Çizim Günlüğüm | 6. Bölüm | Halı Desenlerim 2 - Carpet Designs 2

in #tr6 years ago (edited)

Herkese tekrardan merhabalar ;) ... Bu yazımda Halı Desenlerim 2. bölümü ile karşınızdayım. Bugün paylaşacağım desenler biraz daha basit. Arşivimi kurcalarken, çooook eskilerden kalma çizimlere denk geldim ve paylaşmak istedim. Belki bu çizimler desen çizimciler yada buna benzer işler ile ilgilenenlere fikirler verebilir. Umarım beğenirsiniz...

Yorum ve Desteklerinizi Bekliyorum. ;)

Ha unutmadan, diğer çizimlerim için aşağıda ki bağlantıyı kullanabilirsiniz...

Çizim Günlüğüm Serisi:
Çizim Günlüğüm | 1. Bölüm | Desen Çiçek Çizimi
Çizim Günlüğüm | 2. Bölüm | Çizimlerim - My Drawing
Çizim Günlüğüm | 3. Bölüm | Farklı Yüz Çizimlerim
Çizim Günlüğüm | 4. Bölüm | Halı Desenlerim 1 - Carpet Designs 1
Çizim Günlüğüm | 5. Bölüm | Bozuk Psikolojiler 1
Çizim Günlüğüm | 5. Bölüm | Bozuk Psikolojiler 2

Çizimler:

1.jpg

2.jpg

3.jpg

4.jpg

5.jpg

6.jpg

Bu kadar :) ... Sağlıcakla Kalın!
Yorum ve Desteklerinizi Bekliyorum. ;)

Sort:  

Güzel olmuş bende çizmeyi çok seviyorum :)

Teşekkür ederim... ;)

Çiçek desenleri çok güzel. Ben de bez üzerine boyama yaparken karbon kağıdı ile çiziyordum sonra boyayarak işliyordum eskiden. Güzel çalışmalar. Emeğinize sağlık ☺️

Güzel yorumunuz için teşekkür ederim.

Çok güzel çizimler...ellerinize sağlık...

Teşekkürler, amatörce uğraşıyorum işte :)

This post has been upvoted by @microbot with 3.1%!
You want higher upvotes?

Vote for my creator @isnochys as witness!

Did you know, that you can make some profit with your witness vote?

Çok güzel görünüyorlar, elinize sağlık :)

Teşekkür ederim ;)

You got a 18.18% upvote from @brupvoter courtesy of @netya!

ama bunlar normal :) yok mu anormal çizimler benlik olanlardan :D

Her zaman anormal olmuyor :) ...
Bakalım oldukça paylaşırım... Teşekkürler yorum için ;)

eline sağlık çok güzel bi stres atma yöntemi:)

Teşekkür ederim yorumunuz için ;)

Ne güzel bir yetenek.Maalesef ben bu konuda yeteneksizim. Sizin gibi çizim yapan kişileri hayranlıkla izliyorum. Emeğinize sağlık.

Çok teşekkür ederim...

Coin Marketplace

STEEM 0.19
TRX 0.12
JST 0.027
BTC 61354.39
ETH 3309.76
USDT 1.00
SBD 2.47