HİRA TATLISI-YEMEK TARİFLERİ#43

in #tr6 years ago (edited)

![20180326_184814.jpg]
()

Merhaba steemit kullanıcıları bugün denediğim ve tadı hafif lezzetli bir tarifi paylaşmak istedim. Yemek yapmak benim için bir aşk tutku gibi kendimi iyi hissettiğim yapmaktan mutluluk duyduğum bir hobidir. Sizlere paylaştığım tariflerimi beğendiğiniz ve beni desteklediğiniz için çok teşekkür ederim .
Malzemeler

  • 1 adet yumurta
  • 1/2 su bardağı yoğurt
  • 1/2 su bardağı sıvı yağ
  • 1 paket vanilya
  • 1 paket kabartma tozu
  • 1 su bardağı irmik
  • 1 su bardağı un
    Bulamak için
  • 1 çay bardağı irmik
    Şerbeti için (şerbet kaynamayacak)
  • 2 su bardağı şeker
  • 2 su bardağı su
    Hazırlanışı
    Öncelikle hamuru hazırlayalım. Tüm malzemeleri bir kaba alalım ve yoğuralım. Ceviz büyüklüğünde toplar yapıp irmiğe bulayalım. Yağladığımız tepsiye dizelim ve 180 derecede ki fırında üzeri kızarıncaya kadar pişirelim. Şerbeti hazırlayıp fırından çıkardığımız tatlıların üzerine dökelim. Üzerine fındık parçacıkları dökebilirsiniz. AFİYET OLSUN:)
Sort:  

You received an upvote as your post was selected by the Community Support Coalition, courtesy of @tryardim

@arabsteem @sevenfingers @steemph.antipolo @tryardim

Tebrikler! Yazınız @tryardim topluluk hesabından oy kazanmıştır. #tr tagi altında kaliteli içeriklerizi görmekten mutluluk duyarız. Detaylı bilgi için Tryardım Desteklenen İçerikler 24 Haziran 2018 bağlantısını ziyaret edebilirsiniz.

post_banner_gf.gif

Congratulations @emine! You have completed some achievement on Steemit and have been rewarded with new badge(s) :

Award for the number of upvotes

Click on the badge to view your Board of Honor.
If you no longer want to receive notifications, reply to this comment with the word STOP

Do not miss the last post from @steemitboard!


Participate in the SteemitBoard World Cup Contest!
Collect World Cup badges and win free SBD
Support the Gold Sponsors of the contest: @good-karma and @lukestokes


Do you like SteemitBoard's project? Then Vote for its witness and get one more award!

Çok güzel görünüyorlar :) Ellerinize sağlık 😊

Cok tesekkur ederim.

Coin Marketplace

STEEM 0.19
TRX 0.17
JST 0.033
BTC 64258.81
ETH 2772.25
USDT 1.00
SBD 2.65