BİR ZAMANLAR MUTLAKA

in #tr6 years ago (edited)

2f477fcc-129c-4cde-82fb-52a61f5d5247.jpg

BİR ZAMANLAR MUTLAKA

şimdi sana bazı dokunuşlar olmuş zamanında diyorum
böyle düşünüyorum
yoksa nasıl olur da yükseklerden saçların şelale olup bembeyaz akar ayaklarına
yoksa nasıl oluyor ağaç yaprakları kelebekler ateş böcekleri böyle uçuşuyor her yerinde
sana bazı dokunuşlar olmuş zamanında diyorum
neden senden bir tane daha yok
nasıl oluyor anlamıyorum ki her şey yırtılıyor içinden sen çıkıyorsun
asfalt yırtılıyor
dağlar yırtılıyor
çocuklar
ağaçlar
annem yırtılıyor içinden sen çıkıyorsun
diyorum sana bazı bakışlar dokunuşlar olmuş zamanında ki
çok fazla kolun var ve her biriyle ayrı bir sarabiliyorsun
çok fazla gözün var
çok fazla sesin
çok fazla kokun var
sana zamanında bazı dokunuşlar öpüşler olmuş biliyorum
yoksa nasıl olur da bu kadar tek iken bir sürü ikiz oluveriyorsun
biz cehenneme nehirler olup akarken sen ne kadar da müsterihsin görmüyor musun

Adem ŞAHİN - SEKTE-i US
@sahinadm

Görsel

Sort:  

sana zamanında bazı dokunuşlar öpüşler olmuş biliyorum
yoksa nasıl olur da bu kadar tek iken bir sürü ikiz oluveriyorsun
biz cehenneme nehirler olup akarken sen ne kadar da müsterihsin görmüyor musun

kısa süre önce sesli dinlesem de bu güzel şiiri, aylar sonra okumak da güzelmiş..

:) Çok iyi bir insan olduğunu biliyor musun... Teşekkür ederim.

Anılarım canlandı. O zamanlar @tahirozgen'le sizli bizli mi konuşuyormuşuz... Tuhaf şeyler oldum şimdi... :)

olmadığımı biliyorum👧
eskiye dönmek çok güzel bazen..

Şimdi tekrar dinledim. Ne güzel seslendirmişti Tahir... Duygulandım.

linkini paylaşsana, hem belki birileri daha gelip okur ve dinler..

Bana yaptığı ikinci sürpriz oldu. Ne kadar duygulandığımı anlatamam. Linki bu: https://steemit.com/@tahirozgen/comments

İlk sürprizi ise zaten beni ayrı yaraladı: https://steemit.com/tr/@tahirozgen/edebiyat-iir-ve-yarmas-vesaire-vesaire

Çok da güzel okuyor. Vurgu ve tonlamaları harika.

evet şiir de yorum da harika🤗

Teşekkür ederim. :)

Şimdi biz sekiz ay öncesine yazıdığımız için mi kimse yok? :)

Posted using Partiko Android

İlk linkteki sürprizi anlayamadım 😂 onasıl link öyle :)))

Çok uykuluymuşum demek ki :))

Posted using Partiko Android

Gecenin bir vakti zamanda yolculuğa çıkmışsınız :)

Elinize sağlık. Çok sevdim 👍

Teşekkür ederim, beğendiğinize sevindim. Şiirle ilgilenenleri görmek mutluluk verici.

Elinize sağlık hocam güzel olmuş. Şiirle aşikarsınız sanırım.

Sağ olun efendim. Evet. Hem okurum hem yazmaya çalışırım böyle. Olduğu kadar. Şiir kitabımdan parçalar yolluyorum.

Congratulations! This post has been upvoted from the communal account, @minnowsupport, by Sahinadm from the Minnow Support Project. It's a witness project run by aggroed, ausbitbank, teamsteem, theprophet0, someguy123, neoxian, followbtcnews, and netuoso. The goal is to help Steemit grow by supporting Minnows. Please find us at the Peace, Abundance, and Liberty Network (PALnet) Discord Channel. It's a completely public and open space to all members of the Steemit community who voluntarily choose to be there.

If you would like to delegate to the Minnow Support Project you can do so by clicking on the following links: 50SP, 100SP, 250SP, 500SP, 1000SP, 5000SP.
Be sure to leave at least 50SP undelegated on your account.

Kaleminize sağlık paylaşımlarınızın devam etmesini dilerim. İlham periniz yanınızdan hiç ayrılmasın

Kucak dolusu sevgilerimi kabul edin lütfen. Hürmetler.

Yüreğine sağlık, işte ben buna vurgunum şiir görünce iştahım kabarıyor...
❤❤❤👏👏👏

Senin o çırpınan ellerine, şiir iştahına kurban olsunlar. Senin gibi bir gözün, yüreğin beğenisine nail olmak güzel. Şükran.

Estağfurullah üstadım mahcup ediyorsun beni, benim ki amatörce bir bakış, umarım emeklerin hakkettiği yerlere gelir.
Bu arada en son paylaştığım şiir için görüşlerini almak isterim...

Baktım şiirine. Yorumu okuyabilirsin. :)

Teşekkür ederim.

Coin Marketplace

STEEM 0.20
TRX 0.12
JST 0.029
BTC 61143.97
ETH 3363.47
USDT 1.00
SBD 2.51