You are viewing a single comment's thread from:

RE: Türkiye'de girişimciler ve freelance çalışanlar için başarı ipuçları

in #tr6 years ago

Teşekkür ederim. Benim durumum tabii daha dışarıdan, senin içerde şahit oldukların çok daha çoktur. Benim şirketlerdeki muhataplarımın çoğu üst düzey yönetici ve onlarda bile bunları görüyorsak daha alt kademelerde neler oluyordur kimbilir. Ne güzel ki sen kendine biraz daha iyi bir ortam yaratabilmişsin, umarım çok çok daha iyi projelerde olma şansın olur.
Ve evet yazılı olması önemli. Bugün bile tavrım net olmasına rağmen aynı şeyi yaşadım çünkü. Kulağı ağzının söylediğini de sizi de duymayan insanların, müşterilerin telefonlarına yanıt bile vermiyorum ben. Ne diyecekse maille desin, sonradan haberim yoktu, öyle konuşmadık, böyle söz verdiniz demesinler diye :)

Coin Marketplace

STEEM 0.16
TRX 0.15
JST 0.028
BTC 56325.56
ETH 2374.82
USDT 1.00
SBD 2.33