You are viewing a single comment's thread from:

RE: Eyy Steemit!!! TAG:tr #destek !! Bu İnsanlar Nasıl Böyle Çılgın Paralar Kazanıyorlar? Açıklar mısın!!

in #tr7 years ago

Ben de yeniyim anlamaya çalışıyorum. Ama bir çok kişide gördüğüm şu ki botlar ile ilk dakikalarda para geliyor mesela 25 dk içerisinde 30-40 dolar oluyor ve sonrasında sadece 5-10 dolar artıyor. Para parayı çeker misali parayı gören oy veriyor.

Sort:  

Bunda özgünlük nerede ozaman ki !!! Parasi olan düdüğü çalıyor sanirim !!

Belli bi kitle edinesiye kadar öyle gibi malesef. Birkaç uyguladığım şeyi söyleyeyim belki biliyorsunuzdur. Gönderimi Busy’den paylaşıyorum etiketlere busy etiketini ekliyorum yaklaşık 0.08$ geliyor. 0,01$ da kendi oylamamdan geliyor. Daha sonra gönderiyi paylaştığımdan 20 dk sonra Discord’da banjo ve minnowsupporta oylatıyorum. Böylece her gönderi 0.18$ bazen daha fazla olarak başlıyor.

Hocam bilgiler için teşekkürler
Su kismi anlayamadim ; discord banjo ve minnowsupport ta nasil islem oluyor o kismi acabilirmisiniz ?

Hocam teşekkürler

Rica ederim. Discord tr kanalında bunun gibi birçok bilgi mevcut. Soru sorunca cevaplamaya hazır birsürü insan da var. Katılmadıysanız discord kanalına katılmanızı öneririm.

Discord a bakicam hocam yeni duydum

Telefona discord uygulamasını indirip bu bağlantıdan topluluğa katılabilirsiniz. https://discord.gg/wwAgySF

Sistem niye botlara izin veriyor ki? bot kullanımı hesabın kapatılmasına yol açmaz mı?

Aynen haklisiniz . Bende anlam veremiyorum bot olayina herkangibir copy- paste ti yakalayan steemit buna izin mi veriyor yoksa

Bu hesaplara 'bot' isminin verilmesi sanırım biraz olayı karıştıran durum. Aslında 'bot' denilmelerinin sebebi oy verme işlemini otomatik yapıyor oluşlarından. Yani siz bir hesaba belirli bir miktar para göndererek o kişiden sizin yazınıza oy atmasını istiyorsunuz aslında ama bu durumda oyu bir kişi vermiyor, otomatik olarak veriliyor.

Coin Marketplace

STEEM 0.18
TRX 0.16
JST 0.029
BTC 63013.55
ETH 2460.64
USDT 1.00
SBD 2.64