Top 5 movies: En iyi 5 film.

in #tr6 years ago

Merhabalar,Bugün güzelim havaya rağmen evdeyim. Hazır evdeyken yeni almış olduğum Kitabımı yarıladım,Günün diğer saatleri için film araştırıyordum fakat o kadar çok film izliyorum ki izleyecek film bırakmamışım kendime.

Son dönemler de pek iyi filmler yapılmıyor malesef.. Bende bol bol vaktim varken sizlere çok sevdiğim ve uzun süre etkisinde kaldığım bir kaç filmden bahsetmek istiyorum.Bunlardan ilki;

  • 1: Into the Wild

chris_mccandless.jpg

Bu film gerçekten çok etkileyici,ben yıllar önce izlememe rağmen adını duyduğum da sanki daha dün izlemiş gibi etkisini hissederim. Film üniversiteden yeni mezun olmuş,oldukça konforlu bir yaşama sahip bir gencin doğal yaşama olan yolculuğunu ve çok dramatik sonuçlanmasını konu alıyor. Kesinlikle izlemenizi tavsiye ediyorum.

  • 2: Cindrella

images.jpg

Çoğunuza hitap etmese bile bunu eklemek zorundayım çünkü çok ama çok seviyorum. Hatta o kadar çok seviyorum ki bu filmde geçen bir söz şuan Instagram biyografimde yazıyor. Şöyle Diyor;

Cesaretli ve nazik ol.Senin serçe parmağında bile birçok insanın sahip olduğundan daha fazla şevkat var. İyiliğin gücünü tahmin bile edemezsin.
Bu söz benim çoğu zaman pusulam oldu. Biraz** Lily James**'in güzelliğinden bahsetmek isterdim ama onu anlatmaya gün yetmez. :)

  • 3:** I Am Legend**

0000000272122-1.jpg

Bu filmi zaten izlemeyen yoktur. Görüyorsunuz Anlatmaya gerek yok deyip geçiyorum :)

  • 4Jhon Wick

images (1).jpg

İşte benim adamım! Film haricinde Adamın kendisine bayılıyorum.Hayatı hakkında bilgisi olanlar nede hayran olduğumu anlamıştır. Filmleri zaten efsane. O çeksin ben izliyeyim :)

  • 5:Mad Max: Fury Road

images (2).jpg

Benim gibi aksiyon tutkunuysanız bunu zaten çoktan izlediniz. Film resmen durdurak bilmiyor,muhteşem ötesi bir film 3 defa izledim belki birazdan yine izlerim.

Şimdilik aklıma ilk gelenler bunlar ama sevdiğim tekrar tekrar izlediğim o kadar çok film var ki..

Umarım iyi bir film izlemenize vesile olmuşumdur. Hepinize kucak dolusu sevgiler :)

Sort:  

tüm zamanların top 5'i değil sanırım..

İzlemişsindir sanırım ama henüz izlemediysen; "predestination" aranan iyi filmlerden birisi olabilir. Vaktin boşa gitmeyeceği gibi sonrasında arkadaşlarına da tavsiye edeceğini düşünüyorum..

Filmin ismini görünce yazamadan edemedim kafamı karıştıran ama çok güzel bir filmdi :)

İzlemedim fakat şimdi hemen konusunu araştırdım tam benlik çok teşekkür ederim tavsiye için böyle başka filmler varsa bekliyorum tavsiyeleri çünkü artık izleyecek düzgün filmler bulmakta zorlanıyorum :)

Congratulations! This post has been upvoted from the communal account, @minnowsupport, by miniklady from the Minnow Support Project. It's a witness project run by aggroed, ausbitbank, teamsteem, theprophet0, someguy123, neoxian, followbtcnews, and netuoso. The goal is to help Steemit grow by supporting Minnows. Please find us at the Peace, Abundance, and Liberty Network (PALnet) Discord Channel. It's a completely public and open space to all members of the Steemit community who voluntarily choose to be there.

If you would like to delegate to the Minnow Support Project you can do so by clicking on the following links: 50SP, 100SP, 250SP, 500SP, 1000SP, 5000SP.
Be sure to leave at least 50SP undelegated on your account.

Kız Train Busan'ımızı unutmuşsun :)

ayyy evet hani düşününce akla en önemliler gelmez ya öyle oldu sanırım :D

Mad max’in eski filmlerini de izle mutlaka ❤️

bakıcam söz :)

İkici sıradaki filmi izlemedim ama diğer filmler gerçekten iyi.

  • Feronio - 27 Oy Listesine postunuz eklenmiştir. Yazıyı oylayarak veya resteem yaparak listenin daha fazla kişiye ulaşmasına yardımcı olmak istermisiniz?

  • Feronio Oy Listesi Linkinden detaylara ulaşabilirsiniz.

Into the wild konusunda iki bin kelimelik 10 tane falan blog yazabilirim. Mükemmel ötesi olan, bayıldığım bir film. Hayallerimi çok etkiledi.

Coin Marketplace

STEEM 0.17
TRX 0.15
JST 0.028
BTC 58015.02
ETH 2381.83
USDT 1.00
SBD 2.42