STEEM YERLİ BORSADA OLSUN '' 2 ''

in #tr6 years ago
Arkadaşlar tekrardan hepinize merhaba.

Biliyorsunuz ki sevgili @murattatar'ın başlattığı yerli borsalar olan Koineks ve BTCTURK'de Steem ve SBD'nin işlem görmesi için bir yarışma var. Aslında yarışmadan daha çok artık benim için bir mücadele oldu.

Ne yapabilirim diye düşündüm ve ilk aşamada aklıma 3 fikir geldi ve bunu posta döktüm buradan ulaşabilirsiniz. Daha sonra ise @murattatar'ın sürekli aklına yeni fikirler geldikçe bizlerin unutmaması ve daha çok destekçi olmamızı sağlaması için yeni yeni postlar paylaşarak bizlerinde farklı düşünmemizi ve bütün kanallardan çağrı yapmamızı belirtti.

Bende tekrar düşündüm ve aklıma iki fikir daha geldi;
1. BTCTURK ve KOİNEKS'in yöneticilerini bularak onlara etkili bir mesaj atmak ve sosyal medyada onları etiketlemek.
2. BTCTURK veKOİNEKS'in cep telefonu veya şirket telefonlarından Steem'in işlem görmesi için talepte bulunmak.

1. Yöneticilere sosyal medyadan mesaj ve etiket

Arkadaşlar BTCTURK'un CEO'su Özgür GÜNERİ kendisinin herhangi bir sosyal medya hesabı yok. Telefon veya mail adresini de bulamadım. O yüzden şirketin diğer yöneticilerini buldum, Eski CEO ve halen ortak ve yönetici olarak çalışan Alphan GÖĞÜŞ ve şirketin CTO'su (sorumlu teknik yönetici) Ozan YURTSEVEN bu iki arkadaşın Twitter hesapları mevcut ancak mesaj atamıyorsunuz ancak etiket yapabiliyorsunuz bende ayrı ayrı durumu en kısa şekilde anlatır bir Tweet yazdım ve paylaştım. Daha sonra diğer sosyal medya ağlarından İnstagram'da Alphan Göğüş'ün kendi hesabını bulup oradan kendisine açıklayıcı bir mesaj attım. Ancak başka bir BTCTURK yöneticisine ulaşamadım.

alphan.png

okan.png

Adsız.png

Daha sonra Koineks'in yöneticilerini araştırdım sadece CEO'sunun ismini öğrenebildim Faruk Fatih ÖZER. Ancak bu adamın kendisine ait olduğu kesin bir fotoğrafını veya herhangi bir sosyal medya hesabını bulamadım. Sadece Linkedin de kendisine ait olduğunu söylenen bir hesabı ekledim ama emin değilim bana göre aynı kişi olmayabilir. Henüz kendisi ile iletişime geçebilmiş değilim ama çalışıyorum.

fatiöz.png

2. Şirkete ait telefonları arayarak talepleri iletme

Arkadaşlar bu konudan bir şey çıkmadı BTCTURK'un herhangi bir telefon kaydı bulunmadığı için arayamadım. Koineks'in ise şirkete ait 0212 909 0312 numaralı bir numarası var ancak aradığınızda sizi bir operatöre yönlendiriyor ve telefondaki operatör şuan için işlemlerin sadece internet sitesinden yapıldığını o yüzden telefonlar bir görüşme yapılamayacağını söylüyor.

Screenshot_2018-05-30-13-53-51.png

Şimdilik bu kadar ancak çalışmalara devam ediyorum :)

Sort:  

Yöneticilere bizzat ulaşmak da güzel fikirmiş ;)
yeni yazı ve fikirlerle devam eden desteğin için Teşekkürler ;)

asıl ben size tşk ederim :)

This post has received a 0.63 % upvote from @drotto thanks to: @mucar38.

Coin Marketplace

STEEM 0.18
TRX 0.17
JST 0.032
BTC 63455.85
ETH 2722.31
USDT 1.00
SBD 2.58