You are viewing a single comment's thread from:

RE: STEEMİT'TE YARDIMLAŞMA VE YORUMLARIN ÖNEMİ

in #tr6 years ago

Öncelikle bu kadar değerli insanlar arasında ismimi zikretmen beni fazlasıyla mutlu etti ayrıca dokunduğun nokta çok hassas ve ihtiyacımız olan bir nokta buradan keyif almak istiyorsak samimiyetimizi ve nezaketimizi ön planda tutarak bir birimizle yakınlık derecesinde olmamızdır. Herkesten böyle bir beklenti içinde olmasamda benim buradaki önceliğim diyalog halinde olduğum kişileri ailem gibi görmemdir ve bu vesileyle çok yakın hissiyatlar beslediğim için yazılarıma yansıyor ve senin yazında de bunu hissettim. Kazanç konusunda temennim ise inşallah seninde sahilinin kıyısına bir balina vurur :) dahası hepimizin sahiline.
Tekrardan ismimi değerli ismiler arasında gördüğün için sana sonsuz teşekkürlerimi sunuyorum...

Sort:  

Değerli yorumunuz ve temennileriniz için teşekkür ederim. Gerçekten yazılarınız benim için çok değerli. Her yazınızı merakla açıp okuyorum. Teşekkürler.

Coin Marketplace

STEEM 0.28
TRX 0.11
JST 0.031
BTC 68548.71
ETH 3847.93
USDT 1.00
SBD 3.73