Steemnova' da İşler Kızıştı #3

in #tr6 years ago


kaynak

Steemnova Nedir ?

Her makaleme başlangıcı steemnovayı tanıtarak yapıyorum. Bunun sebebi kullanıcıların oyunu tanıması ve oynayıp oynamamaya buna göre karar vermesidir. Steemnova gerçek zamanlı bir uzay strateji oyunudur. Bu oyunda bir güneş sisteminde bir gezegende başlarız ve gezegenimizi inşa etmeye başlarız. İnşaatlarımız neticesinde gezegenimiz güçlenir ve artık uzay gemileri ve araştırmalar yapabilecek seviyelere geliriz. Araştırmalarımız neticesinde çok daha ileri teknolojilere sahip olur, uzay gemilerimiz neticesinde evrenin uçsuz bucaksız noktalarında savaşabiliri medeniyetimizin varlığını koruyabiliriz.

İşler Kızıştı!

Gezegenimde ve kolonilerimde herşey iyi gidiyordu. Neredeyse 100.000 puana ulaşacaktım ve steemnova evreninde ilk 100' e girecektim ki olanlar oldu.

Şuan bir Rus ittifakındayım ve mevcut bulunduğum ittifak evren 13. tarafından kuşatma altında. Bulunduğumuz konuma sadece 1 koloni kurdu ve hepimizi sömürge haline getirdi bu kişi :) Bu kişinin filosu çok güçlü ve bizler de karşı koyacak durumda değiliz. Bu yüzden ilk saldırıda 1.000.000' dan fazla kaynak kaybettim. O kızgınlıkla tüm kaynağımla hafif avcı gemisi üretmeye başladım ve 1600 kadar hafif avcı ürettim. Ertesi sabah bu kişi daha büyük bir filoyla saldırdı ve 1600 hafif avcımı tek kayıp vermeden yok etti. Haliyle de büyük bir harabe kaynağı elde etmiş oldu. Bu sebeple oyun stratejimi değiştirme kararı aldım yoksa devamlı bir sömürge haline geleceğim.

Savaşa Nasıl Hazırlanacağım ?

Şuan mücadele etmem mümkün değil fakat bir ay sonra işler değişebilir. Bu yüzden gene ileriye dönük hamleler yapmaya devam edeceğim.

  • Öncelikle şuan tüm gücümle casusluk tekniğimi geliştiriyorum. Casusluk tekniğim güçlü olursa savaş gemilerimin nerede olduğunun tespiti daha da zorlaşacak.

  • Maden kademelerim yeterli seviyede değil fakat artık bir miktar filo üretmeye de devam edeceğim. İlk hedefim 50.000 hafif avcı. Fakat tüm subaylarım üretime dönük olduğundan gene de yeterli olmayacaktır.

  • Artık her gezegende maden biriktirmiyorum ve hangi gezegende ne eksikse diğer gezegenden temin ederek hemen harcama yapıyorum. Elimde malzeme tutmazsam çalınma ihtimali de olmaz.

  • Her gezegenime 1600 adet hafif avcı paylaştırabilirim. 1600 hafif avcı' nın yok olması %20 ay oluşma ihtimalidir. Eğer 2 tane aya sahip olursam herşey daha kolay olacaktır. Çünkü aylarda bulunan gemiler ve kaynaklar tespit edilemezler. Ayrıca aylar evrendeki radarlardır ve etraftaki uçuşları gözlemleyebilirim.

  • Bu önlemler dışında alacağım çok daha iyi bir önlem daha var ve kesinlikle etkili olacaktır. Bu sebeple bu önlemden burada bahsetmeyeceğim. Fakat zamanla öneri olarak verebilirim.

  • Son çare saldırılar durmazsa daha güçlü kişilere mesaj atacağım ve kaynak ya da filo karşılığında bu kişiye saldırmasını istiyeceğim.

  • Eğer hiçbirşey yapamazsam pislikleşeceğim ve bu kişinin ittifakında bulunan benden zayıf ne kadar kimse varsa saklayabildiğim tüm gücümle nefes aldırmadan saldıracağım :)

Şimdilik evrende durumlar böyle mevcut Türk kullanıcı çok az olduğundan ortak hareket edebileceğim kişi sayısı çok az. Rus ittifakındayım ama Ruslarla herhangi bir diyaloğum yok.

Oyuna kayıt olmak için bu linki kullanırsanız sizlere kaynak desteğinde bulunmaktan geri durmam

Sort:  

@hkmusic Beni de alabilirmisin ittifakina? ben sayende basladim oyuna ufak ufak ilerleme de var sen ikince sefer bana ugradin birseyler biraktin sanirim. bana bir mesaj göndersene steemnova dan lütfen.

Hocam ittifak benim değil Rusların Steempower yazarak giriş talebinde bulunabilirsin herkesi kabul ediyorlar. Evet fırsat buldukça kaynak gönderiyorum fakat bu aralar baskı altındayım çok destek olamıyorum

Sizin rankınızı takip ediyorum.100 girecek mi diye.Geçmiş olsun bu arada .Bende aynı ittifaktayım. Umarım banada saldırmazsıniz .d
Gerçi pek bir şey yok ama yine de saldırmayın :)
Kolay gelsin size taktiklerinizi bende uygulayacağım ufaktan ufaktan.

Hocam rahat girerdim fakat başımıza bela oldular :) Yok Türklere saldırmam daha doğrusu aktif hiçbir oyuncuya saldırarak oyundan soğutmam. Oyun zaten yeni bir de varolan kullanıcıları kaybetmeyelim.

Sayenizde oyundan haberim oldu ve kayıt oldum teşekkür ederim paylaştığınız için :)

Hayırlı olsun fakat referans listemde yoksunuz

username : tugcan. Tekrar kontrol eder misiniz , referrer hkmusic yazdığına eminim

Evet tugcan ismiyle görünmektesiniz. Size bir miktar kaynak gönderdim ve keşif yapabilmeniz için 3 tane casus sondası gönderdim. Sürekli uzay boşluklarında keşif yapmayı ihmal etmeyin

Teşekkür ederim desteğiniz için :)

Congratulations! This post has been upvoted from the communal account, @minnowsupport, by hkmusic from the Minnow Support Project. It's a witness project run by aggroed, ausbitbank, teamsteem, theprophet0, someguy123, neoxian, followbtcnews, and netuoso. The goal is to help Steemit grow by supporting Minnows. Please find us at the Peace, Abundance, and Liberty Network (PALnet) Discord Channel. It's a completely public and open space to all members of the Steemit community who voluntarily choose to be there.

If you would like to delegate to the Minnow Support Project you can do so by clicking on the following links: 50SP, 100SP, 250SP, 500SP, 1000SP, 5000SP.
Be sure to leave at least 50SP undelegated on your account.

Congratulations @hkmusic! You have completed some achievement on Steemit and have been rewarded with new badge(s) :

Award for the number of upvotes

Click on the badge to view your Board of Honor.
If you no longer want to receive notifications, reply to this comment with the word STOP

Do not miss the last post from @steemitboard!


Participate in the SteemitBoard World Cup Contest!
Collect World Cup badges and win free SBD
Support the Gold Sponsors of the contest: @good-karma and @lukestokes


Do you like SteemitBoard's project? Then Vote for its witness and get one more award!

Coin Marketplace

STEEM 0.17
TRX 0.15
JST 0.028
BTC 60249.61
ETH 2321.35
USDT 1.00
SBD 2.51