Sort:  

Bu mükemmel paylaşım için çok teşekkürler.

Teşekkürler dostum. Yeniyim ve kuralları biliyorum. Bunun dışında hitlerimizi artıracak başka yöntem veya avantajıma başka bir yol var mıdır? Emeğine sağlık.

eyvallah @mahmutfirat. bizim discord türkiye chatinde yardimci olurlar sana ;)

Bu güzel paylaşım için çok teşekkürler.

i'd need to translate that to english

Çok sağolun gerçekten bu baya işimize yarayacak bir bilgi

Sanıldığı kadar kolay değilmiş bu steemit işi tonla okumak lazım :) Faydalı bilgi olmuş. Tşk.

Merhaba bende steemit ağında yeniyim. Bilgiler için çok teşekkür ediyorum. Yazının en son kısmındaki steemit türkiye kanalınıa katılmak istedim fakat 'anlık davet geçersiz' uyarısıyla karşılaştım.

No, I have a very good memory. I even remember asking you the same question.

can you develop an awareness?

This post recieved an upvote from minnowpond. If you would like to recieve upvotes from minnowpond on all your posts, simply FOLLOW @minnowpond

Coin Marketplace

STEEM 0.30
TRX 0.12
JST 0.033
BTC 63642.15
ETH 3126.93
USDT 1.00
SBD 3.87