You are viewing a single comment's thread from:

RE: Türkiye'de girişimciler ve freelance çalışanlar için başarı ipuçları

in #tr6 years ago

Yazdıklarınız son derece doğru. Kurumsal bir şirkette çalışan biri olarak bazı söylemlerinizin çoğunu yaşadım. Üç proje müdürü eskittim, hepsinin tarzı ve tavrı farklıydı. İnsiyatif almak ve uygulamaktan kaçan insanlar dolu etrafım. Taşın altına elini sokacak olsan, üstlerin eline vururlar. Gözdağı, mobbing, değersizleştirme hepsini yaşadım ama ayakta durabildim. 2,5 senedir aynı projedeyim ve devam ediyorum. Tek kaynağım bilgim. Yanına biraz da özgüven eklendiğinde sizi yıkacak güç yoktur. Yazınızdan bir iki ders de çıkarma fırsatım oldu, herşeyi yazılı yapın gibi. Gerçekten eğitici bir yazı, bizimle tecrübelerinizi paylaştığınız ve umarım daha da paylaşacağınız için teşekkürler. 👍

Sort:  

Teşekkür ederim. Benim durumum tabii daha dışarıdan, senin içerde şahit oldukların çok daha çoktur. Benim şirketlerdeki muhataplarımın çoğu üst düzey yönetici ve onlarda bile bunları görüyorsak daha alt kademelerde neler oluyordur kimbilir. Ne güzel ki sen kendine biraz daha iyi bir ortam yaratabilmişsin, umarım çok çok daha iyi projelerde olma şansın olur.
Ve evet yazılı olması önemli. Bugün bile tavrım net olmasına rağmen aynı şeyi yaşadım çünkü. Kulağı ağzının söylediğini de sizi de duymayan insanların, müşterilerin telefonlarına yanıt bile vermiyorum ben. Ne diyecekse maille desin, sonradan haberim yoktu, öyle konuşmadık, böyle söz verdiniz demesinler diye :)

Coin Marketplace

STEEM 0.20
TRX 0.14
JST 0.030
BTC 66740.62
ETH 3336.11
USDT 1.00
SBD 2.72