Merhabalar ! Bende aranıza katıldım.

in #tr6 years ago

resim.png
kaynak


Merhabalar,



Bilgisayar bağımlısı tatlı kocam :D tospik tatlı kedicik oğluşumla mutlu mutlu musmutlu yaşayıp giden bir kadınım. Merak ettim bir günüsü bu kocişim ne yapıyor bu kadar saatler kameralar, postlar, beğeniler, yorumlar... bakındım durdum ama pek bişi anlayabilmiş de değilim yanisi bu olaydan. Sonunda dedim dur barim bir hesapcıkta ben acem de belkim öğrenirim bu nasıl bir bağımlılıkmış diyem :D Ne dersiniz?


WhatsApp Image 2018-04-12 at 00.15.40.jpeg



Kendimi tanıtırken unutmuşum, teknoloji özürlüsü olduğumu söylemeyi. Özellikle oğluşumun doğumundan sonra atak yaptı bu hastalığım:D


Oğluşum demişken... böyle de girmek kötü oldu ama oğluşuma krallara layık bir giriş yapmalıydım. O benim hayatıma tam da öyle giriş yaptı çünkü. Hayatımın neredeyse tamamıdır benim tospik oğluşum. Günüm gecem nefesim herbişiyim. Kediciğimdir o benim. Ki en tatlı zamanlarında galiba şimdi.


Her anı onunla geçirince tabi aramızda biraz garipsenecek bir bağ oldu sanırsam. Kocişim bize Norma ve Norman Bates diyor. Anlayın yani. Geçen telefonda konuşuyorum zor belaa. -oğluşum kıskanır konuşturmazda pek :D- İlgimi çekecek o kadar şey yaptı ve yanıtsız kaldı kı en sonunda bana 'anne bana seslensene' dedi yanıbaşımdan :) ben de seslendim Kooooraaaay :))) o da bana 'aaaannnneeee' :))))) İşte böyle tatlıştır benim oğluşum.


WhatsApp Image 2018-04-12 at 00.14.55.jpeg



Bu aralar yaptığım pek birşey yok aslında ama okumayı severdim bir zamanlar :)
Şimdi okuduklarım besleyici doğal yemekler, çocuğunuzla yapacağınız 100 aktivite, oyun hamuru oblick yapımı falan filan vesaire :)


Günümüz oyun oynamakla geçer bizim oğluşumla, parklar oyun grupları ikinci adresimizdir. E bide çizgi filmler var tabi. Oğluşum kedi çocuk olur ben baykuş kız bütün gün oyuncakları kovalarız romeo ve aykızı diye:) Ha bu ara dinotrucks oluyoruz ama yeni favorimiz :)


El işlerine de merakım vardır bir hayli. Malum oğluşumdan sonra oyuncak yapımları çorap yapımları yelek yapımları. Kendi elimle yaptığım şeyleri oğluşuma giydirmek oynatmak paha biçilmez bir zevk benim için.


En büyük ilgi alanım bu aralar bitmeyen iş arayışım. Bazen umutlanmak sonra hep hüsran. Yeni kurs hayalleri sonra vazgeçmeler falan. Bilirsiniz iş arayışını ama bir müddet ara verdikten sonra tekrar işe dönmek çok daha zorlu bir süreçmiş bunu malesef ki anladım.


Daha anlatmaya başlarsam çok sıkarım sizi, bana yazmak hoş..


İşte böyyle ben geldiim hepinize merhabalar!!


Çok yakın bir zamanda #tr grubunun discord kanalına da katılacağım inşaallah.

Sort:  


Welcome to Steem @ozlem2461.

Do read A thumb rule for steemit minnows - 50:100:200:25 for starter tips.

Spend time reading Steem Blue Paper to know how Steem blockchain works and if you still have any queries ask them on our Ask me anything about Steemit post and we will try to answer that.

All the Best!!!


Welcome to Steemit @ozlem2461!

I wish you much success and hope you find Steemit to be as rewarding and informative as I have.

Here are some links you might find useful.
Your stats on SteemNow
Your stats on SteemWorld
Your stats on SteemD
How to use Minnow Booster
How does Steemit actually work?

Introbot is hosted and managed with donations from @byColeman to help make your journey on Steemit be truly rewarding. Your feedback is always welcome so that we may improve this welcome message.
Oh yea, I have upvoted you and followed you. Many blessings from @introbot & @bycoleman

Dear friend, you do not appear to be following @wafrica. Follow @wafrica to get a valuable upvote on your quality post!

Dear friend, i follow @wafrica . if it is possible, you can upvote my post.

Tebrik Ederiz! Bu Paylaşımınız'da 'destektr' Tag'ını Kullandığınız İçin Upvote Ve Resteem Kazandınız.

@destektr Yeni Türk Steemit Topluluğununa Destek Olmak Adına Hayata Geçirilen Bir Projedir.
Herhangi Bir Karşılık Ve Ödeme Talep Etmeden, Sadece 'destektr' Tag'ını Kullanan Ve @destektr'yi Takip Eden Herkesi Upvote Ve Resteem Yapar.

PhotoText-1521414670653.jpg

Lütfen Bu Hizmeti Sürdürmeye Ve Bundan Sonra Verdiğimiz Desteklerden Daha Yüksek Oy Oranı Alabilmeniz İçin, Oylama Gücümüzü Artırmaya Yardımcı Olmak Adına Alttaki Linkler'i Tıklayarak Çok Az'da Olsa Bağışta Bulunmak İstermisiniz.
(0.010 SBD) - (0.020 SBD) - (0.050 SBD) - (0.100 SBD) - (0.200 SBD) - (0.500 SBD) - (0.750 SBD) - (1.000 SBD)
Tüm Bağışlarınız SP Kiralamak İçin Kullanılacaktır. @destektr'ye Verdiğiniz Önemden Dolayı Çok Teşekkür Ederiz!

Dear @ozlem2461, thanks for your beautiful post, in order to support you i showed your picture in my blog. Please feel free to check the link below and if you like my effort then kindly donot forgot to upvote and follow me too. ;). If you donot like your picture there then just message me in that post, i will remove it.
https://steemit.com/introduceyourself/@sultanmr/best-new-steemers-introductory-posts-page-3

  • Feronio - 38 Oy Listesine postunuz eklenmiştir. Yazıyı oylayarak veya resteem yaparak listenin daha fazla kişiye ulaşmasına yardımcı olmak istermisiniz?

  • Feronio Oy Listesi Linkinden detaylara ulaşabilirsiniz.

aramıza hoşgeldiniz🙋‍♀️
umarım keyifli zamanlar geçirirsiniz burada:)

Coin Marketplace

STEEM 0.32
TRX 0.12
JST 0.033
BTC 64647.16
ETH 3160.49
USDT 1.00
SBD 4.13