dikkatlice okuduysanız ve gönderinizin kurallara uyduğunu düşünüyorsanız etiketleriniz arasına #trliste etiketini ekleyerek listemize aday olabilirsiniz.

Bugünün seçilen yazıları:

Siz de Tr topluluğuna listemiz aracılığıyla destek olmak isterseniz, bağışlarınızı @trkasa hesabına gönderebilirsiniz.

TrListe Kuralları

Sort:  

Tebrikler arkadaşlar hepinize destek olmaya çalışıyorum

Tebrikler arkadaşlar. Hepinizi upvoteluyorum hemen.

Son yazı çok iyi. 👍

Tebrikler arkadaslar

Teşekkür ederim ve seçilen diğer arkadaşları da tebrik ediyorum :)

Tebrik ediyorum arkadaşlar. Yazilarinizi okuyorum hemen

Tebrik ederim

Listedeki Bütün arkadaşlarımızı tebrik ediyorum.. Tr topluluğunun geliştiğini görmek ayrı bir mutluluk veriyor.. Hepimize bu yolda başarılar.✋

Tebrikler arkadaşlar 😊

Tebrikler

Coin Marketplace

STEEM 0.17
TRX 0.15
JST 0.028
BTC 57949.44
ETH 2349.64
USDT 1.00
SBD 2.44