Sınav Haftası ve İş Görüşmesi

in #tr6 years ago

photo-1437623889155-075d40e2e59f.jpg

Bu hafta sınav haftam. Aslında sadece 2 tane sınavım var. Biri Perşembe günü biri de dündü. Dün yazı yazamamamın nedeni bu sınavdı. Dün bölüm sonu canavarı sınavına girdim. Aslında bakarsanız sorular zor değil ama puanlama sorunlarından dolayı yüksek notlar alamıyorsunuz. İlk sınavından 35 aldığım için sevinmiştim. (Gerçekten iyi bir not. Özellikle geçme notunun 20-25 arası bir şey olduğunu düşünürsek.) Sınava girmeden önce ne kadar çalışırsam çalışayım stres yapıyorum. O kadar stres yaptım ki kendime zarar verdiğimi farkettim. Çünkü sınavdan çıktığımda beynim erimiş gibi hissediyordum. Bütün gücümü vermiş ve günlük kullanma kotamı sınavda bitirmiştim. Sınav sonrası yemek yedikten sonra okulun kütüphanesine gittim. Bilgisayar odasına oturdum ve yeni bir yazı yazmak için ekranı açtım. Ekrana baktım baktım ve kapattım. Gerçekten yazacak gücüm kalmamıştı. Akşam eve geldiğimde üstümü bile değiştirecek halim kalmamıştı. Vücudumu yoracak hiç bir hareket yapmadığım halde vücudumun bu kadar yorulması normal mi? Gerçekten emin değilim.

photo-1494707924465-e1426acb48cb.jpg

Daha önce yaptığım iş görüşmesi hakkında bir yazı yazmıştım. İki buçuk saat yaptıkları sınavı uzun uzun anlatmıştım. Aslında kazanacağımdan umudum yoktu. Bugün aradılar ve bir sonraki aşamaya geçmeye hak kazandığımı söyledi. Bu aşama 2 saat süren toplu mülakatmış. Gerçekten bir işe girmek için 4.5 saat mülakat mı yapacağım. Belki de giremeyeceğim. Merkez bankasına girecek olsam bu kadar sınava girmem ya. Beni kabul ederlerse onlara mülakat yapmak istiyorum. Peki ya siz hangi yetkinliktesiniz? Hadi işine diyip yollarlar tabi ki beni. Listeye bakıp bir altımda yazan ismi çağırırlar.

Görseller Unsplash sitesinden alınmıştır.

Sort:  

Kuşadası Küratör Ekibi olarak her gün yazılar seçiyoruz ve bunlara oy veriliyor. Daha fazla bilgi için @try-market in yayınladığı rapora bakabilirsiniz :)

Ayrıca discord kanalımıza davetlisiniz :) Oraya gelip sohbet edebilir, soru sorabilir ve gönderilerinizi paylaşabilirsiniz :)

Beyin en çok enerjiyi tüketen organ. Yorgunluğun sebebi odur :)

Congratulations! This post has been upvoted from the communal account, @minnowsupport, by dunham from the Minnow Support Project. It's a witness project run by aggroed, ausbitbank, teamsteem, theprophet0, someguy123, neoxian, followbtcnews, and netuoso. The goal is to help Steemit grow by supporting Minnows. Please find us at the Peace, Abundance, and Liberty Network (PALnet) Discord Channel. It's a completely public and open space to all members of the Steemit community who voluntarily choose to be there.

If you would like to delegate to the Minnow Support Project you can do so by clicking on the following links: 50SP, 100SP, 250SP, 500SP, 1000SP, 5000SP.
Be sure to leave at least 50SP undelegated on your account.

Congratulations @dunham! You have completed some achievement on Steemit and have been rewarded with new badge(s) :

Award for the number of upvotes

Click on any badge to view your own Board of Honor on SteemitBoard.

To support your work, I also upvoted your post!
For more information about SteemitBoard, click here

If you no longer want to receive notifications, reply to this comment with the word STOP

Upvote this notification to help all Steemit users. Learn why here!

Yazım tarzınızı beğeniyorum. ☺️ Umarım kalıcı olursunuz burada.

Konuya dönersek, kolay gelsin (demesi kolay tabii), kendinize dikkat edin (cidden ama, fırsat buldukça dinlenin) 😉

Teşekkür ederim yorumun için. İkinci aşamaya gitmemeye karar verdim açıkçası.
Haftaya kampa gidiyorum. Orada iyice dinlenebileceğimi düşünüyorum.

Coin Marketplace

STEEM 0.29
TRX 0.12
JST 0.034
BTC 63314.98
ETH 3233.91
USDT 1.00
SBD 3.88