büyük adamların terk edişleri, onlara yazılacak şiirler, şarkılar konuşsun

in #tr7 years ago

a_book_with_substance____by_returnfalse.jpg

Photo:https://www.deviantart.com/art/A-book-with-substance-101526324

  • Terk edilişin bile öyle bir şiirsel hava taşımalı ki, ne gittin be! gibi şaşırma temalı refleks yerine, oturup şarkılar dinleten bir adam olmalı. Not: gideceksen kızgınlıkta olmasın, şairsel bir hava bırakmayacaksan boşuna gitme! gidişin bana bir anlam katmalı. Edebinle git onun yerine,lütfen bu işe kitapları karıştırma. (yazar hanım yine narsist kimliğinden gerçeklik katmıştır)

Bazı gidişler öyledir yani, arkasından adam öldürtür! ne denli bir tutkudan bahsettiğimi göz önüne sunmaktır bu yazdığımın amacı. Siz öyle bir adam yahut kadın tarafından terk edildiniz mi? gidişine şişeler açtıran yada sayfalarca yazdıran? ben daha tanışmadım ama öyle bir adam olsa bana şiirsel bir hava katacağından öyle bir adamın terk edilişine maruz kalmak isterdim (şair burada kafayı yemedi, narsisizim özellikleri aktif ve gülümsüyor)

Büyük adımlarla terk edilmeyi, küçük adımlara tercih ederim. Değeri ve anlamı olur gitmelerin. Bir şeyin başlamasına tesadüf anlamı katmayın lütfe derim. Ne tür yada nasıl inanırsanız inanın hayat tesadüflerle örülü değil. Küçük tatlı dünyanızdan bir uyanın! terk edilmenin de şiirsel yönü mü olur abe kadın! demeyin. Siz, onca şairin o kalemi kağıda yad ederken acısız mutlu bir sabahta şarabını yudumlarken yazdığını düşünmediniz inşallah! Acı olmadan, eser olmaz. Şimdi sanatçı kişiliğimi devreye sokma vaktidir! genelde sanat, sanat içindir sanat bu tür var oluşu seçer. İnsanlara bir anlam katmak tabiki önem arz etmektedir lakin sanatın derdi icra edilmedir, insanlara anlamlı gelme derdi değil. Picasso, kübist eserlerini ortaya çıkartırken (ki benim alanım -kübist eserler eğer bir kaç resim yorumla derseniz bunu benimle paylaşın) anlamlarını insanlara aktarım problemi yaşamamıştır. Çünkü onun kübik resimleri her alandan kişiye etki eder. Neyse, sanat konuşacağımız dakikalar da elbet gelecek. Biz şu an gidişin ne tür anlamlar katıp, üzülmeye değer olacağından bahsedeceğiz.

Sizde derin duygular bırakmayan bir insan sizde gittiyse, üzülmeyin! üzülmek için bir sebep ararsanız kişisel hatalarınız ile, bu insana bu değer verilir mi diye yanın kendinize lakin çokta hırpalamayın. Öyle insanlar çıkacak ki, değil gitmesi, kaybedebilme korkusunu an be an hissettiğinizde iliğiniz kemiğinizden kuruyacak gibi hissedeceksiniz. Hepsi bir kadın anısı. Kendimde görmediğim hiç bir şeyi sizinle paylaşamam. Etkisini bilmediğim bir his beni sarmazsa, bunu yazıya dökemem. Korkumun sebepleri olmadan,sonuçları doğmaz. Dün gece kırık bir anı yaşadım özellikle bütün kemiklerimin kan ve kemik yerine, sinir dolu olduğunu düşünüyordum az kalsın. Ne derece bir tufan anıdır o, maazallah tekrarı olmasın! korkutuyor beni bazı şeyler. Hayatta en sevdiğiniz insan size sen güçlü kadınsın dediğinde boş boş bakıyorsun çehrene. Ben miydim bana ne dediğinden emin mi diyorum? başkasının gözünden objektif görünen bu gerçek, şüphem ile birleşti ilk defa. Böyle anlarda sevdiklerinizle olmayın. En azından benim kadar sinir duyuyorsanız! kendinizle baş başa kalın. Kendimi kendimden yok edecek sinirime sinirliydim sabah olunca geçti.

Size,sakinleştirici müzikler önereceğim ve gidişine yakışacak adamlardan yada kadınlardan bahsetmeye devam edeceğim. Dün ki kadar sert ve koyu bir geceyi anımsatan kahvemle selam ederim! Öyle insanlara denk geldim hayatımda, direk kendimle sınanmasam bile,etrafımdan görüp empati yapabildim. Bazı insanlar, ne onur, ne büyük güven sahibi. Adım attığında bile o ağırlığı hissettirir insana! öyle insanları terk etmek hiç cazip gelmez bana... onların terk edişinden endişe duyarım. İlla bu bir sevgili değil, arkadaş,dost olabilir. En yakınlarımı kaybetmek değil korkum, öyle insanların hayatımdan geçip gitmesi. Sakin ve olumlu olalım. Gideceği varsa bile size kattığı güzel anları yad edelim. İlla biri ardından ağlayacaksak bu tür insanlara şiirler yazalım! şarkılar besteleyip,şaraplar içelim. İçimi sizinle döktüm, sizinle rahatladım. Bir günlük gibi. En sevdiğim insanlara! başta en sevdiğimi ayrı bir selamlarım @ealfskillz, @delta1

Sort:  

Kısa roman tadında güzel bir yazı olmuş. Elinize sağlık. :)

:) teşekkür ederim
sabah sabah lham kafası.

Valla yazını okurken güzel bir sanat filmi seyrediyorum gibi görüntüler canlandı kafamda.Afilli bir kaç kelime yazacaktım ama şu yazdığın nevrotik cümlelerin üstüne birşeyler yazmak gelmedi içimden.Kalemine sağlık.

vallah mutlu ediyor böyle samimiyet içerikli yorumlar, yazabilirsin hiçbirşey olmaz. denemekten korkmak bize uymaz! yazalım. biz yazarız, yazalım. Teşekkür ederim.

Yüreğinize sağlık. Gidenin ardından ne kadar üzüleceğinizi yaşanmışlıklar belirliyor.

Gittin mi büyük gideceksin!Ayrılık bile gurur duyacak seninle. Can Yücel

birazda ayrılmanın tuhaf etkileri gözümün önünde şekillendi ve yazıya dökdüm. Düşündüm , nasıl olur tam anlamıyla böyle olur

Tebrikler! Yazınız Steemit Türk Topluluğu tarafından günün yazısı olarak seçildi. Detaylara buradan ulaşabilirsiniz.

çok teşekkür ederim :)

tüm güzellikler sizin olsun, sevdiklerinizi kaybetmemeniz dileğiyle.. teşekkürler :)))

umarım, hepimiz için olsun bu dileğiniz

Tebrikler, günün yazılarından biri de sizin yazınız. Başarılarınızın devamını dilerim...

:) çok teşekkürler

Coin Marketplace

STEEM 0.18
TRX 0.13
JST 0.028
BTC 57630.83
ETH 3105.65
USDT 1.00
SBD 2.33