İşe Geç Kalmayın, Erken Kalkın

in #tr6 years ago

Arkadaşlar Herkese Merhabalar,

Dün akşam yazdığım yazıyı pek okuyan çıkmadı sanırım. Ama olsun ben yazmaya devam ediyorum. Belki de gece yazdığım içindir diye düşünüyorum. Gün içerisinde elbet postu okuyan sayısı artar. Bir pazar sabahından öncelikle hepinize hayırlı pazarlar diliyorum. Eskiden pazar sabahları babalar kahvaltıda gazete okurlardı ardından bulmaca çözme işine başlarlardı falan. Hey gidi günler. Ben şimdi bu pazar sabahı geçtim bilgisayar başına ve birşeyler karalamaya karar verdim. Gelelim konumuza.

image.png
Kaynak

İşe Geç Kalmak

İşe geç kalmak, hele ki eğer İstanbul'da yaşıyorsanız ve trafiğini çekiyor iseniz aslında sık sık rastlanan bir problem olabiliyor. İşe başlangıç saatim 09:00. Aslında gayet te güzel bir işe başlangıç saati. Çünkü düşündüğünüz zaman saat 6 da başlayanlar bile var. O yönden hiç şikayetim yok Allah'a şükür işe başlangıç saatim güzel. Fakat işin kötü yanı, şirketimin konumu uzak. Şirket ile evim arasındaki mesafe tam olarak 25KM. Bence bu uzaklık az buz değil :)

Kendi aracım olduğu zamanlar yol masrafları dışında herşey güzeldi :) Evden çıktığımda şirkete ulaşmam 35-40 dk arası sürüyordu. Ama 25KM için yakıt masrafı ve malesef paralı yoldan geçtiğim için de yol ücreti ödüyordum. Birde bunun dönüşü vardı derken biraz tuzlu oluyordu. Yakın bir zamanda arabamı sattım ama şimdi de düşünüyorum acaba satmasamıydım :) Şimdide evet yol için fazla ücret ödemiyorum ama çok erken kalkmak zorunda kalıyorum. Benim gibi uykusu tatlı olan arkadaşlarımız vardır elbette. Arabayı sattıktan sonra şirketin servisini kullanmaya başladım. Gerçi servis dediğime bakmayın beni kapının önünden almıyor malesef. Yine bir toplu taşıma aracı kullanmak zorunda kalıyorum servise binebilmek için.

Bir sabah aniden uyandım ve gözlerimi açamıyorum. Telefonuma baktım ve 5 tane cevapsız arama gördüm. Baktığımda arayanın servis şoförü olduğunu gördüm. Saate baktım aniden ve saat 08:10'du. Benim iş başı saatim 09:00 ve normalde servise binmek için evden çıktığım saatte 06:35. Aradaki gecikmeyi hesap edin :) Apar topar üzerimi değiştirdim. Resmen evden dışarı fırladım. Tabi yolun uzaklığı gözümde büyüyordu ve hiç gidesimde gelmiyor. Fakat işe gitmezsem maaştan kesilecek :) Bir şekilde o işe gitmem gerekli. Minibüs bekledim, geldi ve bindim. 30Dk'lık minübüs yolculuğu ardından metro durağında indim. Metroya bindim ve gayet serin bir hava. İnsanı ferahlatıyor. Metrodan indim ve biraz yürüme mesafesi ile yeni bineceğim toplu taşıma aracı olan otobüsün durağına vardım. Buradan bir otobüse bindim inmem gereken durakta indim. Yolculuk bitti mi ? Hayır bitmedi. Anlatması bile uzun sürdü arkadaşlar aradaki mesafeyi gözünüzde canlandırınız. Durakta indikten sonra yaklaşık 15Dk'lık bir yürümenin ardından sonunda şirketime varabildim. Ama sıcağında verdiği etki ile kan ter içindeyim diyebilirim. İşe giriş kartımı okuttum ve tabiki işe geç geldiğim için bir mazeret formu doldurdum. Bazı şirketlerde işe geç gelmek ciddi sorun olabiliyor. Bazı şirketlerde de çok önemsenmiyor. Önemli olan işini zamanında teslim etmen.

Arkadaşlar, eğer bir servis kullanıyorsanız işe geç kalmanız ve o servisi kaçırmanız ciddi zaman kaybı ve yorgunluğa sebebiyet verebiliyor. Şahsen benim için böyle. Heleki birde toplu taşıma araçları ile iş saati zamanları yolculuk yapmak :) Tıklım tıklım gidiyorsunuz. Bazı zamanlar otobüsün camına sinek gibi yapıştığımız da olmuyor değil :) Sonuç olarak, yazımı okuduğunuz için teşekkür ederim. Bir sonraki yazımda görüşmek üzere.

electro.PNG

Sort:  

Sabahları erken uyanmak benim de en büyük sorunum. Hiçbir zaman uyku düzenim olmadı. Her zaman da geç kalmışımdır her yere :)

Mesafe uzak tadını xıkarmaya bak:)

Valla biraz daha uzak olsa daha çok uyurum ama bu seferde daha erken kalkmak zorunda kalacam orası sıkıntı :D

ohoo sen şimdi o yolda cepten destan yazarsın

Aslında haklısın abi ama çok uykulu olduğum için ölü gibi uyuyorum. Bunu değerlendirebilmek lazım ama birde arabada iken telefona bakınca son zamanlar miğdem bulanmaya başladı. Buda sanırım yaş ilerledikçe olan birşeymiş. :) yaşlanıyoruz abiii

Bundan sonraki konu belli olmus arabada telefonla oynarken neden mide bulanır:)

ahahha :D konular sıralı gidiyor aynen ömer :D

Great post....wth good picture

This post has received a 5.85 % upvote from @boomerang.

You got a 3.07% upvote from @upme thanks to @electrobro! Send at least 3 SBD or 3 STEEM to get upvote for next round. Delegate STEEM POWER and start earning 100% daily payouts ( no commission ).

Coin Marketplace

STEEM 0.33
TRX 0.11
JST 0.034
BTC 66363.68
ETH 3207.73
USDT 1.00
SBD 4.27