Ufak Bir Okul Anısı - İletişim bozukluğu serisi 1

in #tr7 years ago

Aylardır ilk defa ringe bindim, makina önündeki duraktan. Bindikten çok kısa bir süre sonra diğer durağa ulaştığımızda orta kapıdaki kız kapı açılmadığı için inemedi. Şoför de tuşa bas dedi. Meğer kız zaten basmış ama orta kapıdaki 2 tuştan 1i bozukmuş. Kız da tuş çalışıyo mu çalışmıyo diye şoförün oralardaki lambaya tabii ki bakmamış. Şoförümüz diğerine bas o zaman dedi, ama kapıyı açtı tabi (açar di mi ? ne kadar barzo olabilir ki? ) Public ortamlarda çok dikkatli ve gözlemci olduğum için gidip boş en arka koltuklara oturup kimseyi takmadan müzik dinle(ye)medim, tek kulaklığı indirip pusuya yattım.
1-2 dk sonra...

Geldik rektörlüğe, "duracak" yanıyor, kapı kesin açılacak , kapıda 2 kız. Kapı açıldı, indiler, 1 metre arkalarından gelen (ve tesadüfen arkadaşım olan) Ozan inmeye yeltenecekken, "biri inmeyle ilgili bana göre kusurlu bir hareket yapsın da onu indirmiyim bakalım , çünkü tek eğlencem bu" abimiz kapıyı kapadı ve yola koyuldu. Tabi bizim arkadaş inemedi, hani şoföre seslenilir ve birkaç kez ses duyurulamaz ama en sonunda inme eylemi başarılır ya , burada maalesef öyle olmadı. Detaylı şekilde zaten gözlemliyor olduğum kel ve fodulumsu (hem k hem f..) 36-40 yaşlarındaki şoförümüz bilerek ve isteyerek ozanı duymamazlıktan geldi ve kapıyı açmadı. Dolayısıyla ozan da herifin yanına gitti abi açar mısın diye , çarşıya gelene kadar 30-40 saniye diyalog döndü. Duymadım , az çok tahmin ettim.

Çarşıya geldik, otobüsün en az %70i boşalacak. Kendi kendime dedim ki bu sefer bişey demeden bulaşmadan gideyim, kendi işime bakayım. Ve kapıdan indim .

İner inmez garip şeyler oldu, aşırı nabız artışı ve inanılmaz ilginç bi rahatsızlık hissiyle (ilk defa oldu bu kadar) tabiki yoluma devam edemedim. Öfkem o sırada converged to infinity. (olayı anlamıştım ama ozanı da plakanın fotosunu çekerken görünce her şeyin zaten anladığım gibi olduğuna emin olabildim) Dışardan ön kapının hizasına gelip "adam oldun di mi çocuğu indirmeyince?" dedim. Tabi şaşırdı herkes, inenlerin bi kısmı gitmeyip orda izledi. (özet) Düzgün konuşsana benim senin yaşında çocuğum var vb. dedi o da öfkeyle, çocuğuna da böyle mi yapıyosun dedim , "senin yüzünden çocuk dersine yetişemeyecek ya da 500metre fazladan yürüyecek, ringler öğrenciye hizmet için yok mu ? Ne geçti eline , AZ ÖNCE DE YAPTIN AYNISINI KIZA" derken cümle sonuna doğru sesimi arttırdım. Artık sakinleşemezdim tabi ki. Kural var hepiniz aynı yapıyosunuz önceden basıp gelceksin kapıya dedi . Halbuki ozan zaten kapının dibindeydi, kendi kasıtlı olarak kapatmasa normal şekilde inecekti, daha araba harekete bile geçmemişti. "Sen gelceksin şuraya ,gel bi bakiyim , gitme, gel arabaya bin!" derken o sırada trafik görevlisi geldi, çevredeki insanların da güveniyle adama kafa göz daldım, diyomuşum, şaka tabiki :D "Gelmiyorum oraya falan niye geleyim allahallla?" tarzında birkaç cümle daha sürdü. Ahlaksız vs. diye başladı bağrınmaya, çevredeki insanların da güveniyle tabi ki "tamam abi" diyip gitmedim, lafı uzattım. "Sen okulda ring kullanıyosun böyle mi kullanılır ayıp ya", ayıbı ardarda vurguladım 3-4 kere. Daha da sinirlendi, 'sensin ahlaksız bi de suçsuz gibi hala laf ediyosun sensin lan ahlaksız, ayıp be' diye daha çok tahrik ettim. Hala gel arabaya bin diyo gerizekalı, trafik görevlisi + bir iki kişi yanına gitti falan, ben de yoluma doğru koyuldum giderken de "siktir git" dedim, adamın sinirlenmesinin ve öyle kafasına göre davrandığında en azından birilerinin bazen çıkıp laf edebileceğinin farkına varmasının zevkiyle. (senin yüzünden şimdi daha kızgın olmuştur o öğrencilere karşı dersiniz siz şimdi, aferin) . Sen bize saygı göstermiyosun, ben mi saygı göstericem sana? diyemedim , gelmedi aklıma.

Böyle anlarda cinayet nasıl işleniyor çok iyi anlayabiliyorum, çoğu kişinin bu tarz zamanlarda aklına dexterın geldiğini de tahmin edebiliyorum; ama niye bu kadar öfkeleniyorum onu tam anlamıyorum henüz. Sanatla az çok ilgili bi insan olarak BU TARZ olaylarda daha sakin bir tip olmam gerekmez mi? Ya da tam tersidir belki . ?

Neyse, sonra burgere gittim, mega cheese burger yemeye (mega olduğuna bakmayın 2 küçük et aralara 2 kat peynir) , turşusuz siparişi verip tepsimi aldım. Acaba turşu koymamayı bu sefer gerçekten başarabildiler mi heyecanıyla pakedi açtım. Ne göreyim ! Turşu yok (Y) ama peynir de yok ? 2 etin bir tanesi de yok? Gidip değiştirdim.
Evrene çok negatif enerji yolluyorum heralde, o da bana , by günlük

Sort:  

Congratulations @egeerdem! You have received a personal award!

2 Years on Steemit
Click on the badge to view your Board of Honor.

Do not miss the last post from @steemitboard:

SteemFest3 and SteemitBoard - Meet the Steemians Contest

Support SteemitBoard's project! Vote for its witness and get one more award!

Congratulations @egeerdem! You received a personal award!

Happy Birthday! - You are on the Steem blockchain for 3 years!

You can view your badges on your Steem Board and compare to others on the Steem Ranking

Do not miss the last post from @steemitboard:

SteemFest Meet The Stemians Contest - The mysterious rule revealed
SteemFest⁴ - Meet the Steemians Contest
Vote for @Steemitboard as a witness to get one more award and increased upvotes!

Coin Marketplace

STEEM 0.17
TRX 0.13
JST 0.027
BTC 61129.70
ETH 2660.38
USDT 1.00
SBD 2.55