Kitap Hediyesi Kazananı Belli Oldu

in #tr6 years ago (edited)

hediye.jpg

Malum, Para ve Devlet serisi yapıyorum. #1, #2, #3, #4

Önceki gün yazdığım yazıda; hayat değiştirici bir mevzu olan Enneagram'dan bahsetmiş ve yazı içinde, yorum yapanlardan birisine, Enneagram konusun uzmanından bir kitap hediye edeceğimi söylemiştim.

Yüzde yüz biçimde ;) Kazanan @doctorbishop oldu.

@doctorbishop,
En yakın kargo şubesi (dilersen direk adres) bilgisi paylaşırsan sevinirim.
Gizli olması için başına diyez # işareti koyarak MEMO ile
ya da Discord'dan (MuratTatar#7991) olabilir.

Tebrikler!

Sort:  

tüh beee kaçırdık kitabı üstad

Sağlık olsun.. G.Simpson'ı kurcalıyorum, algoritmayı daha iyi anlayabilirsem, daha bol kitap aksiyonu yapma niyetim var ;)

kalvas cahil kalacaksın :/

naber artizm

Sağolun hocam teşekkür ediyorum:)

Hocam çok teşekkür ederim :) bildirim olayını açamadım yeni gördüm. Şu an deneydeyim en kısa zamanda yazacağım size. Tabi ki kitap gelince yorumları da iletirim. Tekrar teşekkürler:)

Tamamdır ;) Bekliyorum.

@doctorbishop hocam wallet'dan yazmıştım ama görmedin sanırım, bi bakıver ;)

Telefondan görünmüyor. Eve geçiyorum aklımda:) discord kullanmayı öğrenmem gerek:)

Şimdi gördüm kaçırdık desene. Kazanan arkadaşa iyi okumalar dilerim.

Bana göre kitap deyip geçilecek bir kitap da değil, padişah olsaydım, anne baba eşler sevgililer ve öğretmenlerin anlayarak okumasını şart koşardım :)

Teşekkür ederim :)

Coin Marketplace

STEEM 0.20
TRX 0.12
JST 0.029
BTC 61409.80
ETH 3378.90
USDT 1.00
SBD 2.51