Yaşanmış Hayali Hikaye

in #tr6 years ago
Anna'nın dünyasında parlak bir doktor olan @sahinadm beni aradı. Zaten asla hayırlı bir haber ile aramaz. Hep kötü günlerde kendini gösterir. Fakat bu kez aldığım haber biraz fazla geldi. Telefonu açtığımda duyduğum ses oldukça kötüydü;

Doktor, @tahirozgen..

  • Ne oldu Tahir'e?

Bu kez durum ciddi.

  • Ne oldu?? Sen cevap vermedikçe en kötüsünü düşünüyorum.

Aslında uzun zamandır @tahirozgen'in yazdıklarını inceliyordum. Korktuğum başıma geldi. Ama ben uyarmıştım. Onu uyarmıştım doktor!

  • Yahu Adem, çatlatma adamı, ne oldu Tahir'e?

Karakter kanseri olmuş...

Kaynak

  • Karakter kanseri mi?

Evet milyarda bir görülüyor. Fakat psikolojik altyapısı hazırdı. Ona yapma dedim. Zihninin abuk kuşunu sal da özgürlüğe uçsun ve mümkün olduğunca uzaklaşsın dedim.

  • Bak benim sadece adım doktor. Gerçek doktor sensin. Anlamakta zorlanıyorum. Kanser, kontrolsüz hücre çoğalması değil mi?

Evet. Tahir'in karakter hücreleri anlamsız miktarda çoğalıyor. Korkarım yakında...

  • Kestik!

Efendim?

  • Hocam film çekmiyoruz. Lütfen söyle artık!

Yakında Tahir yalan söyleyemeyecek...

  • Ne???? Saçmalama doktor! İnsanın Tahir'i hep doğruları mı söylermiş?

Üzgünüm. Bundan sonra hayal edemeyecek, abartamayacak, yalan söyleyemeyecek... Zihnimin abuk kuşu serisinde çayına kaç şeker attığını anlatırsa şaşırma...

  • Bir şey yapabilmeliyiz.

Korkarım benim yapacağım bir şey yok. Keza tıbbın bu konuda eli kolu bağlı.

Adem telefonu kapattı. Kimi arayacağımı ne yapacağımı bilemedim. Bana acımı paylaşacak biri, ağlayacak bir omuz lazımdı. @baycan'ı aradım. Durumu anlattığımda ben onun acısını paylaşır olmuştum. Dünyası başına yıkıldı. Fakat @baycan bende olmayan bir şeye sahipti.

Doktor onu kurtarmalısın.

  • Ben de istiyorum ama gerçek doktorlar bir şey yapamıyorken ben ne yapabilirim?

Tıp yetersiz kalıyorsa bir büyücüye gitmelisin.

  • Büyücü mü?

@sudefteri. Suya yazılar yazdığına inanılıyor.

  • Suya yazılan kaderler asla bozulmaz.

Ta kendisi.

  • Peki nerede bulabilirim?

Efsaneye göre @murattatar'ın paylaştığı grafiklerde gizliymiş haritası.

  • Karşı mahallede otursa şaşardım zaten...

Gevezeliğin zamanı değil! Tahir'in yalan söylemesini istiyor musun istemiyor musun?

  • Şu dünyadan aldığım birkaç keyiften biri... Haklısın.

Hemen ardından işe koyuldum. Oldukça karmaşık grafiklerdi benim için. Hepsini inceliyor ve bir araya getirmeye çalışıyordum. Elde ettiğim tek sonuç ise Ah damat oldu. Çaresizlik içindeydim. O sırada bir mail geldi. @damla ihtiyacım olan haritayı çıkarmıştı. Nasıl yapmıştı bilmiyorum ama söz konusu @damla olunca sorgulamak sanıyorum iyi bir fikir değildi. Bana ne veriyorsa aldım ve yola koyuldum.

Kaynak

Bir büyücünün yanına gitmek için ata binmem gerekiyormuş gibi hissetmeme rağmen çok uzaktı. Mecburen otobüse bindim. Toros Dağlar'ının eteğinde bir köyde indim. Damla'nın verdiği haritayı takip ediyordum. Yaklaşık dört saat yürüdüm ve bir mağara gördüm. Harita burada son buluyordu. Mağaraya girdim ve biraz ilerledikten sonra diğer ucundan çıktım. Birden yağmur başlamıştı. Mağaraya girerken hava açıktı ve mağarada yaklaşık iki dakika yürümüştüm. Bulunduğum yerin gerçekte var olduğundan bile şüpheliydim. Yürümeye devam ettim ve bir ev gördüm. Fakat ev sudan yapılmıştı. Akmaya devam ediyor ama şeklini koruyordu. Eve yaklaştığımda kapı yere döküldü. Girmem için hiç bu kadar ince bir davet almamıştım. Girdim ve @sudefteri ile orada tanıştım. Bütün o şırıltının içinde oturuyordu.

Selam doctorbishop

  • Merhaba su defteri. İsmimi biliyorsun?

