steemvoter ile imtihanım ve sonuç: curobot!

in #tr7 years ago (edited)

Merhaba,

steemvoter, belirli hesaplara otomatik olarak (oy yüzdesi ve dakika seçerek) oy atabildiğiniz bir servis.

Bir süredir steemvoter kullanıyordum ve herhangi bir sıkıntı yaşamadım. Ama bir noktadan sonra ücretsiz versiyon olan "10" kişilik limite takıldım.

Want more voting rules and other benefits? You can upgrade to premium service for 3 SBD per month per Steemit account. - from steemvoter website.

Aylık 3 SBD bir ücret vererek buradaki 10 kişilik limiti 500'e çıkarmak mümkünmüş.

İlk önce tam olarak elimin kiri olan 3 SBD'yi ödemeyi düşündüm ve nasıl premium üye olacağıma baktım. Tabi bu kısa süreç içerisinde "ya ben bunu kendim de yaparım, niye SBD ödüyorum" diye düşündüm ve curobot ortaya çıktı.

curobot

İsmini curation + robot ikilisinden alıyor. Kişisel kullanım için kürasyon botu. Maalesef son kullanıcılara hitap etmiyor, basit bir sunucusu olan, python nedir bilen bir konumdaysanız kullanabilirsiniz.

Tam olarak yaptıgı iş, sizin belirlediğiniz kişilerin hesaplarına, yine sizin belirlediğiniz oranda oy atmak. Tabi "yazı yayınlandıktan N dakika sonra oyla" da diyebiliyorsunuz.

kurulum

(sudo) pip install curobot

Bu kadar. Pip, python 3.6'nın pip'i olmalı.

çalıştırma

$ curobot config_file.json

config_file.json örneği

{
  "rules": [
    {"author": "keepcalmanddread", "weight": 50.0, "vote_delay": 30},
    {"author": "fetch", "weight": 50.0, "vote_delay": 30},
  ],
  "keys": ["PRIVATE_KEY"],
  "account": "emrebeyler",
  "mysql_uri": "mysql+pymysql://root:pass@localhost/curobot",
  "nodes": ["https://rpc.buildteam.io"]
}

oylama kuralları

authorweightvote_delay
hesap ismioylama gücü (yüzde)oylamadan önce kaç dakika beklesin

keys

Private posting key

account

Hesabınız

mysql_uri

mysql (Veritabanı bağlantı stringi)

nodes

Halka açık RPC node'ları. Ben http://rpc.builteam.io kullanıyorum.

sonuç

Biraz test ettikten sonra utopian.io üzerinden ingilizce de tanıtacağım. Belki web servisi haline getirip steemvoter'ın ekmeğine taş da koyabiliriz, kimbilir...

Sort:  

İyi bak sevdim bunu uzayan kol bizden olsun .

Bazı komşular mal sahibi yaparmış goz-kirp.png iyi olmuş.
Eline sağlık.

Hadi hayirlisi bakalim bekliyoz haberlerini...

Qurator
Your Quality Content Curator
This post has been upvoted and given the stamp of authenticity by @qurator. To join the quality content creators and receive daily upvotes click here for more info.
Qurator is proudly supported by @reggaemuffin, vote for him as a witness here.

Siz de benim gibi kurcalamayı seviyorsunuz anlaşılan. Paylaşım için teşekkür ederim.

aynen öyle :) rica ederim.

sonuc nedırr.

sonuç: artık steemvoter kullanmıyorum, o işi benim için yapan bir botum var. :)

Tebrikler. Steemvoter kullanıcısını kalabalık olarak biliyorum. En büyük sebebi muhtemelen kolay arayüzüdür. Benzer bir iş daha kolay bir platformda ve biraz ucuza yapılırsa bence rakip olabilir.

Benim gördüğüm kadarıyla python bilenler için bir kaç komutla hedeflere ulaşılması gayet kolay. Ama esas ilgi gören projeler son kullanıcıyı yormadan sonuca götürenler. Bence biraz bu kısıma eğilmelisiniz.

(Gördüğüm kadarıyla minnowbooster haricinde delegasyon vermek isteyenleri ve almak isteyenleri buluşturan bir ortam yok. Ufak bir komisyonla bu arkadaşların diğerini bulması için yardımcı olacak bir platform hepsinden fazla ilgi görebilir. )

Tesekkurler. Son kullanici uygulamalarina ileride egilmeyi dusunuyorum. Isin icine arayuz, son kullanici girince uygulamalar ciddi mesai istiyor, bakalim.

Harika calisma @emrebeyler eline saglik. Yakinda ucusa geceriz sayende. Sende yenilik bitmiyor maşallah

İncelemeler hız kesmeden devam ediyor. Son kullanıcı olan bizlerede indirgeyebilirsen bu tür botları harika olacaktır...

Haver another happy year, !BEER

Coin Marketplace

STEEM 0.19
TRX 0.15
JST 0.029
BTC 63207.55
ETH 2571.17
USDT 1.00
SBD 2.82