You are viewing a single comment's thread from:

RE: Evlat - Birinci Bölüm

in #tr6 years ago (edited)

Öncelikle yorumum çok yoğun olduğum için geç geldi fakat dikkatli okumak istedim. İmla hatalarını senle özelden de konuşmuştuk, onun üzerinde pek durmayacağım.

@arafs'ın yukarıdaki (veya aşağıdaki) yorumuna katılmıyorum. Nedeni; birçok bu tarz da fantastik kitap var, öldüğü halde oto-biyografisini yazmış veya önceden yaşadığı bir olayı sonrasında okuyucuya duygularıyla aktarmaya çalışmış gibi, senin hikayende kullandığın tarz bu zaten. Anlatılma tarzı olarak ben beğendim özetle.

Akıcılık; yeni yazılan kitaplar ve hikayelerde en çok dikkat edilen hususlardan biri. Sen de bu konuda başarılı bir iş çıkarmışsın. Okurken gayet beni sürükledi hatta sonuna geldiğimde devamını merak ettim. Sadece yapılan imla hataları yüzünden birkaç yerde duraksamalarım oldu.

Hikayesel olarak ise daha ilk bölüm olduğu için yorum yapmam saçma olur. Sonraki bölümler geldikçe, okudukça daha net fikirler ortaya çıkar. Sadece sonunda merak ettirdiğini söyleyebilirim. Zaten ikinci bölüm yayınlanmış, birazdan ona geçeceğim.

Gayet güzel başladın bence. Devamı için de şimdiden başarılar. İlgiyle takip ediyor olacağım.

Coin Marketplace

STEEM 0.20
TRX 0.13
JST 0.030
BTC 63713.30
ETH 3389.19
USDT 1.00
SBD 2.62