Neden burada olduğunu da biliyorum. Fakat yüzündeki gergin ifadeyi anlayamıyorum. Eve girerken daha rahat görünüyordun.

  • İşemem gerek sevgili su defteri. Bu kadar şırıltı iyi gelmedi.

Ah doğru üzgünüm. Koridorun sonunda solda.

Koşar adımlarla tuvalete gittim. Fakat her şey sudan yapılmıştı. Tuvalet kağıdı bile suydu. Anlamlandırmaya çalıştım. Olmadı. Biraz daha tutsam iyi olur diyerek tekrar su defterinin huzuruna çıktım.

  • Tahir'i kurtarmalıyız.

Yalan söyleyememek kötü bir şey değil doktor.

  • Bu adam hayalleri ile yaşıyor. Onları inanarak anlatıyor. Bu adamı gerçekliğe mahkum edemeyiz. Ayrıca yalan söylemezse kimse sevmez onu. Keza yalanlarıyla @muratkbesiroglu'nun en sevdiği yazarlar listesine girdi. Sence doğru söyleyerek bunları başarabilir mi?

Su defteri masasının üzerinde duran anahtarı aldı. Tabi ki o da sudan yapılmıştı. Çekmeceden defteri çıkardı ve yazmaya başladı. Ne yazdığını bilmiyordum. İlginç semboller ile yazıyordu. Harfleri defterin alt kısmında tek noktaya yazıyor ve silinen yere sonraki harfi yazıyordu. Silinen harfler düzgün bir sıra ile defterin üst kısmına yerleşiyordu. Suda boşluk şeklinde oluşan ve tanımlayamadığım bu harfleri okumam imkansızdı fakat doğru olanı yaptığına inanıyordum. Verdiğim örneğe karşı çıkabilmesi mümkün değildi. Yazısını tamamladı ve bana döndü;

Doğa dengesini kurmak ister. Biz büyücüler bile bunu değiştirecek güçte değiliz. Tahir Özgen yalanlarına devam edecek. Herkes de buna inanacak. Daha çok sevilecek. Fakat karşılığında birileri asla yalan söyleyemeyecek. Bunu gözlerinle gördüğünde sen de müdahale etmenin bedelini ödemiş olacaksın...

ayrac1.png

Öncelikle aranızda @tahirozgen'i sevdiğim için ona bu kadar salladığımı bilmeyen varsa bu sorunla acilen ilgilensin. Ayrıca yarışma için Powerpuff Girls ekibine teşekkür ediyorum. Hikayeleri spontane yazdığım için asla bitmiyor. Belki bir ara devam ederim listesine ekleyelim şimdilik. Keza fazla zamanım yok. Umarım yazarken aldığım keyfi okurken almışsınızdır :)

doc-son.png

Sort:  

Doktor eline sağlık. Çok güzel olmuş.

Su'dan ev ve de özü su şeyler şu videoyu hatırlattı bana..

Bonus :)

Fiziksel birkaç soru oluştu kafamda ama baya iyi :) teşekkür ediyorum Murst hocam :)

İşemem gerek sevgili su defteri. Bu kadar şırıltı iyi gelmedi.

Hiç beklemiyordum...koptum...🤣😂🤣😂🤣😂


Ellerine sağlık doktor, sen ki benim için bedel ödemeyi kabul etmişsin, anlatsalar "masal okumayın" derdim... Al işte bak masalmış zaten ;)

Karakter kanseri de iyiydi bu arada 👍

karakter kanseri süpermiş bence @tahirozgen bunu yazılarında değerlendirir:)

ahhaaha ben de yazarken güldüm :D Senin için bedel ödenir ya. Değer mi değmez mi kısmına girmemek için hikayeyi yarıda kestim ama :D

En komik kısımlardan biriydi kopmayan yoktur herhalde 😂

@tahirozgen i kurtaran yine sen oldun doktor helal sana👍

Ah ah değerim bilinmiyor :D

haha ya bildirimler geliyor okuyamadım, şu an geziyorum çok merak ediyorum 🙆‍♀️

Sen keyfine bak. Kaçmaz bir yere nasılsa :)

@sudefteri hemen okumalısın tatlım. Doktor döktürmüş resmen.

merak edip o an ayaküstü okudum canım dediğin kadar var🙆‍♀️

bildirimler gelirken kendimi bi kitapçıya atıp ayaküstü okumuştum, nasıl bir hayalgücüyle yazmışsın🤗

Büyücü mü?
@sudefteri. Suya yazılar yazdığına inanılıyor.

bunun bi şekilde açığa çıkacağı belliydi:))

bir ev gördüm. Fakat ev sudan yapılmıştı. Akmaya devam ediyor ama şeklini koruyordu. Eve yaklaştığımda kapı yere döküldü. Girmem için hiç bu kadar ince bir davet almamıştım.

ya bu eve bayıldım rüyalarımdaki gibi aynı🙆‍♀️
denizin karanlık sularına bakarak sudan evimi düşündüm şimdi:)

Harfleri defterin alt kısmında tek noktaya yazıyor ve silinen yere sonraki harfi yazıyordu. Silinen harfler düzgün bir sıra ile defterin üst kısmına yerleşiyordu.

