Türk Steemit Kullanıcısının Bot ile İmtihanı

in #tr6 years ago (edited)

türkbotsteemit.jpg

Sormayı, öğrenmeyi, araştırmayı seviyorum ama en çok da kendim denemekten ve üstüne yanılmaktan keyif alıyorum sanırım. Aşağıda son 10 günde paylaştığım gönderiler ve o gönderiler için botlara gönderdiğim steem, SBD tutarları ve botların % kaç ile oy kullandığı ve kaç $ tutarında oy kullandıkları var. Hemen oracıkta steem networkunda o gönderi için kazandığım SP, SBD ve Steem tutarları da mevcut.

Herşeyin öncesinde yorumumu sorarsanız, eğer steem yatırımı yaparak hesabınıza aktaracaksanız direk powerup yapmak yerine 2 alternatifimiz var birincisi botlardan faydalanarak ilerlemek ama botları doğru seçmek önemli, ikincisi ise ödüllü yarışmalarla etkileşimi (takipçi, upvote, reply vb.) artırarak geleceğe de yatırım yapabilirsiniz. Harcadığınız tutar karşılığı kadar SBD+Steem alabiliyorsanız müthiş karlı bir iş yapıyorsunuz demektir. Ben ikinciyi denemedim, ona da bakacağız artık.

Biz taze başlayanlar için bu son 10 günde aldığım notlar şu şekilde :)

1-Beleş gibi olanları kesin kullanın @minnowsupport 48 saatte bir sömürmek lazım.

2-Bir şekilde size yüksek oy gücüne sahip birisi şans icabı dahi olur da gelirse bir şekilde etkileşimde kalmaya çalışın, kısacası peşinden ayrılmayın, tekrar dikkatini çekebilirsiniz. @pharesim %0,02 ile 0,20 $ oy verdi, işi rast gitsin. Matematiği kuvvetli olanları sahneye alayım :))) O da ekmeğinin peşinde bizim posttan nasiplenip SP kasıyor hacı abi :))) @hr1 arkadaşımız da sağolsun ara ara uğruyor, işi rast gitsin, her zaman bekleriz efendim.

3-Yüksek ücretli botlar benim için pek kazançlı olmadı gibi düşünüyorum, ya da saatini ve zamanını tutturamadım.

4-Düşük ücretli (1 SBD Altı) botlar ile gece geç saatler ya da sabaha karşı daha anlamlı görünüyor. @minnowhelper @nado.bot

5-Resteem botları da değerli ben bol bol @morwhale ve @resteemable kullandım ve kesinlikle tavsiye ederim.

6-Tüm mermileri bir kere de boşaltmamayı tercih ettim. Bordo Bereli gibi tek tek ve belirli aralıklarla hatta arada hiç kullanmadan :D

7- Yarışmaları ve etkinlikleri kaçırmayın tabii ki, bu gönderinin konusu değil ama bahsetmeden geçmek ayıp olur. @kusadasi tabii ki takip !

8-Steem & SBD fiyat farkını gözeterek botlara para göndermek mantıklı, geçtiğimiz hafta içerisinde ciddi hareketlilikler oldu, ben tabii ki dikkatsiz davrandım. SBD yükselişi çok da bir avantaja çeviremedim :S

Aşağıda her post için kısa kısa notları görebilirsiniz. Sizlerden gelecek değerlendirmelere çok değer veriyorum. Umarım sizler için de faydalı olur.

1lojistik.jpg
https://steemit.com/tr/@obulunmaz/e-ihracat-e-lojistik

claim reward: 0.739 STEEM, 3.381 SBD, and 3.003 SP

2heroes (1).jpg
https://steemit.com/tr/@obulunmaz/heroes-of-might-and-magic-iii-shadow-of-death

claim reward: 0.606 STEEM, 2.727 SBD, and 2.435 SP

3gamification.jpg
https://steemit.com/tr/@obulunmaz/hikayelestirme-uestuene-oyunlastirmaya-ne-dersiniz-gamification

claim reward: 0.127 STEEM, 1.960 SBD, and 1.222 SP

4cointurk.jpg
https://steemit.com/tr/@obulunmaz/kelimelerin-guecue-adina-cointurk-23-projesi-obulunmaz-1285

claim reward: 0.200 STEEM, 2.397 SBD, and 1.579 SP

5müze.jpg
https://steemit.com/tr/@obulunmaz/rahmi-m-koc-muezesi-zamanda-yolculuk-icin-hazir-misiniz

