Ayvalık, gidilebilecek mekanlar #1

in #tr6 years ago

Merhabalar,
Bu yazımda sizlere Ayvalıkta gittiğim bir mekandan bahsetmek istiyorum. Ayvalık Belediyesine ait Paşa Limanı Çamlık Plaj & Restoran. Ben kahvaltı yapmak üzere arkadaşlarımla bulundum. Ayvalıkta henüz sezon açılmadığı için oldukça sakindi.
Ayvalık eski garajdan kalkan ve merkezden de geçerek Sarımsaklı'ya giden minibüse binerseniz hemen giriş kapısına yakın bir yerde inerek ulaşabilirsiniz.

20180320_095347.jpg

Manzarası gerçekten bir harika. Denize sıfır olduğu için yemek yerken kendinizi oldukça huzurlu hissediyorsunuz. Ben temiz buldum. Servis elemanı da oldukça iyiydi. Sempatik ve güler yüzlüydü.

20180320_095437.jpg

Yemek Menüsünde pek fazla çeşit yok. Köfte, tavuk, sosis, kalamar, patates kızartması, yerli içecekler, sıcak içecekler vs.. Ama aç kalmazsınız merak etmeyin. Fiyatlar ise ortalamada.

20180320_095723.jpg

20180320_101608.jpg

Plaj kısmı henüz açılmamıştı. Ben denizi pek beğenmedim, yosun doluydu. Denize girmenizi pek tavsiye etmem:( Tuvaletleri ise temizdi. Sezon açıldığı zaman oldukça kalabalık olduğu söyleniyor tabi o zaman gidip tekrar görmek lazım. Temizlik konusu değişebilir.

20180320_095528.jpg

Ben gitmenizi tavsiye ediyorum.Masmavi bir denizin kenarında ve çam ağaçlarının gölgesinde kim bir çay içmek istemez ki...

20180320_095509.jpg

Sevgiler...
Junostar

Sort:  

Desteğiniz için teşekkürler.

Congratulations! This post has been upvoted from the communal account, @minnowsupport, by junostar from the Minnow Support Project. It's a witness project run by aggroed, ausbitbank, teamsteem, theprophet0, someguy123, neoxian, followbtcnews, and netuoso. The goal is to help Steemit grow by supporting Minnows. Please find us at the Peace, Abundance, and Liberty Network (PALnet) Discord Channel. It's a completely public and open space to all members of the Steemit community who voluntarily choose to be there.

If you would like to delegate to the Minnow Support Project you can do so by clicking on the following links: 50SP, 100SP, 250SP, 500SP, 1000SP, 5000SP.
Be sure to leave at least 50SP undelegated on your account.

Ben de yeniyim fakat hoşgeldin diyeyim :)

Hoş buldum.

Güzel yere benziyor gitmesekde aklımızda olsun belki bi gün lazım olur.

  • Feronio - 24 Oy Listesine postunuz eklenmiştir. Yazıyı oylayarak veya resteem yaparak listenin daha fazla kişiye ulaşmasına yardımcı olmak istermisiniz?

  • Feronio Oy Listesi Linkinden detaylara ulaşabilirsiniz.

Paşa limanı harikadır.

Ayvaligi henuz gezme sansim olmadi ama listemde. Fikir veren guzel bir yazi olmus

@mesafe teşekkür ederim...

Öncelikle Steemit'e hoşgeldiniz. Paylaşımınız harika. Devamını bekliyoruz. Sabırsızlıkla..

Coin Marketplace

STEEM 0.18
TRX 0.13
JST 0.028
BTC 57743.27
ETH 3083.77
USDT 1.00
SBD 2.42