Bugün Hakkında #2

in #tr6 years ago

photo-1467455695826-cb420759ce56.jpg

Bugün çalışmadım, okulum da yoktu. Uzun bir zamandan sonra ilk boş günümdü. Dinlenmeye gerçekten çok ihtiyacım vardı. Biraz abartıp öğlen 12'ye kadar uyudum. Aslında günüm boş sayılmazdı. Uzun bir yapılacak listem vardı;

  • Ekonomik ve sosyal ağlar ödevi yapılacak
  • İş başvurusu yetenek sınavı çözülecek
  • Bitirme tezi üzerine çalışılacak
  • Steemit'e yazı yazılacak
  • Ev işleri yapılacak

Sıralamanın en başında olan salı günü teslim etmem gereken ekonomik ve sosyal ağlar ödevi için bir network kurmam ve gephi programında ağı görselleştirip bazı matematiksel hesaplamalarını göstermem gerekiyordu. Kahvaltımı yaptıktan sonra noktalarımı ve arasında ki ilişkiyi yapmaya koyuldum. Aslında daha önce düşünmüştüm. Evden okula gidiş yollarımı gösterecektim. Duraklar ve arasındaki yolları yaptım. Arasındaki bağların ağırlıklarını gidilen zaman/km olarak hesapladım. Hesapları değil ama hazırladığım görsel aşağıdadır. Bilgisayarım çok eski. Ödevi yaparken neredeyse bitirmek üzereydim bilgisayarım kapandı. Hiç bir şey kayıtlı olmadığı için açıp en baştan tekrar yaptım.

Gerçek ödev.png

İş başvurusu için yetenek sınavını çözmedim. Pazartesiye kadar zamanım var. Daha önce yaptığım iş başvuruları hakkında uzun uzun yazmıştım. Bu işe ben başvurmadım, onlar beni buldu. Şartları gayet güzel ve insan kaynakları müdürü çok tatlı bir kadın.

İş Görüşmeleri ve Hadi Kamp Yapalım
Sınav Haftası ve İş Görüşmesi
Bugün Hakkında #1

Bitirme tezim için bir şeyler yapmadım. Steemit'te yazımı yazdım. Başka bir şey yapmak istemedim. @kamuhuzuru ile buluşup yürüyüşe çıktık. Havalar güzelleştiğinde Ortaköy'den başlayıp Bebek'e kadar yürüyüş yapardık. Bugün hava güzel olunca uzun bir aradan sonra yine yürüyüşümüzü yaptık. Çok hoşuma gidiyor bu yürüyüşler. Yoğunluğun içinde kendimize ve birbirimize zaman ayırıp uzunca muhabbet ettik.

Görsel kaynak Unsplash sitesinden alınmıştır.

Sort:  

Merhaba @dunham,

Yazınız @trdaily tarafından otomatik olarak seçildi. Ve @trdaily curation trail'i takip eden
@emrebeyler hesabından da oy aldınız.

@trdaily curation trail'e bu adresten katılabilirsiniz.

Yine görüşmek üzere! :)

Teşekkür ederim @emrebeyler

Congratulations! This post has been upvoted from the communal account, @minnowsupport, by dunham from the Minnow Support Project. It's a witness project run by aggroed, ausbitbank, teamsteem, theprophet0, someguy123, neoxian, followbtcnews, and netuoso. The goal is to help Steemit grow by supporting Minnows. Please find us at the Peace, Abundance, and Liberty Network (PALnet) Discord Channel. It's a completely public and open space to all members of the Steemit community who voluntarily choose to be there.

If you would like to delegate to the Minnow Support Project you can do so by clicking on the following links: 50SP, 100SP, 250SP, 500SP, 1000SP, 5000SP.
Be sure to leave at least 50SP undelegated on your account.

Coin Marketplace

STEEM 0.35
TRX 0.12
JST 0.040
BTC 70597.89
ETH 3559.60
USDT 1.00
SBD 4.77