You are viewing a single comment's thread from:

RE: Yaşanmış Hayali Hikaye

in #tr6 years ago

İşemem gerek sevgili su defteri. Bu kadar şırıltı iyi gelmedi.

Hiç beklemiyordum...koptum...🤣😂🤣😂🤣😂


Ellerine sağlık doktor, sen ki benim için bedel ödemeyi kabul etmişsin, anlatsalar "masal okumayın" derdim... Al işte bak masalmış zaten ;)

Sort:  

Karakter kanseri de iyiydi bu arada 👍

karakter kanseri süpermiş bence @tahirozgen bunu yazılarında değerlendirir:)

ahhaaha ben de yazarken güldüm :D Senin için bedel ödenir ya. Değer mi değmez mi kısmına girmemek için hikayeyi yarıda kestim ama :D

En komik kısımlardan biriydi kopmayan yoktur herhalde 😂

@tahirozgen i kurtaran yine sen oldun doktor helal sana👍

Ah ah değerim bilinmiyor :D

haha ya bildirimler geliyor okuyamadım, şu an geziyorum çok merak ediyorum 🙆‍♀️

Sen keyfine bak. Kaçmaz bir yere nasılsa :)

@sudefteri hemen okumalısın tatlım. Doktor döktürmüş resmen.

merak edip o an ayaküstü okudum canım dediğin kadar var🙆‍♀️

Coin Marketplace

STEEM 0.16
TRX 0.15
JST 0.030
BTC 59249.03
ETH 2543.53
USDT 1.00
SBD 2.37