Sort:  

Şimdi tekrar dinledim. Ne güzel seslendirmişti Tahir... Duygulandım.

linkini paylaşsana, hem belki birileri daha gelip okur ve dinler..

Bana yaptığı ikinci sürpriz oldu. Ne kadar duygulandığımı anlatamam. Linki bu: https://steemit.com/@tahirozgen/comments

İlk sürprizi ise zaten beni ayrı yaraladı: https://steemit.com/tr/@tahirozgen/edebiyat-iir-ve-yarmas-vesaire-vesaire

Çok da güzel okuyor. Vurgu ve tonlamaları harika.

evet şiir de yorum da harika🤗

Teşekkür ederim. :)

Şimdi biz sekiz ay öncesine yazıdığımız için mi kimse yok? :)

Posted using Partiko Android

belki de beklemediğimiz bir anda çıkıp gelirler onlar da:)

Zamanda yolculuk herkesin hoşuna gider diye düşünüyorum. :)

@baycan mesela, @damla, @avina... Ah ah.

Posted using Partiko Android

gelirseniz 3 kere tıklatın🤷‍♀️

İlk linkteki sürprizi anlayamadım 😂 onasıl link öyle :)))

Çok uykuluymuşum demek ki :))

Posted using Partiko Android

Coin Marketplace

STEEM 0.20
TRX 0.12
JST 0.029
BTC 61143.97
ETH 3363.47
USDT 1.00
SBD 2.51