Sort:  

evet gece uyuyamadım şu doktorun ilk yazısı neydi acaba diye merak ettim:))
ama salaklık nedir ya🙅‍♀️

Ya sempatik anlamda değerlendir öyle kelimeleri :) uyuyamaman üzdü. Hisarüstüne gel. Güzel bir manzara ve sıcak çikolata iyi gelir :)

salak = şapşik galiba

Downvote nasıl veriliyordu :)

🤣 🤣 🤣

sesli güldüm🙅‍♀️

:) sıcak çikoyu çok severim, hisarüstüne tamamen fransızım🤷‍♀️

Boğaziçi üniversitesi. Sen gel çikolata ayarlanır :)

iyi pişmiş omlet lezzetsizdir, sen az pişmişsindir kesin.

Neler söylüyorsun sevgili özgen :) bak buralar blockchain kalır valla :)

:) silinmezlik.. bu kötü yönü işte bazı şeyler öyle kalacak uzay boşluğundakiler gibi🤷‍♀️

bilmem ki, ne diyorum ben ya?
Her şey bir toz bulutuydu halbukim. 🙄 🙄

Coin Marketplace

STEEM 0.20
TRX 0.12
JST 0.028
BTC 61804.64
ETH 3395.13
USDT 1.00
SBD 2.51