STEEM YERLİ BORSADA OLSUN 3

in #tr6 years ago

Arkadaşlar herkese merhaba,

Bugün sevgili @mutattatar'ın başlatmış olduğu yarışmanın son günü ancak ben bunu burada sonlandırmak istemiyorum ve bu iş sonuca ulaşıncaya kadar neler yapabilirim düşüncesini hiçbir zaman aklımdan çıkarmayacağım.


Fotoğraf Kaynak

Arkadaşlar yerel borsalara baskı kurmak için ne yapmadığımı düşünürken durumu radyolara haber vermediğimi fark ettim ve özellikle Coinlerle ilgili bir radyo var mı diye araştırmaya başladım. Sonuç olarak dinleyici sayısının az olduğunu zannettiğim ancak derdimizi dile getirebileceklerini düşündüğüm Coin Radyo'ya mail attım. Mailden birkaç saat sonra tarafıma olumlu bir dönüş sağladılar hatta durumun dinleyicilerine aktarılması için beni yayınlarına davet ettiler. Eğer katılamayacağımı belirtirsem de dinleyicilerine daha ayrıntılı bahsetmeleri için kendilerine bilgi notu hazırlamamı istediler.

Radyo yayını 6 haziranda saat 13:30 ile 16:30 arasında yapılacak ben işlerimi ayarlayabilirsem katılmayı düşünüyorum aksi taktirde bir not hazırlayıp kendilerine göndereceğim.

Durumu müsait olanların yayını takip etmelerini istiyorum. Link

Adsız.png

Bu Zamana Kadar Yerli Borsanın Dikkatini Çekmek İçin Neler Yaptım;

1- BTCTURK ve KOİNEST'in mail adreslerine, müşteri temsilcilerine konu ile alakalı olarak açıklayıcı ve onları tatmin edici birer mail atmak.

2- Her türlü sosyal medya mecralarında BTCTURK ve KOİNEST'in yetkili hesaplarını bulup onlara mesaj atmak ve isimlerini etiketleyerek paylaşımlarda bulunmak, özellikle twitter da Hashtag açıp TT listesine girerek gündem yaratmak.

3- Türkiye'de en çok izlenen haber kanallarına ve haber spikerlerine ulaşarak konu ile bilgilendirme yapıp programlarında sesimiz olmalarını sağlayarak BTCTURK ve KOİNEST'in dikkatlerini çekmek.

4- BTCTURK ve KOİNEKS'in yöneticilerini bularak onlara etkili bir mesaj atmak ve sosyal medyada onları etiketlemek.

5- BTCTURK veKOİNEKS'in cep telefonu veya şirket telefonlarından Steem'in işlem görmesi için talepte bulunmak.

6- Coin Haber sitelerine ve Bloomberg TV kanalına mail atmak.

7- İsteğimizi dinleyicilerine ulaştıracak özellikle kripto para Radyo kanallarına mail atmak.

1- https://steemit.com/tr/@mucar38/steem-yerli-borsada-olsun
2- https://steemit.com/tr/@mucar38/steem-yerli-borsada-olsun-2

Şimdilik elimden gelenler bu kadar arkadaşlar ancak, bu talebimiz yerli borsalarca yerine getirilene kadar bıkmadan bütün yolları aşındırmamız gerekiyor hiçbir olumsuz yanıt bizim şevkimizi kırmasın. Ne demiş atalarımız;

İsteyenin bir yüzü kara , vermeyenin iki yüzü

okuduğunuz ve destek olduğunuz için hepinize teşekkür ederim.

Sort:  

This post has received a 0.10 % upvote from @drotto thanks to: @mucar38.

Congratulations! This post has been upvoted from the communal account, @minnowsupport, by mehmet from the Minnow Support Project. It's a witness project run by aggroed, ausbitbank, teamsteem, theprophet0, someguy123, neoxian, followbtcnews, and netuoso. The goal is to help Steemit grow by supporting Minnows. Please find us at the Peace, Abundance, and Liberty Network (PALnet) Discord Channel. It's a completely public and open space to all members of the Steemit community who voluntarily choose to be there.

If you would like to delegate to the Minnow Support Project you can do so by clicking on the following links: 50SP, 100SP, 250SP, 500SP, 1000SP, 5000SP.
Be sure to leave at least 50SP undelegated on your account.

Forcast/ActiveX/Nick olayını tam çözmedim.
Sayfaya girince ya da play'a basında çalsa iyiymiş.

Böylece Coin Radyo'su olduğunu da öğrenmiş oldum, Desteğin için Teşekkürler.

hocam sanırım yayın saatleri 24 saat şeklinde değil :) detaylı bilgi alıp size dönüş yaparım

Coin Marketplace

STEEM 0.18
TRX 0.17
JST 0.032
BTC 63632.98
ETH 2727.39
USDT 1.00
SBD 2.58