You are viewing a single comment's thread from:

RE: Yaşanmış Hayali Hikaye

in #tr6 years ago (edited)

bildirimler gelirken kendimi bi kitapçıya atıp ayaküstü okumuştum, nasıl bir hayalgücüyle yazmışsın🤗

Büyücü mü?
@sudefteri. Suya yazılar yazdığına inanılıyor.

bunun bi şekilde açığa çıkacağı belliydi:))

bir ev gördüm. Fakat ev sudan yapılmıştı. Akmaya devam ediyor ama şeklini koruyordu. Eve yaklaştığımda kapı yere döküldü. Girmem için hiç bu kadar ince bir davet almamıştım.

ya bu eve bayıldım rüyalarımdaki gibi aynı🙆‍♀️
denizin karanlık sularına bakarak sudan evimi düşündüm şimdi:)

Harfleri defterin alt kısmında tek noktaya yazıyor ve silinen yere sonraki harfi yazıyordu. Silinen harfler düzgün bir sıra ile defterin üst kısmına yerleşiyordu.

tom riddle'ın günlüğü gibiymiş cânım sudefterim🙆‍♀️

Sort:  

Spontane çıktı bir şeyler siz de iyi malzeme veriyorsunuz ama rica edeceğim :D

ya bu eve bayıldım rüyalarımdaki gibi aynı

Eğer ciddiysen çok memnun oldum :)

tom riddle'ın günlüğü gibiymiş cânım sudefterim

Hala oturmadı ama bir yerden öyle bir şey anımsadığımı hissediyordum :D

Geniş anlatsam senden çok havalı bir karakter çıkardı da biraz aceleye geldi. Tekrar bakmadım ya da üzerine düşünmedim :(

Eğer ciddiysen çok memnun oldum :)

tabii ki:) bir de şey olsaymış tam olurmuş:)
evin üst katından direkt dışarıya sudan oluşan su kaydırağı gibi bişey🙆‍♀️
işte bunlar gerçekler:))

Geniş anlatsam senden çok havalı bir karakter çıkardı da biraz aceleye geldi. Tekrar bakmadım ya da üzerine düşünmedim :(

belki bir gün🙆‍♀️

Coin Marketplace

STEEM 0.16
TRX 0.15
JST 0.030
BTC 59085.79
ETH 2543.81
USDT 1.00
SBD 2.36