22 Aralık Trliste Günün Seçilen Yazıları

in #tr7 years ago

Merhaba arkadaşlar, ben @rdvn TR topluluğundaki kişilere destek olmak ve bu topluluk içerisinde oluşturulan yazıları desteklemek amacıyla günlük yazılar seçiyoruz . Seçtiğimiz yazılar belirli kriter ve Kurallar'a dayanıyor . Bu gün bu kurallar'a uyan 3 yazı seçtik .

İşte bu günün seçilen yazıları ;

Seçilen arkadaşları tebrik ederiz. Tr topluluğuna listemiz aracılığıyla destek olmak isterseniz bağışlarınızı @trkasa hesabına gönderebilirsiniz.

Liste Kurallarımız

Sort:  

Günün anı geldi teşekkürler

Tebrikler arkadaşlar.

Tebrikler arkadaşlar.

Teşekkür ederim. Diğer arkadaşları da tebrik ederim. :)

tebrik ediyorum herkesi:)

Seçilen arkadaşları gönülden tebrik ediyorum. Devamını dilerim :)

Emek veren herkesi tebrik ederim. Başarılarınız daim olsun. Ayrıca desteklerinizi bekliyorum :)

Seçilen arkadaşları tebrik ediyorum

Secilen arkadaslari tebrik ediyorum...

Hepinizi ayri ayri tebrik ediyorum arkadaslar

Coin Marketplace

STEEM 0.17
TRX 0.15
JST 0.028
BTC 56552.34
ETH 2332.65
USDT 1.00
SBD 2.35