Sort:  

İyi yayınlar derken anlamadım hocam. Ama tabi sorabilirsiniz.

Yayınladığın post için demiştim. Bu steempress'den oy almak için ne yapmam gerekiyor Müdür :) steempress'denmi post atmam gerekiyor ?

Evet postunuzun steempress eklentisiyle atılması gerekiyor. Ama maalasef bu yeterli değil oy verme kriterlerini bende tam olarak bilmiyorum. Postun steempress eklentisiyle atılması bir ön koşul yani postunuzu steempress ile attıktan sonra oy alma şansınız var, kesin oy alacaksınız diye birşey yok maalasef. Steempress ile ilgili @damla hanım'ın hazırladığı tanıtıma buradan ulaşabilirsiniz.

Teşekkür ederim. Ben bu yazıyı okudum ama her iki eklentiyide kuramadım nasıl kurucam bu eklentiyi anlamadım. Yardımcı olursanız sevinirim.

Discord üzerinden özel mesaj gönderin hocam. Şimdi uyuyacağım, öğleden sonra yardımcı olmaya çalışırım. Discord:pars11

Sağolasın Teşekkür ederim

Coin Marketplace

STEEM 0.19
TRX 0.14
JST 0.030
BTC 59908.77
ETH 3191.82
USDT 1.00
SBD 2.43