Yola, Yolcuya ve Durağa...

in #tr5 years ago (edited)

Evet...

Büyük büyük konuşmaya geldim.

Bilincimde, bilinçaltımda var olan en makul ve anlamlı kelimeleri inci gibi sıralayıp beylik beylik laflar etmeye geldim. Biliyorum ve size de söyleyeyim; anlamlı kelimelerin bir araya gelmesi, her zaman anlamlı cümleler oluşturmaz.

Ama yine de...

Karar verip de geldim. Kalemle kaģıda aktarmaktansa, klavyeyle punto punto piksellere aktarmaya geldim.

Neydi efendim...

Gecenin çözülememiş sırlarla dolu karanlığının kuytularında uyanık dolaşan bir kaç nymphe'in kışkırtıcı cesaretinden tatmaktı... (Peri falan demek de yok, nymphe...Havama tüküreyim!!!)

O cesaret ki, padişaha ferman sildirten, şahı piyona mat ettiren el...

Mükemmeli bekleyenin elleri boş kalırmış. Kaç boş el, kusurlarla dolu bir elden kıymetli olur?
Evet, hiçbir boş el, hata dolu olsada var olan bir arazdan kıymetli olamaz...
Tabi; bu durum sadece, değer yargımızda varlık'a yokluk'a nazaran daha çok kıymet veriyorsak geçerli.

...Ve ben de bugün hiç mi hiç nihilist değilim...

Beklemekle geçiyor ömür... Herhangi birşeyi... Yarınlar, sonralar, umutlar, birileri....Trajik... En iyi ihtimalle beklememeyi beklemekle geçiyor hayat... En iyi ihtimali bile aldatmacalı...
Neyse efem, beylik laf etme mod of yapayım.

Beklemenin ellerde yer edindirdiği ve anlamsal alemde kendisine mâna bulduramamış boşluğuna huzurlarınızda en okkalı küfürlerimi savuruyorum...Bu daha da trajik.

Ben okkalı küfür bilmem ki!

Varsın hissiyatım savurmuş olsun, kelimelerle aktaramadığım küfürsel seslerin anlamlarını...

Gerginim, kırgınım, kızgınım, öfkeliyim...

Çıkaracak yüzlerce günaha uygun papaz bulamamaktan Mother Teresa modunda yaşamanın samimiyetsiz masumiyetiyle bekleyişlerimi kutsallaştırıyorum...

Ohhhh ne âlâ...

Forum 'a çevirdim burayı...

Ama neticede hangimize ne!

Burası steemit; the wonderful scratching platform değil mi.

One last neyse daha...

Şimdi, diyorum... @octobre diyorum. Üslubun ve atarın sen bunu tekrar okuyunca üzmesin seni, yada başkalarında irite edici algılanmasın sonra... Who cares!...

Birkaç nymphe e uydum da denilemez... O yüzden rüşvet is a must diyorum... Hem cici(!) gösterir beni, değil mi!?

Son neyse mi az önce kullandığıma göre... whatever...

Anlam bulamamış bekleyişlere, mükemmellik arayışlarının çürüttüğü seçeneklere, ve okuyuculara rüşvet mahiyetinde olması umuduyla...

yola, yolcuya ve durağa...

rüşvetimdir, alına!

Moby; Everloving

Sort:  

beklememeyi beklemekle geçiyor hayat...

Beklemek yerine beklemeden harekete geçerek beklentiyi taşımak varken, beklememeyi beklememizi istiyorlar, devinimimizi büyük baş beklemeler olarak kurban ediyoruz...

Anyway, bribe her zaman tatlıdır. ;)

Sağolun, şahsımca doğru pencereden bakabilmişsiniz.

...devinimimizi büyük baş beklemeler olarak kurban ediyoruz.

Bir matriks var ve maalesef ki dışına çıkmak kolay değil, cidarları çok kalın.

Tebrikler! Yazınız Trproje discord sunucusunda küratörlere önerilmiş ve manuel inceleme sonrasında @trproje hesabından oy almıştır.

Trproje küratör ve projelerin önerdikleri Türkçe yazıları desteklemeye devam ediyor. Proje ekibi tarafından seçilen yazılar ayrıca edebiyat, gezi, trliste, hosgeldin ve C² küratörlerine oy için önerilmektedir.


Siz de beğendiğiniz yazıları oylama için önermek isterseniz Trproje discord sunucusuna buradan ulaşabilirsiniz.

Teşekkürler the team, sizde olmazsanız boşluğa yazıyor gibi hissederdik herhalde. Varol (un).

Magic Dice has rewarded your post with a 76% upvote. Thanks for playing Magic Dice.

You have receive an upvote. Thanks for playing moonSTEEM

Ohh really! It sounds nice but why don't you upvote my post instead of the comment. Any way.... many thanks @magicdice


Bu yazı Curation Collective Discord Sunucusunda küratörlere önerilmiş ve manuel inceleme sonrasında @c-squared topluluk hesabından oy ve resteem almıştır. @c-squared hesabı topluluk witness'ı olarak faaliyet göstermektedir. Projemizi desteklemek isterseniz bize buradan witness oyunuzu verebilirsiniz.
This post was shared in the #turkish-curation channel in the Curation Collective Discord community for curators, and upvoted and resteemed by the @c-squared community account after manual review.
@c-squared runs a community witness. Please consider using one of your witness votes on us here

Congratulations @octobre! You have completed the following achievement on the Steem blockchain and have been rewarded with new badge(s) :

You made more than 500 comments. Your next target is to reach 600 comments.

You can view your badges on your Steem Board and compare to others on the Steem Ranking
If you no longer want to receive notifications, reply to this comment with the word STOP

Vote for @Steemitboard as a witness to get one more award and increased upvotes!

Merhaba @octobre,
Yazınız @edebiyat ve Hoş Geldin Ekibi tarafından incelenerek haftanın öne çıkan yazıları arasına seçilmiştir.

İnceleme yazımızı görmek için tıklayabilirsiniz: Öne Çıkan Edebiyat Etiketi Yazıları #9. Teşekkür ederiz.

Coin Marketplace

STEEM 0.20
TRX 0.14
JST 0.029
BTC 67050.87
ETH 3252.29
USDT 1.00
SBD 2.64