You are viewing a single comment's thread from:

RE: Steemit.com'da bir yenilik daha - Beneficiaries

in #tr5 years ago

Ya bence steemit bizimle dalga geçiyor, yani beneficiaries aslında önceden de mevcuttu. Sanırım steemit.com üzerinde bunun basitleştirilmiş bir ayarı yoktu sadece ama busy gibi arayüzlerde ya da steemplus eklentisi kullanıldığında zaten çok kolay kullanılabiliyordu. Şimdi bunu bize bir yenilik olarak sunmaları bana pek sevimli gelmedi doğrusu. Steemit'in HF 21/22 ve sonrasında, aslında bağımsız bireysel kullanıcının kullanımına yönelik bir geliştirme yaptığını göremiyorum ve bu şekilde devam ederse de genele yayılmaktan ziyade mevcut kullanıcılarını da kaybedeceğini düşünüyorum. Ara ara steemit serzenişlerim genelde senin postlarının altına denk geliyor sanırım kusuruma bakma lütfen :)

Sort:  

Çok haklısın Tahir hocam. İsmi lazım değil bir işletim sistemi firması vardı. Zamanında üçüncü parti programlarla yapılan işlemleri bir sonraki işletim sistemi sürümünün içine ekleyip bakın biz bunu yaptık bu yeni birşey derdi. Steemit şuan tamda bunu yapıyor. Bu yenilik dediği şeyler bizi tatmin etmiyor ama. Umarım bir an önce bunun farkına varırlar.

Posted using Partiko Android

Evet bu degisim Steem uzerinde olan bir degisim degil zaten. Steemit uyguladi bunu. Arayuz degisimi yani. Sistem zaten boyle bir seye izin veriyordu. HF21/22'deki degisiklikler butun siteleri kapsiyor cunku Steem uzerinde degisiklikler yapildi. Serneziste bulunmakta haklisin :) Geliyorsa benim yazilarima denk gelsin :)

Coin Marketplace

STEEM 0.20
TRX 0.13
JST 0.029
BTC 67095.54
ETH 3462.62
USDT 1.00
SBD 2.71