STEEMİT'TE YARDIMLAŞMA VE YORUMLARIN ÖNEMİ

in #tr6 years ago (edited)

image Görsel Link

Bundan iki buçuk ay kadar öncesiydi. Kardeşimle birlikte oturduk internetten para kazanmayla alakalı konuşuyoruz. Kardeşim:

"-Steemit diye bir şey var. Orada paylaşım yapıp para kazanıyorlarmış. Bende kayıt oldum ama kullanmıyorum" dedi.

Bir paylaşım gösterdi steemitten. Adamın biri deve resmi yapmış. Bilmem yüz kaç dolar para kazanmış.
İyiymiş dedim. O deve yaptıysa ben de balık resmi yaparım dedim. O adam 100 küsür dolar kazandıysa bende 3-5 dolar kazanırım dedim. Hemen kayıt için başvurdum ve yaklaşık bir ay sonra aktif oldu. Kendimi Stemit'in içinde buldum bir anda. Fakat gördüm ki hiçbir şey göründüğü gibi değilmiş. Buradaki ortam diğer paylaşım sitelerine kıyasla bambaşkaymış. Burada yol katedebilmen için başkalarının yardımına ihtiyacın varmış. Birilerinin yardımı olmadan ilerlemen imkansızmış. Upvote almak için yayınladığın postun kaliteli olmasının yanı sıra, buradaki diğer arkadaşlarla iletişiminin de iyi olması gerekiyormuş.

Yaklaşık 45 gün oldu steemit ailesine katılalı. Henüz paylaştığım hiçbir posttan 1 dolar dahi kazanamadım. Ama çok daha önemli kazanımlar elde ettim. Yazılarını büyük hayranlıkla okuduğum bir çok insan tanıdım burda.

@damla,
@sudefteri,
@tahirozgen,
@avina,
@sahinadm,
@muratkbesiroglu,
@doctorbishop,
@baycan.

Ve daha niceleri. Bu isimlerin hepsine hayranım ve bu isimler benim paylaşımlarıma yorum atıyorlar. Bu yorumlar tanınırlık puanımı artırıyor. Bunun yanı sıra böylesi değerli insanlardan yorum almak gurur verici. İnsanın cesaretini artırıyor. Ayrıca attığınız her yorumla post sayınız da artmış oluyor.

Son olarak şunu da söylemek istiyorum. Artık burada birinci önceliğim para kazanmak değil, güzel vakit geçirmek olacak. Yeni katılanlara da tavsiyem. Buradan keyif almaya bakın. Ha para da kazanın. Botlarla falan uğraşın.
İlk girdiğinizde @minnowsupport'tan ve bazı diğer botlardan upvote almak için 0.001 steeme dahi ihtiyaç duyuyorsunuz. Bunu buradaki herkes gönderir size. Gerçi ben kimseden isteyememiştim ama yeni girenler benden veya bir başkasından bunu istesinler. Boşuna vakit kaybetmesinler benim gibi.

Ben bir şey paylaşayım hemen gelsin paralar diye düşünmeyin. Samimi olun. Kendiniz bir şeyler yazın. İşin kolayına kaçmayın. Dediğim gibi, keyif almaya bakın. (Burası biraz 2. kategoriye girdi galiba ama kusura bakmayın:))

Hoşçakalın...

Sort:  

Çok güzel yazmışsınız, elinize sağlık ...

Teşekkür ederim. Çok naziksiniz.

Posted using Partiko Android

Congratulations @maonx! You have completed the following achievement on the Steem blockchain and have been rewarded with new badge(s) :

Award for the number of comments received

Click on the badge to view your Board of Honor.
If you no longer want to receive notifications, reply to this comment with the word STOP

Do not miss the last post from @steemitboard:

Presentamos el Ranking de SteemitBoard
Introducing SteemitBoard Ranking

You can upvote this notification to help all Steemit users. Learn why here!

bu içten yazıyı keyifle okudum, içinde kendimi de bulduğum için teşekkür ederim çok naziksiniz:)


söylediklerinize katılıyorum, sevdiğim insanların güzel yazılarını okuyup iletişimde olabildiğim bu ortamı seviyorum ben de:)
umarım her şey daha güzel olur..

