Kış: Depresiflik ve Hedeflerini Hatırlama

in #tr6 years ago

Merhaba arkadaşlar.

Malum kış geldi, hava ıslak ve soğuk. Aslında kapalı yağmurlu havaları severim ancak daha kışın başlangıcı mıdır nedir bilmiyorum bu aralar depresiflik hakim.

k1.jpg

Çevremdeki insanlara da bakıyorum hep bir bıkkınlık hep bir koşturmaca. Aslında bu koşuşturmaca hep var ama bence böyle havalarda bıkkınlık ve stress kendini daha fazla belli ediyor. Trafik desen daha çok sıkıntı veriyor, insanlar her gün daha da sabırsızca davranmaya başlıyor ve elinde sonunda siz de böyle davranmaya başlıyorsunuz.

Böyle durumlarda sıkkınlık veya bıkkınlık çekiyorsanız hedef belirlemenizi veya zaten belirlemiş olduğunuz hedefi tekrar kendinize hatırlatmada fayda var. Dipte olduğunuz zamanda bile hedefinize nasıl ulaşacağım diyerek düşünebiliyorsanız doğru yoldasınız çünkü en azından diğer bütün insanlardan farklı olarak hedefinizin yolundasınız. Hayel değil hedef belirlerseniz ne olursa olsun onun için uğraşın ve ona ulaşın. Ulaştığınızdaki tatmin ve haz tüm yaşadıklarınıza değecektir. Bu hedefler bir çok şey olabilir belki bir araba, ev, yeni yaşam tarzı, iyi bir fizik veya çocuğunuza alacağınız yeni bir oyuncak.

Hayal değil hedef belirleyin

s1.jpg

İçimden geldi yazmak istedim, okuyan herkese teşekkür ediyorum ve saygılarımı sunuyorum.

Image Source:
1 (Link)
2 (Link)

Sort:  

Eyvallah hocam simdiden usuyoruz :))

bu piç beğenilmeyecek

@forkonti o flagların hesabını vereceksin... şimdilik sadece flag koydum ama seni burada paylaşım yapamaz hale getiririm... şimdi Türk düşmanları ile uraşıyorum yurt içine dönüşümde karalistemdesin bir süre rahatsın yani.

Ben aksine daha neşeliyim soğuk havaları sevdiğimden dolayı herhalde 😂

Ben de soğuk havaları daha çok seviyorum ama çevresel faktörlerden dolayı bu şekilde hissediyorum

This post has received a 15.07 % upvote from @buildawhale thanks to: @forkonti. Send at least 1 SBD to @buildawhale with a post link in the memo field for a portion of the next vote.

To support our daily curation initiative, please vote on my owner, @themarkymark, as a Steem Witness

Hocam profilimdeki videolar serisinde sendende bahsetmek isterim iznin olursa.fikrin ve destegin onemli...birde discort kanalimizinda reklamini yapmak lazim boylece paylasim takibi olyr kanalin reklami olur

Demin izledim gayet güzel olmuş, bence devam edersen güzel destek alırsın.

Simdiden yazi ozledik

Kar yağsı

Yazı güzel olmuş, teşekkürler paylaşım için..

Arkadaşlar türk topluluğu olarak destek verelim birbirimize. Bir öğretmen.. :)

hocam bunlardan bir cacık olmaz.. @ozkanbusra boşuna yorma kendini

Kış aylarında aynı anlattığın bıkkınlık bende de oluyor.

Coin Marketplace

STEEM 0.30
TRX 0.12
JST 0.034
BTC 63475.77
ETH 3117.23
USDT 1.00
SBD 3.94