Tüm Aksilikler Üst Üste

in #tr6 years ago

scott-webb-273768-unsplash.jpg

Görsel kaynak

Dün lisans bitirme tezimin son teslim günüydü ve aksiliklerin üst üste geldiği berbat bir gün geçirdim. Uzun zamandır bu kadar aksilik yaşamamıştım. Sanırım hepsi toplandı ve dün geldi. Neyse ki günün sonunda problemsiz bir şekilde işlerimi halledebildim. Önemli olan da buydu ama gerçekten çok yıprandım.


İlk olarak sabah istediğim saatte uyanamadım. Daha sonra alelacele hazırlanıp çantamı sırtıma takıp okula doğru yola çıkacaktım ki... Dış kapı kilitliydi. @dunham benden önce evden çıktığı için anahtarı almıştı ve dış kapı ortak giriş olduğu için üst katta oturan ev sahibi beni de çıktım zannedip evlerde hiç kimse yok diyerek kapıyı kilitlemiş dışarıdan. Resmen içeride kapalı kaldım. Ara ara ulaşamadım da. Yaklaşık bir saat kadar bekledikten sonra ev sahibi geldi neyse ki ve okula doğru koşturmaya başladım. Tez çıktısını da okulda alırım diyerek Beşiktaş'ta hiç durmadım. Direkt okula geçtim.


Okulda fotokopiciye bir girdim ki of of of. Böyle bir sıra yok. Sanırsınız bedava ekmek dağıtıyorlar. Bekle bekle halledemedim işimi. Arabası olan arkadaşım @monsieurwolfgang 'ı aradım ve okul çevresinde çıktı alabileceğimiz bir yerlere gitmeye karar verdik. Sonra okul çevresinde oturan bir arkadaşa sorduk o da bilmiyormuş. O zaman okul içindeki ikinci alternatifi değerlendirelim dedik o da renkli çıktı veremiyormuş. Tez de grafikler olduğu için renkli çıktı almam gerekiyordu.


En son ilk girdiğim yere gidip sıra neyse beklemeyi göze aldık ve boş bilgisayar bulup sıraya girdik. O kadar karışıktı ki kafam saçma sapan kararlar alıyordum. Neyse ki @monsieurwolfgang vardı yanımda sakinleştirdi biraz. Orada da türlü türlü aksilikle karşılaştıktan sonra en son tezi teslim aldım. Bu arada @dunham yeni işe başladığı için onun tezini de ben çıkarttırıp teslim edeceğim hocaya. O sorumluluğun stresi apayrı zaten. Bir aksilik olsa sadece benim değil onun da başı ağrıyacak.

andreas-weiland-252618-unsplash.jpg

Görsel kaynak

Neyse ki son teslim saati 16.00 olmadan tez çıktılarını alıp hocanın yanına gittim. O da ne? Hoca odasında yok. Halbuki bir arkadaşıma sordurmuştum ve saat 16.00'a kadar okulda olacağını söylemişti danışmanım. Küçük çaplı bir kalp krizinin ardından başka bir hocaya danışmanımı görüp görmediğini sordum. Bilmiyormuş ama soruyu duyan bir arkadaş "Hoca bir dakika önce buradan geçti." dedi. Allah'ım bu nasıl bir koşuş. Usain Bolt'musun sen yav. Tam dönemeci dönerken arkamdan birinin geldiğini gördüm. Bir baktım danışman hocam. Öyle bir rahatlama geldi ki gerçekten anlatamam. Mümkün değil yani kelimelere dökmek.


Saat 16.00 olmadan tez bitirme formunu danışmanıma imzalatıp verdim bölüm başkanlığına. Böyle bir mutluluk, rahatlama, huzur yok. Beraber tez yazdığımız @dunham, ben ve diğer arkadaşımız tezi sonunda teslim ettik. Küçük hatalar, eksikler tabi ki var ama bizi mezun etmeye yeter diye düşünüyoruz. Bakalım doğru mu düşünüyoruz yoksa kendimizi mi avutuyoruz. En fazla 15 gün sonra belli olur.

Bu arada aksilikler bugün de devam etti ve işe tam 2 saat geç kaldım. Uyanma ile ilgili problemim hep vardı ama bu aralar tadımı kaçıracak seviyede nüksediyor.

Sort:  

Bi yerde de herşeyde bir hayır vardır derler, gelicek işlerinde başarılar.

Teşekkür ederim @burock :)

Çok güzel hazırlamışsın, okuyorken yeri geldi gülümsedim yeri geldi burun kıvırdım -kötü anlam da değil olaya burun kıvırdım- ama genel olarak çok güzel :)

Eline sağlık ^^

Eyvallah teşekkür ederim :) okurken keyifli olabilir ama yaşarken gerçekten çok keyfimi kaçırdı :D

Geçmiş olsun, niyeyse hep olmadık zamanlarda olur o aksilikler :D

Teşekkür ederim. Valla Murphy’yi anarım bazen ama dünküler ekstrem oldu ya. Daha anlatamadığım aralarda olan ufak ufak aksilikler de var. Ama daha fazla şişirmek istemedim okuyucunun içini.

Şaka gibi, sanki film sahnesi gibi yazdıkların gözümün önünden geçti sandım ki ben geç kaldım. Neyse ki mutlu son. Umarım mezuniyette bir sorun çıkmaz ve bu da böyle bir anı olarak kalır.

Bunun bir tık üstü Tarantino filmi ama kan, ter, gözyaşı :D neyseki daha da ileri gitmedi. Umarım dediğiniz gibi sıkıntısız alırım diplomayı :)

This post has received a 2.01 % upvote from @drotto thanks to: @kamuhuzuru.

This post has received a 1.49% upvote from thanks to: @kamuhuzuru.
For more information, click here!!!!

If you use our Robot before your post has 1 day and get an Upvote greater than 1%, you will automatically receive Upvotes between 1% and 10% as a bonus from our other robots.

Do you know, you can also earn passive income after every bidding round simply by delegating your Steem Power to @minnowhelper?
you can delegate by clicking following links: 10 SP, 100 SP, 500 SP, 1000 SP or Another amount

Help support @minnowhelper and the bot tracker by voting for @yabapmatt for Steem witness! To vote, click the button below or go to https://steemit.com/~witnesses and find @yabapmatt in the list and click the upvote icon. Thank you.

Voting for @yabapmatt

Thank you for being so patient! We’re slowly catching up with our SP! Almost There!

Most recent user guide released on: May 14th

As a friendly reminder, the current upvote fee is $0.12 SBD ($0.121 for incognito). Current 300%+ upvote is now $0.36+ SBD.

Join our 10 SP Challenge!!!

Simply click this link to delegate 10 SP Now!

Or delegate any of these other amounts and make a "striking" return on your investment!
50 SP --- 100 SP --- 200 SP --- 500 SP --- 1000 SP

That being said...

BOOOOOOOOOM!!!

The ground shakes as incredible power lights the sky. The thunder tests the quality of your post and deems it worthy, rewarding it with a 300% upvote and comment from @thundercurator.

Increase your chances of a 100% upvote and support the project by:

Investors who delegate SP to @thundercurator are entitled to 75% of @thundercurator income after curation. Get on-board early and grow with us!

Coin Marketplace

STEEM 0.27
TRX 0.12
JST 0.031
BTC 57455.91
ETH 2919.98
USDT 1.00
SBD 3.58