Bir Harf Farkı ile Gömülmek

in #tr6 years ago


Bir Harf Farkı İle Gömülmek

Yüzün dolu bir gecede hüznümden soluyorum
Karıncalanan şakaklarımı bir diş gıcırtısına teslim etmişken
Bir imparatorluk çöküyor ciğerlerimde

13 yaşında bir şehzadenin cülus töreniyle ayağa kalkıyor midem.
Klavye delikanlılığına vuruyorum kendimi
Yapmadığım şeyleri başkalarının yapmamasına öfkelenerek.

Konuları karıştırıyorum sevgilim
Ben sana şiir yazacaktım hâlbuki
Evde sigara bırakmamışsın
Üstüne bir de erkenden yatmışsın diye.

Ama aklıma takla attırıyor tartışma programlarının karakter jeneratörleri.
Sultan Ahmet’in kardeş katlini kaldıran fermanını bekliyor kalbim
Son peygamberin kuşu ölen bir çocuğa taziyeye gitmesi ile teselli arıyorum sokaklarda
Marx’a küfreden varoşlarda eziliyor tüm teselliler.

Sahi ben şimdi nereden bulacağım sigara?

Savaş çığırtkanlığı yapan at kişnemeleri
Kınından çıkartılan kılıç sesleri içerisinde çağırıyorlar beni.
Yaptığın iş mi senin?

Sigara içmeden savaşırsam ilk ölen ben olurum
Zaten atım yok, kılıcım da.
Taş atardım atmasına da
İsa engel oluyor
"İlk taşı günahsız olanınız atsın" diyerek.

En iyisi ben yatayım şurada bir duvar dibinde
Öldü saysınlar.

Öldü sandılar beni sevgilim
Öldü sanıp gömdüler hemen
Bir harf farkı ile gömdüler beni
Öldü sayacaklarına, öldü sandılar

Toprağın altındayım sevgilim
Sigara insanı öldürecek bir yol hep buluyormuş meğer
Börtü böcek karınca hepsi burada şakaklarımda
Ve meğer hüzün dolu bir gecede yüzümü soluyormuşsun.

Sakın üzülme sevgilim
Ben bir ağaç olup çıkmasını bilirim bu topraktan
Ama bir soruver sen şu insanlara
Savaşınca götleri göğe mi ermiş?


Story Copyright : Zihnimin Abuk Kuşu - OTahirOZGN
Image Source

ZAK000.png

Sort:  

Çok güzel yazmışsınız elinize sağlık.

Çok teşekkür ederim. Sağolun.

Abi ya 😀 okurken bi şaşırdım, abukluk yok bu kez

hayret

dedim. Ta ki son satıra gelene dek 😀

yazıyı okurken başka başka hikâyeler de geliyor aklına insanın..
resim de korku filmlerinden fırlamış gibi:)

:) ben çok severim bu resmi. Tomasz Alen Kopera'ya ait. Sürreal çalışmaları var çok sevdiğim. 😄

Coin Marketplace

STEEM 0.29
TRX 0.11
JST 0.033
BTC 63901.15
ETH 3133.40
USDT 1.00
SBD 4.05