Ben 10: Power Trip Indir PC oyun Full (Direkt ve Torrent)

in #tr6 days ago

Indir Ben 10: Power Trip PC oyun Full Türkçe doğrudan veya Torrent aracılığıyla ücretsiz olarak indirin. Oyunun yapılandırması, hızlı ve verimli indirme ve kurulum için tasarlanmıştır ve mümkün olan en hızlı kurulum sürelerini deneyimlemenizi sağlar. Ben 10: Power Trip’a aşağıda verilen doğrudan veya torrent bağlantıları aracılığıyla erişebilirsiniz, bunların tümü güvenli, cracksiz ve virüssüzdür. Sadece indirme düğmesine tıklayın, kurulum dosyasını çalıştırın ve verilen talimatları izleyin.

Başlık Ben 10: Güç Gezisi
Yayın tarihi 9 Ekim 2020
Tür Aksiyon macera
platformu bilgisayar
Boyut 826,93 MB
Mod Tek Oyunculu, Yerel İşbirliği
oyun indirme sayfası

Oyun hakkında

Ben 10: Power Trip, Ben Tennyson ve ailesine Avrupa tatilinde katılacağınız heyecan verici bir aksiyon-macera oyunudur. Ancak kötü büyücü Hex'in dört gizemli kristali uyandırıp Hiçlik'ten canavarlar getirmesiyle işler değişir. Artık Ben'in Hex'in kötü planlarını durdurmasına yardım etmek sana kalmış!

Omnitrix'i kullanarak Ben'in inanılmaz uzaylılarına dönüşün ve aksiyonla dolu bir 3D dünyayı keşfedin. Ben'in karşılaştığı en zorlu düşmanlardan bazılarıyla savaşın, eğlenceli bulmacaları çözün ve yol boyunca karşılaştığınız kasaba halkına yardım edin. Uzaylılarınızı daha da güçlendirmek için güçlendirmeleri toplayın.

Avrupa'nın şehirlerini, ormanlarını ve dağlarını dolaşın ve Hex'e karşı son hesaplaşmaya hazırlanın. Gwen ve Büyükbaba Max yanınızdayken Cartoon Network şovunun tüm mizahını ve rekabetini deneyimleyeceksiniz. Ayrıca Kevin Levin de yerel bölünmüş ekran iş birliği modunda maceraya katılıyor. Bu tekrar tekrar yapmak isteyeceğiniz bir Güç Gezisi. Kahramanlık zamanı!

sistem gereksinimleri

  • İŞLETİM SİSTEMİ: Windows 10/8/7
  • İşlemci: Intel Core i5-2500K 3,3 GHz / AMD FX-8150 3,6 GHz veya eşdeğeri
  • Hafıza: 4GB RAM
  • Grafikler: GeForce GTX 550 Ti / Radeon HD 6790 2GB VRAM*
  • DirectX: Sürüm 11
  • Ses kartı: DirectX uyumlu ses kartı

Ekran görüntüleri

PC için Ben 10: Power Trip İndir ve yükleyin

  1. Sayfanın üst kısmında veya altında bulunan indirme bağlantısına tıklayın (doğrudan veya torrent).
  2. İndirme bağlantıları birkaç saniye içinde hazır olacak ve oyunun en son sürümünü ve en son güncellenmiş sürümü mümkün olan en kısa sürede almak için en yakın indirme sunucusunun konumunu sağlayacaktır.
  3. İndirme sayfasındaki indirme bağlantılarından birini seçin ve sayfadaki talimatları izleyin.
  4. İşte bu kadar, oyun yükleyici Ben 10: Power Trip’in en yakın sunucularımızdan indirilmesini garanti edecek ve oyun otomatik olarak bilgisayarınıza yüklenecektir.

Ben 10: Power Trip indir full

Indirilecek daha fazla PC oyunu

Coin Marketplace

STEEM 0.18
TRX 0.13
JST 0.028
BTC 57050.09
ETH 3060.34
USDT 1.00
SBD 2.32