ÇİĞDEM ZAMANI :)

in #tr5 years ago (edited)

Herkese merhabalarr :)
Bu hafta yine ailecek dağlarda ovalarda gezindik. Aile içerisinde nick name mim 'dağ keçisi'. Bize her hafta dağlarda napıyorsunuz,mangaldan sıkılmadınız mı felan diyorlar. Ama aslında şehir hayatından,sıkıcı alışveriş merkezlerinden ve cafe ortamlarından sıkılıyoruz. Ruhumuzda ve genlerimizde doğal yaşam ve göçebelik kol geziyor. Biz bunu dindirebilen bir aile değiliz mağlesef :)
IMG-20190319-WA0029.jpg
Bu haftada Ankara Elmadağ'da bir yaylaya çıktık. Aynı zamanda yanımızda su bidonu da götürüyoruzki,dağdan erimiş karlardan doğal mineralli çıkan suyu evimize götürebilelim diye. İnanın hazır sulardan daha iyi oluyor. Bir ay gidiyor birde.
Screenshot_20190319-210548.png
Bu hafta dağlarda bir sarılık vardı. Allahhh dedim,çiğdemler çıkmışş :D
Çiğdemi bilmeyeniniz varsa çiçeği de kökü de yenilebilen bir bitki. Kökünde fındık gibi bir şey çıkıyor ve çok lezzetli :)
Ama en güzel özelliği baharın gelişini haber vermesi.
Screenshot_20190318-143011.png

Screenshot_20190318-142938.png
Ben kış ayını,karın yağmasını seven bir insandım ama bu sene fikirlerim oldukça değişti. Öyle pek kar felan yağmıyor biliyorsunuz. Ankara'nın kuru ayazı işte. :)
Screenshot_20190318-142750.png
Sonuç olarak havalar mis,kendinizi dağlara ovalara atın. Cafelerde ve mekanlarda gezmeyi acilen birakın. Baharın tadını çıkarın.Bahar her şeyin yeni bir oluşuma girdiği ve filizlendiği dönem. Bu dönemi bizde yeni başlangıçlar ve harika bir enerjiyle karşılayalım.
Sizi seviyorum :)

Sort:  

Yazı da fotoğraflar da çok güzel olmuş @gamzekablan23 Ne çok su bidonu varmış :) Çiğdemli fotoğraflar da özellikle çok güzel. Ellerine sağlık.

Ufak bir not: Sen sanırım photography taginde bir h harfini hep unutmuşsun. Böyle sana özel tag oluşmuş gibi diyecektim ama senden başkaları da varmış :))

Utandım şimdi :) yanlış yazdığımı bilmiyordum.Beğenmene çok sevindimm senin tavsıyelerinle yazı daha bir güzelleştii :) iyiki varsınız.
Bu arada su bidonlarını atmıyoruz aylık dolduruyoruz işte :D

Çok güzel ya. O suyun tadını bilirim. :) Emeklerine sağlık.

Şu etiketleri biraz düşünebilirsin. Artık Türkçe etiketlerimiz var. mesela #gezi'yi kullanabilirsin. :)

Hemen şimdi düzeltiyorum. :)
Evet o suyun tadı hiç bir yerde yok.Mis gibi mis :)

Neşe dolu bir post olmuş. Ben de dağ bayır seven biri olduğum için yaşadığınız duyguları anlıyorum.

Son paragraftaki mesaj harika. Kutlarım. :)

Çok teşekkür ederim harikasınız :) Beğenmenize çok sevindimm :)

Seni mutlu görmek çok güzel. :)

Yaa çok teşekkür ederim.Sizde çok mutlu olun inşaAllah :) :)

Congratulations @gamzekablan23! You have completed the following achievement on the Steem blockchain and have been rewarded with new badge(s) :

You made more than 400 upvotes. Your next target is to reach 500 upvotes.

You can view your badges on your Steem Board and compare to others on the Steem Ranking
If you no longer want to receive notifications, reply to this comment with the word STOP

To support your work, I also upvoted your post!

Do not miss the last post from @steemitboard:

Carnival Challenge - Here are the winners
Vote for @Steemitboard as a witness to get one more award and increased upvotes!

Vay bee. Kısa bir süreliğinede olsa eski köy hayatıma götürdünüz beni.. Çiğdem, navruz, dağlarda bayırlarda az vaktimiz geçmedi. Ama şimdi maalesef doğadan uzak bir hayatın içinde debelenip duruyoruz.

Ellerinize sağlık çok güzel bir paylaşım olmuş. Keyifle okudum..

Evet navruzu babam söylemişti.Ondan çok bulamadık.Herks bilmezde demişti :) Size böyle güzel şeyler aksettirebiliyosam ne mutlu bana.Çok mutlu oldum çok teşekkür ederim :)

Evet navruz zor bulunan bir bitkidir ama hem görüntü olarak hem de tat olarak harikadır.

Sevgili @gamzekablan23 çok güzel bir paylaşım olmuş emeğine sağlık. 😊👍 doğa insana huzur veriyor. Ben kış ayını çok sevmiyorum benim Güneşi görmem gerekiyor Güneşten alıyorum ben enerjimi😊
Bize o güzel enerjini gönderdin teşekkür ederim🤗💕

Posted using Partiko Android

Çok teşekkür ederim Nikaja.Senin kadar güzel enerjisi olan sevgi dolu birine enerji verebildysem ne mutlu bana :)

Enerji karşılıklıdır sevgili @gamzekablan23
Paylaşımın gerçekten bana o güzel enerjiyi geçirdi. Hangi ruh halindeysen sanırım o satırlara yansıyor, okurken de bizlere💕🤗

Posted using Partiko Android

çok hoş ve samimi bir gezi yazısı olmuş, bu tarz yazılarını keyifle okuyorum:)
böyle yerlerden akan o buz gibi suyun tadını ben de çok severim, özellikle onunla yapılan çayın tadı harika oluyor.

böyle samimi ve iç açıcı yazılarının devamını dilerim.

Congratulations! This post has been upvoted from the communal account, @minnowsupport, by gamzekablan23 from the Minnow Support Project. It's a witness project run by aggroed, ausbitbank, teamsteem, someguy123, neoxian, followbtcnews, and netuoso. The goal is to help Steemit grow by supporting Minnows. Please find us at the Peace, Abundance, and Liberty Network (PALnet) Discord Channel. It's a completely public and open space to all members of the Steemit community who voluntarily choose to be there.

If you would like to delegate to the Minnow Support Project you can do so by clicking on the following links: 50SP, 100SP, 250SP, 500SP, 1000SP, 5000SP.
Be sure to leave at least 50SP undelegated on your account.


Bu yazı Curation Collective Discord Sunucusunda küratörlere önerilmiş ve manuel inceleme sonrasında @c-squared topluluk hesabından oy ve resteem almıştır.
This post was shared in the #turkish-curation channel in the Curation Collective Discord community for curators, and upvoted and resteemed by the @c-squared community account after manual review.
@c-squared runs a community witness. Please consider using one of your witness votes on us here

Coin Marketplace

STEEM 0.30
TRX 0.12
JST 0.033
BTC 64534.17
ETH 3150.15
USDT 1.00
SBD 4.01