Biz Göz Paradoks

in #tr6 years ago (edited)

biz göz paradoks.jpg


Bir gözüme batan karanlık
Bir gözüm hep sende
Sen benim derinlerimde
Beraber el ele
Ayaklarınla
Ne güzel de kaçardık ölümlerden
Bir ceza sanrısında çırpınıyordu içimiz
Bir gün ışığında uyanamıyorduk beraber
En çok da sen uyanamıyordum
Ve bir de ben uyanamıyordun
Zaten bir gözüme batan karanlık
Senin ise bir gözün hep ben
Koşturuyorduk seninle
Benim ayaklarımla
Uyanamayışımızın doruklarında
Uyanıyorduk deniz aşırı yüreklerimizde
Senin bir gözünden sızan hep aydınlık
Benim bir gözüm simitçilerde
Acıkıyorduk çünkü biz seninle
Ölümden kaçmanın bedeli biçiminde
Bir bedel kaç para yazar ki taksimetrelerde
Hiç düşünmeden
Taksiler ne kadar kaçabilir ölümden
Bir ölmekten kaç defa dirilir insan
Prova ediyorduk her gece defalarca
Cennetin sefasını içimize çekiyorduk
Cehennemin buz kesen bakışlarında
Bilmiyor muyduk sanki
Herkesin bir gözü bizde
Bir gözü ağlayan duvarlarda
O duvarlara da çarpıyorduk zaten
Su yerine içtiğimiz gözyaşları
Bir senin gözün çeşme
Bir benim
Kaçıyorduk ya ölümden
Ve yaşıyorduk biz seninle
Yaşamayanların nefesi ensemizde
Ellerin kaç gece bir ağaç oldu bana
Ve ellerim senin ıslaklığında hep toprak kokuyordu
Sen açıyordun avuçlarımdan
Çocuklar yağdırıyordu bulutlar
Benim bir gözümde atıyordu kalbin
Senin gözlerin papatya
Yaşıyorduk ya öylesine beklentisiz
Kafalarımız hep güneş
Ve akıyordu aydınlığımız alınlarımızdan
Gözlerimizin içine
O yüzden batmıyor muydu zaten karanlık
Sarılmalarımız korkutmuyor muydu ölümü
Ve bize düşen hep yaşamak
Bir yandan aşabilmek kömür kokulu kıyımları
Koşmak ölümüne
Ölümden kaçarak
Sektirmek birbirimizi denizlerde
Ve hep aynı sayıda sekebilmek dudak diplerimizde
Senin bir gözünden akan şaşkınlık
Benim gözlerim gülüşlerin
Sen şımarık bir vezir
Ben ise ürkek kale
Değil miydi kalbim kalbine
Şah mat çektiren hain
Böyle güzel ihanet görmüş müdür bu dünya
Bu dünya ki rasyonelliğinde
Mağfirete mukabil müzikleri yutan
O müzikler ki bizi bu dünyadan koparan
Gerçi biz kopmuştuk seninle zaten birbirimizin ışığında
Ben seni dinledim hep ruhumun gıdasında
Ve sen beni sustun sessizliğin algoritmasında
Benim bir gözümden akan melekler
Senin gözlerin haykırışlarım
Benim bir gözüm
Senin bir gözün
Çıkmışlardı bir ağaca
O ağaç ki meyveleri yağmurun damlaları
Benim diğer gözüm
Senin diğer gözün
Birleştiler işte bir kuyu dibinde
Bir birleşme ki
Koskoca bir galaksi
Bir dolu yıldız
Bir dolu gezegen
Ve tabii yörünge
Bir dünya
Nefes
Nefesinde yüzümü bulduğum
Kendimi sevmeme sebep
Sen
Kendinde bulamadığın
İçine yerleştirdiğin
Ben
Toprağın doğurduğu kâinat olduk ya
Kâinatında var olan toprak içinde
İşte böyle bir paradoksta sevdik yaşamayı
Sabrımıza enjekte ettik çözümsüzlüğü
Çözülmedikçe bu paradoks
Hiç durmadan büyüyen
Evren olduk ya
Biz

image.png


Eski paylaşımlarımdan bir kuple

* Bulanık Mantıktan, Bulaşık Aşk’a şuur altı endirekt serbest vuruş…
* Aşk İrrasyonelken Güzel
* Bir Harf Farkı ile Gömülmek
* Pek Afili Çok Mütevazı hem de Mütevazi
* Dünyayı Sevişmek Kurtaracak

image.png

Burada olduğunuz ve okuduğunuz için teşekkür ederim.

Ayrıca bu post vasıtasıyla, @sahinadm tarafından büyük bir fedakarlıkla tek başına moderatörlüğü yapılan ve #tr topluluğunun sürekliliği olan yegane projesinin destek davetini paylaşmak istedim. İlgili paylaşımın linkini ve destek olarak neler yapılabileceğini aşağıda görebilirsiniz.