Henüz sonuçlanmadı :) 2 gün daha var. Yedi gün sonlansın ve ödüller netleşsin buraya ekleyeceğim.
claim reward: 2.246 SBD, 0.212 STEEM and 1.513 SP

6robots.jpg
https://steemit.com/tr/@obulunmaz/sendika-kuran-robotlar-degisime-hazir-misiniz

Yedi gün sonlansın ve ödüller netleşsin buraya ekleyeceğim.
claim reward: 3.250 SBD, 0.223 STEEM, 2.025 SP

7Amazon.jpg
https://steemit.com/tr/@obulunmaz/tehlikenin-farkinda-miyiz-amazon-is-coming

Yedi gün sonlansın ve ödüller netleşsin buraya ekleyeceğim.
claim reward: 3.871 SBD, 0.275 STEEM, 2.421 SP

DQmaGHAzuLRoDech4GhuF2MmAhvAHHiQmsyirvR3fBWhVYv.jpg

Son olarak 7 (Author Reward süresi) ve 13 ( Power down süresi) rakamlarını düşünerek iyi bir matematik kurulursa hiç bitmeyen ve kendini hep besleyen ve büyüten bir SBD, Steem, SP üçgeni kurulabilir. Kendini yutmaz herhalde, iyi çalışmak lazım. Buna benzer bir şey çalışan olduysa ses ediversin de konuşalım lütfen.

Destekleriniz için teşekkür ederim.

@obulunmaz

Resimler için kaynak

https://steemkr.com 'dan bir robot kardeşimiz :)
https://steemit.com 'dan ekran görüntüleri

Sort:  

İçeriğinizden ötürü teşekkür ederim. Oylandınız ve 24 Saat içerisindeki 5 kaliteli içerik konusunda yer aldınız. https://steemit.com/tr/@darkreaper90/24-saat-icinde-tr-tagi-altinda-ueretilmis-5-kaliteli-icerik-4

Tebrik Ederiz! Bu Paylaşımınız'da 'destektr' Tag'ını Kullandığınız İçin Upvote Ve Resteem Kazandınız.

@destektr Yeni Türk Steemit Topluluğununa Destek Olmak Adına Hayata Geçirilen Bir Projedir.
Herhangi Bir Karşılık Ve Ödeme Talep Etmeden, Sadece 'destektr' Tag'ını Kullanan Ve @destektr'yi Takip Eden Herkesi Upvote Ve Resteem Yapar.

PhotoText-1521414670653.jpg

Lütfen Bu Hizmeti Sürdürmeye Ve Bundan Sonra Verdiğimiz Desteklerden Daha Yüksek Oy Oranı Alabilmeniz İçin, Oylama Gücümüzü Artırmaya Yardımcı Olmak Adına Alttaki Linkler'i Tıklayarak Çok Az'da Olsa Bağışta Bulunmak İstermisiniz.
(0.010 SBD) - (0.020 SBD) - (0.050 SBD) - (0.100 SBD) - (0.200 SBD) - (0.500 SBD) - (0.750 SBD) - (1.000 SBD)
Tüm Bağışlarınız SP Kiralamak İçin Kullanılacaktır. @destektr'ye Verdiğiniz Önemden Dolayı Çok Teşekkür Ederiz!

Eline sağlık çok güzel bir paylaşım olmuş ama yine pek fazla anlayamadım şu bot olayını. Çözmeye çalışacağız artık. :)

Emeğine sağlık dostum güzel bir paylaşım olmuş

Harbiden güzel paylaşim yapmışsın dostum.

Faydalı bir paylaşım olmuş. Teşekkürler

Tam bir başucu kaynağı olmuş elinize sağlık , yazınızı okuyup sıradan botlara gönderdim anında getirisi oldu , her yazıda dönüp dönüp faydalanacağım 😁

Your Post Has Been Featured on @Resteemable!
Feature any Steemit post using resteemit.com!
How It Works:
1. Take Any Steemit URL
2. Erase https://
3. Type re
Get Featured Instantly & Featured Posts are voted every 2.4hrs
Join the Curation Team Here | Vote Resteemable for Witness

Coin Marketplace

STEEM 0.16
TRX 0.13
JST 0.027
BTC 58539.27
ETH 2627.11
USDT 1.00
SBD 2.40