You are viewing a single comment's thread from:

RE: 👩‍🎤 Neler Dinliyorum? # Beth Hart & Joe Bonamassa # 👩‍🎤

in #tr6 years ago (edited)

Lp yi ilk duyduğum sevdiğim parçası lost on you bir günde yüz kere dinlemişliğim vardır, bağımlısı olmuştum o parçanın

Sort:  

Kadın her şarkıyı süper söylüyor

Kanallar karıştı :)

Şimdi youtube'da buldum LP'yi tanımadığım bir isimden bahsetmişsiniz ben de Müslüm diye devam ediyoruz sandım :)

LP ismini bilmesem de müziklerini biliyorum, evet gerçekten çok iyiler ;)

Kulaklıkla son ses dinlemenizi tavsiye ederim ☺️

Laura pergolizzi yi geçen sene keşfettim

Şuan dinlediğim tek kişi diyebilirim özellikle işteyken işe onun şarkılarıyla konsantre oluyorum.

Dinliyorum arada teşekkürler :)

Her kafe'de çalınınca ben de öyle keşfetmiştim.

o şarkıyı utc'de dinledim ilk defa ve o kadar çok dinledim ki sayısını hatırlamıyorum:))

Coin Marketplace

STEEM 0.19
TRX 0.13
JST 0.029
BTC 58431.12
ETH 3142.83
USDT 1.00
SBD 2.43