Büyük-küçük demeden elinizden geldiğince destekte bulunmanız @edebiyat'ın, size daha güçlü destek olabilecek biçimde yönelmesini sağlayacak.

Edebiyat Projesi Sizlerle Var Olmaya Devam Ediyor

Destek olmak için aşağıdaki yollardan istediğinizi seçebilirsiniz. Destekleriniz için şimdiden teşekkür ederim.

@edebiyat'a SP delegasyonu yapabilirsiniz. 50 SP 100 SP 500 SP 1000 SP
@edebiyat hesabının Curation Trail'ne katılabilirsiniz.
@edebiyat hesabına STEEM veya SBD bağışlayabilirsiniz.


Story & Image Copyright: OTahirZGN
ZAK000.png

Sort:  

Zaten bir gözüme batan karanlık
Senin ise bir gözün hep ben

karanlıkta bu satırları okumak da bir başka..

ayrıca bu fotoğraf ne hoş artistleri kıskandırır👌

😊 teşekkürler.

Bu artist milleti hep kıskanç zaten 😎😜🙈

Bu şiiri de kestirdim gözüme. :))

Çok feci şeref duyarım efenim 😊

''Nefesinde yüzümü bulduğum
Kendimi sevmeme sebep
Sen
Kendinde bulamadığın
İçine yerleştirdiğin
Ben''
pek bi içli..fotoğrafa yansıyan siz muhteşem olmuş..eline sağlık..seslendirme bekliyoruz efendim..bu şiire de pek bir yaraşırmış:)

Çok teşekkür ederim 😊
Seslendirmeye bir şey diyemesem de sanki birileri gözüne kestirmiş :)

sori görmemişim:))

Harika bir şiir, çok yaratıcı, efektlerle dolu, hatta üç boyutlu emeğinize yüreğinize sağlık hocam.

Hayatım boyunca uğraşsam da sizin gibi yazan bir şair ya da yazar olamayacağım:(

beğenmene çok sevindim ve güzel yorumun için çok teşekkürler sevgili baycan,.


Bu yazı Curation Collective Discord Sunucusunda küratörlere önerilmiş ve manuel inceleme sonrasında @c-squared topluluk hesabından oy ve resteem almıştır.
This post was shared in the #turkish-curation channel in the Curation Collective Discord community for curators, and upvoted and resteemed by the @c-squared community account after manual review.
@c-squared runs a community witness. Please consider using one of your witness votes on us here

Tesekkürler c-squared.

Merhaba. Yazınız C² ekibi değerlendirmesi ile Trliste kürasyon kuyruğu tarafından oylanmıştır. Sevgiler.

Tesekkürler trliste.

Congratulations! This post has been upvoted from the communal account, @minnowsupport, by tahirozgen from the Minnow Support Project. It's a witness project run by aggroed, ausbitbank, teamsteem, someguy123, neoxian, followbtcnews, and netuoso. The goal is to help Steemit grow by supporting Minnows. Please find us at the Peace, Abundance, and Liberty Network (PALnet) Discord Channel. It's a completely public and open space to all members of the Steemit community who voluntarily choose to be there.

If you would like to delegate to the Minnow Support Project you can do so by clicking on the following links: 50SP, 100SP, 250SP, 500SP, 1000SP, 5000SP.
Be sure to leave at least 50SP undelegated on your account.

Hi, @tahirozgen!

You just got a 9.44% upvote from SteemPlus!
To get higher upvotes, earn more SteemPlus Points (SPP). On your Steemit wallet, check your SPP balance and click on "How to earn SPP?" to find out all the ways to earn.
If you're not using SteemPlus yet, please check our last posts in here to see the many ways in which SteemPlus can improve your Steem experience on Steemit and Busy.

Hi tahirozgen ! You just received an upvote from @share2steem !

To our deep regret, it looks like you signed up on Share2Steem but never linked an account.
A lot of changes have been made to the application @share2steem and to the website https://share2steem.com since your last visit.

There are some new features that you might be interested in :

  1. Daily Upvote from the Share2Steem account (29284 SP and growing with an upvote value worth up to $0.73)
  2. The Pool Curation trail (that you can activate in your Settings), worth more than 2 times the Share2Steem upvote !
  3. A Referral Program with a high referral rate : 4% of all your referrals' earnings !

We would love to have your feedback :
Why haven't you used Share2Steem after signing up ?
Were the explanations about linking a social network account not clear ?
Maybe you're not interested in the application ?
Or maybe you don't have any social media account except Steem ?

If you have any questions, suggestions, feel free to come to Discord

This message was generated automatically.

YOU JUST GOT UPVOTED

Congratulations,
you just received a 11.51% upvote from @steemhq - Community Bot!

Wanna join and receive free upvotes yourself?
Vote for steemhq.witness on Steemit or directly on SteemConnect and join the Community Witness.

This service was brought to you by SteemHQ.com

Coin Marketplace

STEEM 0.19
TRX 0.15
JST 0.029
BTC 62904.22
ETH 2571.38
USDT 1.00
SBD 2.76