Ben 10 Indir PC oyun Full (Direkt ve Torrent)

in #tr6 days ago

Indir Ben 10 PC oyun Full Türkçe doğrudan veya Torrent aracılığıyla ücretsiz olarak indirin. Oyunun yapılandırması, hızlı ve verimli indirme ve kurulum için tasarlanmıştır ve mümkün olan en hızlı kurulum sürelerini deneyimlemenizi sağlar. Ben 10’a aşağıda verilen doğrudan veya torrent bağlantıları aracılığıyla erişebilirsiniz, bunların tümü güvenli, cracksiz ve virüssüzdür. Sadece indirme düğmesine tıklayın, kurulum dosyasını çalıştırın ve verilen talimatları izleyin.

Başlık Ben 10
Yayın tarihi 15 Kasım 2017
Tür Aksiyon macera
Boyut 1,17GB
Geliştirici Kesin Oyunlar
Yayımcı Kesin Oyunlar
indirme düğmesi

Oyun hakkında

Ben 10, Ben Tennyson olarak oynadığınız heyecan verici bir aksiyon-macera oyunudur. Kötü adamlar tarafından kesintiye uğrayan heyecan verici bir yolculuğa Ben, kuzeni Gwen ve Büyükbaba Max'e katılın. Göreviniz dünyayı bu kötü adamlardan kurtarmak.

Oyunda her biri benzersiz güçlere sahip on farklı uzaylı formuna dönüşebilirsiniz. Zombozo, Queen Bee ve Weatherheads gibi düşmanlarla savaşmak için bu güçleri kullanın. Her uzaylının, düşmanlarınızı yenmenize yardımcı olacak özel savaş hareketleri ve nihai saldırıları vardır.

Savaşmanın yanı sıra uzaylıların yeteneklerini kullanarak bulmacaları da çözeceksiniz. Oyun heyecan verici hikayelere sahip üç yeni bölüm içeriyor. Dünyayı kurtarmaya çalışırken sizi meşgul edecek eğlenceli ve zorlu bir oyundur.

Ben 10'u indirip kurmak için indirme butonuna tıklayın ve talimatları izleyin. Herhangi bir sorunla karşılaşmamak için oyunu yönetici olarak çalıştırdığınızdan emin olun. Herhangi bir sorunla karşılaşırsanız DirectX ve vcredist gibi gerekli programlar için _Redist veya _CommonRedist klasörünü kontrol edin.

Ben 10 oynamanın keyfini çıkarın ve her zaman olmak istediğiniz kahraman olun!

sistem gereksinimleri

  • 64 bit işlemci ve işletim sistemi gerektirir
  • İŞLETİM SİSTEMİ: 7 / 8 / 10
  • İşlemci: Intel Core 2 Quad Q6600 (2,4 GHz) veya AMD eşdeğeri
  • Hafıza: 4GB RAM
  • Grafikler: GeForce GT 430 (1024 MB)/ Radeon HD 6850 (1024 MB)
  • DirectX: Sürüm 9.0c
  • Depolamak: 3 GB kullanılabilir alan
  • Ses kartı: DirectX uyumlu
  • Ek Notlar: Windows Vista ve DirectX® 9.0b ve altı desteklenmez

Ekran görüntüleri

PC için Ben 10 İndir ve yükleyin

  1. Sayfanın üst kısmında veya altında bulunan indirme bağlantısına tıklayın (doğrudan veya torrent).
  2. İndirme bağlantıları birkaç saniye içinde hazır olacak ve oyunun en son sürümünü ve en son güncellenmiş sürümü mümkün olan en kısa sürede almak için en yakın indirme sunucusunun konumunu sağlayacaktır.
  3. İndirme sayfasındaki indirme bağlantılarından birini seçin ve sayfadaki talimatları izleyin.
  4. İşte bu kadar, oyun yükleyici Ben 10’in en yakın sunucularımızdan indirilmesini garanti edecek ve oyun otomatik olarak bilgisayarınıza yüklenecektir.

Ben 10 indir full

Indirilecek daha fazla PC oyunu

Coin Marketplace

STEEM 0.18
TRX 0.13
JST 0.028
BTC 57605.40
ETH 3085.50
USDT 1.00
SBD 2.31