Alışveriş Merkezi de Neymiş?

in #tr7 years ago

Cümleten hayırlı akşamlar! 🙋

Sizde havayı güzel görünce kendini sokağa atanlardan mısınız?
Ben şahsen hiç öyle değilim. 😄 Annemin ısrarı üzerine bugün sokaktaydım. Ablam, annem ve ben birazcık alışveriş yapalım diye o da. 😊

image

Burası bizim yani eski bizim, meşhur Bağlarbaşı Caddemiz, Gaziosmanpaşanın meydanı. Araca kapalı, yayaya açık, upuzun bi cadde.. Ben bekarken çok gelirdik buraya. Ne zaman gezmek istesek kendimizi burda bulurduk. Hem bi sürü mağaza var hem her şey elinin altında hemde güzel yer işte ya.😊

AVM'leri sevemedim bi türlü.. Çok soğuk, çok sıkıcı geliyo bana. Şimdi açık hava avmleri var ama, yine de bu sokakların tadını vermiyo be.😊

Bi kaç parça bişeye ihtiyacım vardı, gelmişken onları da hallettim. Eminim size de olmuştur, alışveriş sonrası mutlaka unuttuğunuz bişey çıkar. 😅 Unutmuşum bende bişeyleri. Artık netten siparişle kalanı.

Biz öyle sık sık alışverişe çıkan insanlar değiliz, ya da en azından ben. 😊 Çok sevmem, sıkılırım. Yani her bayan alışverişi sever diye bi kural yok dimi. 😌
Ama evlendikten sonra da ablayla anneyle gidilen alışveriş tıpkı eski zamanlardaki gibi oluyomuş, güzel oluyomuş yani onu anladım. ❤

Bide sürekli evde oturmaktan bi hamlaşıyo insan. Bu sefer dışarı çıkınca 2 adımda hemen yorulabiliyo sonra. Bizim de en gencimiz annemdi, maşaAllah. 😍

image

Tabii yine günlük hedefime ulaşamamışım ama olsun en azından etkin dakikadan kurtarmışım.😅

Bugün yaşadığım bi şeyden bahsediyim size.
Bi mağazaya girdik bi iki parça bişey almak için. Annem de babama pijama beğendi, alıcam dedi. Sonra annem çıktı. Kasaya geçtiğimde görevli kız hepsi bir mi diye sordu. Evet dedik, aldık hepsini, çıktık.
Annemin yanına gittik, annem pijamayı bıraktım deyiverdi. 😯 Nasıl yani, ben aldım hepsini, hatta ödedim deyince, annemi bi panik vurdu. Vazgeçtim ben, niye aldınız? demeye başladı. Neyse ki daha eve gitmemiştik de gitti iade etti, aldı parasını da.😄

Alem kadın yaa.. Alcam diyo, vazgeçtim demiyo. Alınca da kızıyo. 😂 Alışveriş torbalarının resmini atmayı çok isterdim ama şimdi reklam yapmış olmıyım. 😂

Dostlar çok adım atmışım bugün, çok yorgunum ben. Daha fazla konuşamıycam.. Pardon yazamıycam. 😄
Son güneşli günler bitmek bilmezken, bana bakmayın siz, tadını çıkarın. 😊

Kalın Sağlıcakla 👋

☆ TR tagini ilk sıraya koymayı unutmayın!
Arkadaşlar hala Türk topluluğu olarak birbirimize yardım ve destek sağladığımız discort kanalımıza katılmadıysanız şimdi tam zamanı. Birlikte öğrenmek ve büyümek için hepinizi bekliyoruz. https://discord.gg/6QGRtKG

Sort:  

Tebrikler! Yazınız Steemit Türk Topluluğu tarafından günün yazısı olarak seçilmiştir. Detaylara buradan ulaşabilirsiniz.

Teşekkür ederim :)

Çok şekersiniz:)
Avm leri de seviyorum ama Kemeraltı’ nın yeri başka. Ankara’ nın bulamadım çarşısını:(

Teşekkür ederim :) evet sizindi galiba bi paylaşımda gördüm bende çok beğendim orayı :)

avm lerde nefes alamıyor muşum gibi gelir bana da bu tarz yerler daha güzel oluyor,fakat eşim sevmeyince hasret kaldım

:) hiç sorma benim eşimde pek hoşlanmaz o yüzden bende onla pek gitmem böyle yerlere annemle falan anca :)

Bezdirdik mi acaba?😅ama bence hic de degil😁

Yok canım sanmam 😄 biz daha 1 yıllık evliyiz bi kere gittik alışverişe sadece onda da bıkmış olamaz 😂😂

Aynen bizde de durumlar oyle demekki onceden de sevmiyolarmis😅

Muhtemelen evet 😄

Kıskanmadım desem yalan olur hani 🙄 nasıl canım çekti sen anla....

Tahmin edebiliyorum 😊 bende gitmiyodum da son anda gittim gene bi gün senle de olur 😉

Olur inşaAllah 😊

İNŞAALLAH :))

Hayırlı alışverişler 😊

Teşekkürler 😊😊

Guzel gezmeli bir gun gecirmissiniz. Avm acik hava hepsi uyar bana yeter ki gezme olsun :)

:)) ah biz kadınlar :) Çok teşekkür ederim

Tebrik ederim.
Bu güzel yazınızla @trliste ‘nin günün yazıları listesine girdiniz.
Emeklerinizin karşılığı değil belki ama nacizane gönderdiğim 3 Steem hediyemi kabul buyurun.
@fakire1sadaka

:) teşekkür ederim

Ben de Alifuatbaşgil'deyim. Okul yıllarında çok gitmişliğimiz vardır kizlarla Bağlarbaş'ında ki mağazalara hey gidi günler. ☺

:)) Aslında Alifuatbaşgile benziyo burası da biraz, benim de bi iki gitmişliğim var oraya. Ama buranın yerini tutmaz :)

aaaa aaa bizim buralar görünce çok şaşırdım,heryerdeyiz :D

:))) bilmeyen yoktur ya buraları :)

Yazınızı beğendim, kutluyorum, elinize sağlık :)

Çok teşekkür ediyorum :)

Coin Marketplace

STEEM 0.18
TRX 0.16
JST 0.030
BTC 65709.71
ETH 2614.52
USDT 1.00
SBD 2.69