STEEMIT TR DE NELER OLUYOR BOLUM 2 (What's going on steemit tr)steemCreated with Sketch.

in #tr7 years ago

bolum 2 ıle karsınızdayım burada steemittr toplulugundan @alkmaar , @steeminator3000 , @vitruvianman , @forkonti ,@tach arkadaslarımızın paylasım ve yorumlarına kısaca degındım hepsıde gercekten ılham verıcı nıtelıkte ve dolu dlu bılgı fıskıran ve vakıt ayrılıp gorulmesı gereken paylasımlar...
umarım fıkrımı begenmıssınızdır yenı produksıyon ve fıkırler ıle steemittr grubumuza faydalı olmaya calısıyorum
kutup ayınız sızı sevıyor ama aman colde karsılasmayalım :)

Sort:  

BU KONSEPTİN DEVAMINI İSTİYORUZ

birlikte yapalım ustadım

Senin ses tek taraftan geliyor kulaklıkta 2 videodur aynı, onu bi çözmek lazım

Hocam bir de telden acip dinliyin eger calisirsa pc de sorunolabilir

Ne yaptiniz sprun. Cozuldumu

müthiş bi fikir

Bence çok harika bu tip fikirler oldukça değerli

Daha gelistiricem henuz cok yeni tesekkurler

Güzel bir düşünce . Gelistirdikçe daha iyi yerlere gelecegini düşünüyorum. Tebrikler.

Tesekkurlerustadim sizlerinde destegiyle

Her aksam ayni saatte olsa keske. Ana haber programlari gibi cok hosuma gitti yaa... Saatini bilsem ilk izleyen ve ilk yorum atan kisi olmak icin can atiyorum.

tesekkurler ustadım ya sevındırık oldum :)

Coin Marketplace

STEEM 0.18
TRX 0.14
JST 0.030
BTC 58833.91
ETH 3155.94
USDT 1.00
SBD 2.44