Sort:  

basit şeyler🙇‍♀️

Ah su defteri ah. Benim beynimde soru işareti bırakmayı çok seviyorsunuz. Sebebim olacak bu sitedekiler :)

aa sitemizin doktoruna bir şey olmasın, yoksa kim bize reçeteler yazacak dimi🤷‍♀️

Muayene olma sonra doktor reçete... ne güzelsiniz be :)

ya o kadarcık da hatrımız olmasın mı:)
işin sırrı muayene etmeden reçete yazabilmek belki de🙇‍♀️

Yahu senin hatrın tüm bunlardan daha fazla da benden çok şey istiyorsun :) neyse her geçen gün daha fazla tanışıyoruz belki bir gün reçete gelir :)

Bu arada kim bana reçete yazacak 😂 sanıyorum en dengesiz olan benim :) @tahirozgen hariç tabi onu saymıyorum :)

Ne oluyoruz, zaman da geriye doğru sıçrama mı yaptık? 6 ay öncenin postu altında yorumlar görmek şaşırtsa da, güzel bence. Hatta steemit, yeni yorum eklenen eski yazıları da sayfalara düşürse daha iyi olur.

Beni saymayarak, ekmek peynir muamelesi mi yapıyorsun bana? O zaman ben de sana; omlet, zeytin muamelesi yaparım.

Şu zamanda ekmek peyniri saymıyorsan cb adaylığını çekmeni rica edeceğim. Sevgili @sudefteri gece uyumamış olsa gerek. Ya da "şu doktor eskiden de salak bir çocuk muydu?" Demiş olabilir bilemedim :)

Omlet muamelesi kabul ama iyi pişmişim gibi davran bana

ama güzel değil mi mahsun mahsun öyle bi köşede kalıp yalnızlık çeken yazıları okumak, onlara yorum yapmak..
bu sıçrama iyi bişi galiba🙆‍♀️

Coin Marketplace

STEEM 0.23
TRX 0.12
JST 0.029
BTC 66541.28
ETH 3559.45
USDT 1.00
SBD 3.05