Eyy Steemit!!! TAG:tr #destek !! Bu İnsanlar Nasıl Böyle Çılgın Paralar Kazanıyorlar? Açıklar mısın!!

in #tr7 years ago (edited)

Selam arkadaşlar

Yaklaşık bir aydan fazla steemit içerisinde kendi çabalarımla kendi çapimda birşeyler yapmaya çalışıyorum. Fakat hâlâ anlam veremiyorum bu insanlar trend olan kişiler veya normal seviye çoğu kişi bu çılgın VOTE lari bu çılgın PARALARI nasıl kazaniyorlar anlam veremiyorum..

Çoğu kişinin yapmış olduğu postlari takip etmeye çalışıyorum. Kimisinin daha yeni olmasana karşın steemitte takipçiside az olmasina rağmen çoğu postunda çok yüksek değerlere ulaştığını görüyorum.
Lütfen özgün paylaşım demeyin. Bende özgün birseyler yapmaya çalışıyorum ama bilmiyorum ilerleyemiyorum galiba. Olduğum yerde sayiyor musum gibi.

Ne yapmam yada ne yapmamiz gerektiğini bilir kisilerden yardim almak isterim .. nasil bu seviyelere geldiğinizi, neyi takip etmeliyiz nasil post atmaliyiz bu tarz şeyleri bodos yapiyoruz sanirim .

Umarim yardimci olan cikar..

Kafanizi agritmadim umarim .. buarada ben bahadir 🤗😄

Teşekkürler..

Saç baş yolmayalim artik halimiz bu !!!!! 😄😄
image

Sort:  

Steemit'te iyi para kazanmak ; 1 güçlü hesaplarla iyi ilişki sağlamak ile (siz de güçlü olmadan bu pek mümkün olmuyor ama), 2 sürekli kaliteli ve özgün içerik paylaşmak ile, 3 topluluk olarak hareket etmek ile, 4 zaman ile, 5 iyi bir strateji ile mümkün.
Fakat amacınız para değil de hem eğlenmek hem bilgilerinizi, deneyimlerinizi paylaşmak hem de ilerisi için bir temel atmak olursa çok daha kolay olur buraya ısınmanız diye düşünüyorum
Naçizane fikrimi sorarsanız :)

Hocam faydali paylasiminiz için teşekkürler 😃 haklisiniz zaman ve sabir en etkilileri

Kesinlikle ve özellikle son söylediğinize katılıyorum para odaklı değil bilgi deneyim ve eğlence odaklı olunursa para kendisi gelir zaten 👍

ilk başlarda biraz zorlanıyorsun öğrenmek biraz zaman alır
@damla ve @fetch ve discord hesabından merak ettigini sorabilirsin

Teşekkürler yeni öğrendim bu hesabi

çok doğru nedir bu işin sırrı biz post hazırlamak için uğraşıyoruz o kadar attığın taş ürküttüğün kurbağaya değmiyor adam atıyor bi tavşan resmi
i love rabbit yazmış 30-35 dolar almış

Aynen hocam haklsiiniz vala

Aynen Katılıyorum, elimden geldiğince özgün olup trendi yakalamaya çalışıyorum ama boşa kürek çekiyor gibiyim.

İnşaallah bir yön gösterici çıkar karşımıza

Bu konuyu anlamayi bende cok isterim nasil oluyor bazilari cok kazaniyor biz neden cok ugrasip pek ilerleyemiyoruz tamam cok bilgi ediniyorum yazmayi ogreniyorum ama biraz da kazanip motive olmak istiyorum. Esim bile bazen gel 1 tl vereyim yorma kendini diyor :)

Aynen hocam bende anlam veremiyorum insan yorum yapiyo post hazirliyo karşılığı olmayinca ilerlemesinde de kafaya bisuru soru isareti takiliyor

Calling @originalworks :)
img credz: pixabay.com
Nice, you got a 53.0% @tard upgoat, thanks to @emrebeyler
Want a boost? Minnowbooster's got your back!

Resteemed and Upvoted by @resteemable
loading.gif
Resteemit.com By-donation Upvote & Resteem Service
Works on Any Steemit Article. Join the Trail

beklemedıyız bakalım zamanla olur ınsallah

Aynen hocam sıkılmadan devam

Ben de yeniyim anlamaya çalışıyorum. Ama bir çok kişide gördüğüm şu ki botlar ile ilk dakikalarda para geliyor mesela 25 dk içerisinde 30-40 dolar oluyor ve sonrasında sadece 5-10 dolar artıyor. Para parayı çeker misali parayı gören oy veriyor.

Bunda özgünlük nerede ozaman ki !!! Parasi olan düdüğü çalıyor sanirim !!

Belli bi kitle edinesiye kadar öyle gibi malesef. Birkaç uyguladığım şeyi söyleyeyim belki biliyorsunuzdur. Gönderimi Busy’den paylaşıyorum etiketlere busy etiketini ekliyorum yaklaşık 0.08$ geliyor. 0,01$ da kendi oylamamdan geliyor. Daha sonra gönderiyi paylaştığımdan 20 dk sonra Discord’da banjo ve minnowsupporta oylatıyorum. Böylece her gönderi 0.18$ bazen daha fazla olarak başlıyor.

Hocam bilgiler için teşekkürler
Su kismi anlayamadim ; discord banjo ve minnowsupport ta nasil islem oluyor o kismi acabilirmisiniz ?

Hocam teşekkürler

Rica ederim. Discord tr kanalında bunun gibi birçok bilgi mevcut. Soru sorunca cevaplamaya hazır birsürü insan da var. Katılmadıysanız discord kanalına katılmanızı öneririm.

Discord a bakicam hocam yeni duydum

Sistem niye botlara izin veriyor ki? bot kullanımı hesabın kapatılmasına yol açmaz mı?

Aynen haklisiniz . Bende anlam veremiyorum bot olayina herkangibir copy- paste ti yakalayan steemit buna izin mi veriyor yoksa

Bu hesaplara 'bot' isminin verilmesi sanırım biraz olayı karıştıran durum. Aslında 'bot' denilmelerinin sebebi oy verme işlemini otomatik yapıyor oluşlarından. Yani siz bir hesaba belirli bir miktar para göndererek o kişiden sizin yazınıza oy atmasını istiyorsunuz aslında ama bu durumda oyu bir kişi vermiyor, otomatik olarak veriliyor.

Congratulations @bahadirbayin! You have completed some achievement on Steemit and have been rewarded with new badge(s) :

Award for the number of comments received

Click on any badge to view your own Board of Honor on SteemitBoard.
For more information about SteemitBoard, click here

If you no longer want to receive notifications, reply to this comment with the word STOP

By upvoting this notification, you can help all Steemit users. Learn how here!

Coin Marketplace

STEEM 0.16
TRX 0.15
JST 0.030
BTC 58510.90
ETH 2522.39
USDT 1.00
SBD 2.36