Ben And Ed Indir PC oyun Full (Direkt ve Torrent)

in #tr6 days ago

Indir Ben And Ed PC oyun Full Türkçe doğrudan veya Torrent aracılığıyla ücretsiz olarak indirin. Oyunun yapılandırması, hızlı ve verimli indirme ve kurulum için tasarlanmıştır ve mümkün olan en hızlı kurulum sürelerini deneyimlemenizi sağlar. Ben And Ed’a aşağıda verilen doğrudan veya torrent bağlantıları aracılığıyla erişebilirsiniz, bunların tümü güvenli, cracksiz ve virüssüzdür. Sadece indirme düğmesine tıklayın, kurulum dosyasını çalıştırın ve verilen talimatları izleyin.

Başlık Ben ve Ed
Yayın tarihi 8 Aralık 2015
Tür 3D Platform
Geliştirici Sümüklü böcek
Yayımcı Sümüklü böcek
Boyut 1,69GB
oyun indir

Oyun hakkında

Ben And Ed, tuhaf bir distopik dünyada geçen eğlenceli bir 3D platform oyunudur. “Rundead” adlı çılgın bir yarışma programında yer alması gereken bir zombi olan Ed olarak oynuyorsunuz. Amacınız Hans Showmaster'ın en iyi arkadaşınız Ben'i kurtarmak için belirlediği tüm zorlukların üstesinden gelmektir.

Ed'in hikayesi oldukça benzersiz. “Şeker Eğlencesi Maratonu”nda gümüş madalya kazandı ancak ne yazık ki kısa bir süre sonra kalp krizinden öldü. Gizemli bir şekilde ilk ölümsüz olana kadar cesedi günlerce tarlada kaldı. Ben adında genç bir çocuk onu bulana kadar ortalıkta dolaştı.

Oyunda birçok engel ve bulmacayla karşılaşacaksınız. Seviyeleri geçmek için hızlı ve akıllı olmanız gerekir. Oyun zaten önceden yüklenmiştir, bu nedenle kurulum konusunda endişelenmenize gerek yoktur. Sadece indirin, çıkartın ve oynayın. Herhangi bir sorunla karşılaşmamak için oyunu yönetici olarak çalıştırdığınızdan emin olun.

Ed'in heyecan verici macerasının tadını çıkarın ve bu heyecan verici ve zorlu oyunda Ben'i kurtarmasına yardım edin!

sistem gereksinimleri

  • İŞLETİM SİSTEMİ: Pencere 7/8 32 bit
  • İşlemci: Dört çekirdekli Intel veya AMD, 2,0 GHz veya daha hızlı
  • Hafıza: 4GB RAM
  • Grafikler: DirectX 10 uyumlu grafik kartı
  • DirectX: Sürüm 10
  • Depolamak: 5 GB kullanılabilir alan

Ekran görüntüleri

PC için Ben And Ed İndir ve yükleyin

  1. Sayfanın üst kısmında veya altında bulunan indirme bağlantısına tıklayın (doğrudan veya torrent).
  2. İndirme bağlantıları birkaç saniye içinde hazır olacak ve oyunun en son sürümünü ve en son güncellenmiş sürümü mümkün olan en kısa sürede almak için en yakın indirme sunucusunun konumunu sağlayacaktır.
  3. İndirme sayfasındaki indirme bağlantılarından birini seçin ve sayfadaki talimatları izleyin.
  4. İşte bu kadar, oyun yükleyici Ben And Ed’in en yakın sunucularımızdan indirilmesini garanti edecek ve oyun otomatik olarak bilgisayarınıza yüklenecektir.

Ben And Ed indir full

Indirilecek daha fazla PC oyunu

Coin Marketplace

STEEM 0.18
TRX 0.13
JST 0.028
BTC 57050.09
ETH 3060.34
USDT 1.00
SBD 2.32