Sizden bu güze yorumları duymak mutluluk verici @sudefteri. Çok teşekkürler.

ben teşekkür ederim:)

bu vesileyle, sevgili @punky'nin tabiriyle bildirim prensesi ginabot'u kullanmayan varsa, buraya bırakayım belki haberi olmayanlar vardır:)

Benim haberim yoktu. Çok teşekkürler.

güzel bir yazı olmuş. Bence her başlayanın aklından geçenleri yazmışsınız. Sistemi de çok iyi analiz etmişsiniz. Yardım etmeyenler olmasa zaten sistem çok çekilmez olurdu. Ben de teşekkür ediyroum her birine.

Çok teşekkür ederim güzel yorumunuz için.

Yazım kurallarına dikkat edelim ki okunaklı olsun.
Yanlış - Doğru
Hiç bir -> hiçbir
hiç birşey -> hiçbir şey
gördümki -> gördüm ki
burada ki -> buradaki
bende -> ben de "ben de balık resmi yaparım"

Haklısınız. Uyarınız için teşekkür ederim.

Hocam elinize sağlık. Ben de bunu anlatmaya çalışmıştım. Beklenti kaliteyi ve üretkenliği düşürüyor çünkü o beklentinin karşılığı yok. Keyif almak ise tam tersi etkiyi yapıyor.

Hazırladığım içeriklerle de keyif almanı sağlayabiliyorsam ne mutlu bana :) yorumların için teşekkür ediyorum

Değerli yorumlarınız için çok teşekkür ederim. Çok mutlu ettiniz beni.

Çok güzel paylaşım olmuş elinize sağlık

Teşekkür ederim. Çok sağolun.

Öncelikle bu kadar değerli insanlar arasında ismimi zikretmen beni fazlasıyla mutlu etti ayrıca dokunduğun nokta çok hassas ve ihtiyacımız olan bir nokta buradan keyif almak istiyorsak samimiyetimizi ve nezaketimizi ön planda tutarak bir birimizle yakınlık derecesinde olmamızdır. Herkesten böyle bir beklenti içinde olmasamda benim buradaki önceliğim diyalog halinde olduğum kişileri ailem gibi görmemdir ve bu vesileyle çok yakın hissiyatlar beslediğim için yazılarıma yansıyor ve senin yazında de bunu hissettim. Kazanç konusunda temennim ise inşallah seninde sahilinin kıyısına bir balina vurur :) dahası hepimizin sahiline.
Tekrardan ismimi değerli ismiler arasında gördüğün için sana sonsuz teşekkürlerimi sunuyorum...

Değerli yorumunuz ve temennileriniz için teşekkür ederim. Gerçekten yazılarınız benim için çok değerli. Her yazınızı merakla açıp okuyorum. Teşekkürler.

Merhaba hocam. Güzel düşüncelerin için teşekkür ederim. Keşke daha fazlasını yapabilseydik. Şimdilik bu kadar, ileride dahası olacaktır mutlaka.

1 dolar bile kazanamamanın sebebi fiyat düşüklüğü. Şu an kimse kazanamıyor bu parayı, proje ve botlar olmasa... Bir de balina olmak söz konusu. Her neyse...

Steempress kullanmanı öneririm. İlk birkaç yazıdan sonra kazancı somut olarak göreceksin. Özelden (Discord: #sahinadm2836) yazarsan yardımcı olmaya çalışırım.

Sevgiler.

Değerli yorumlarınız ve öneriniz için çok teşekkür ederim hocam.

Posted using Partiko Android

Congratulations! This post has been upvoted from the communal account, @minnowsupport, by maonx from the Minnow Support Project. It's a witness project run by aggroed, ausbitbank, teamsteem, someguy123, neoxian, followbtcnews, and netuoso. The goal is to help Steemit grow by supporting Minnows. Please find us at the Peace, Abundance, and Liberty Network (PALnet) Discord Channel. It's a completely public and open space to all members of the Steemit community who voluntarily choose to be there.

If you would like to delegate to the Minnow Support Project you can do so by clicking on the following links: 50SP, 100SP, 250SP, 500SP, 1000SP, 5000SP.
Be sure to leave at least 50SP undelegated on your account.

Coin Marketplace

STEEM 0.27
TRX 0.13
JST 0.032
BTC 62983.95
ETH 2962.52
USDT 1.00
SBD 3.58