tom riddle'ın günlüğü gibiymiş cânım sudefterim🙆‍♀️

Spontane çıktı bir şeyler siz de iyi malzeme veriyorsunuz ama rica edeceğim :D

ya bu eve bayıldım rüyalarımdaki gibi aynı

Eğer ciddiysen çok memnun oldum :)

tom riddle'ın günlüğü gibiymiş cânım sudefterim

Hala oturmadı ama bir yerden öyle bir şey anımsadığımı hissediyordum :D

Geniş anlatsam senden çok havalı bir karakter çıkardı da biraz aceleye geldi. Tekrar bakmadım ya da üzerine düşünmedim :(

Eğer ciddiysen çok memnun oldum :)

tabii ki:) bir de şey olsaymış tam olurmuş:)
evin üst katından direkt dışarıya sudan oluşan su kaydırağı gibi bişey🙆‍♀️
işte bunlar gerçekler:))

Geniş anlatsam senden çok havalı bir karakter çıkardı da biraz aceleye geldi. Tekrar bakmadım ya da üzerine düşünmedim :(

belki bir gün🙆‍♀️

Zihnimin abuk kuşu serisinde çayına kaç şeker attığını anlatırsa şaşırma...

Tekrarlı okuma yapıyorum😄. Burayı serinin bir yerinde değerlendirmeliyim.🙃

Bak dikkat et. Karakter kanseri olursun maazallah :D

olayım ya dert değil, sen reçeteyi bulmuşsun işte :))

E tabi başımıza gelirse mecburen :)

Korkmayın her derde çare doktor buradayken kimse hasta olmaz. Doktor yazar bir reçete :)

Sudefteri'nin evi çok klasmış :)

Hocam çok şekildi de bazı ihtiyaçlara nasıl yanıt vereceğini kesitremedim :)

Ehehe, o kısmı özellikle beğendim

Sudefterinin evi su gibi akıcı ve duru.

evet hayali bile güzel🙆‍♀️

Ahaha çok güldüm. Harika olmuş.

Kapının yere dökülmesini çok sevdim.

Posted using Partiko Android

Kapıyı arkamdan geri toplayacaktım unutmuşum :D Teşekkür ediyorum efenim :)

Uğraşamazdın doktor. Şimdi paspas filan lazım olurdu. Zaten sıkışık zamanındaymışsın. :)) İyi etmişsin unutmakla.

ahahaha çok adaletli konuştun yine :)

Evet o kadar adilim ki @sahinadm fakirlikten yorum bile atamadığı için kendimden ödün verdim ona. :))

Sahinadm a haksızlık etme gönlü zengin onun.

O yarışmaya katıldı ama sen katılmadın daha :))

Paraya ihtiyacı var, ondan katıldı. :))

Bu kafayla giderse daha çok aç kalır. :))

Congratulations! This post has been upvoted from the communal account, @minnowsupport, by doctorbishop from the Minnow Support Project. It's a witness project run by aggroed, ausbitbank, teamsteem, someguy123, neoxian, followbtcnews, and netuoso. The goal is to help Steemit grow by supporting Minnows. Please find us at the Peace, Abundance, and Liberty Network (PALnet) Discord Channel. It's a completely public and open space to all members of the Steemit community who voluntarily choose to be there.

If you would like to delegate to the Minnow Support Project you can do so by clicking on the following links: 50SP, 100SP, 250SP, 500SP, 1000SP, 5000SP.
Be sure to leave at least 50SP undelegated on your account.

Okurken oldukça keyif aldım hocam. Tanıdığım kadarıyla karakterler de oldukça uyumlu olmuş. Resimlere de bayıldım. Elinize sağlık iyi bir çalışma olmuş. Başarılar

Tahir beye laf geldi :D Teşekkür ediyorum keyif almanız için yazıldı zaten. Başarılı olduysa ne ala :)

Benim de içimden @tahirozgen'e bir şeyler yazmak geçiyor. Doktor tetikledin beni. :)

Hiç durma. Çok zevkli :D

Ben ona kıyamam ki
Kıyar mıyım yoksa... :))

Kıymasını bile yaparsın bence :))
Turşumu kurmaya mı burdasınız, kıyın efendiler kıyın! ;)

Kaşınıyorsun :))

@edebiyat tan bir tahirozgen yazısı geliyor gibi nedersiniz ? 😃

Tarsarlıyorum bir şeyler de umarım yetiştiririm. :)

Yetişir yetişir. Yetişmezse powerpuff girls olarak süreyi uzatırız :))


Bu yazı Curation Collective Discord Sunucusunda küratörlere önerilmiş ve manuel inceleme sonrasında @c-squared topluluk hesabından oy ve resteem almıştır.
This post was shared in the #turkish-curation channel in the Curation Collective Discord community for curators, and upvoted and resteemed by the @c-squared community account after manual review.

Coin Marketplace

STEEM 0.16
TRX 0.15
JST 0.030
BTC 58984.04
ETH 2551.66
USDT 1.00
SBD 2.35