Sort:  

Su defteri o saatte seni buraya getiren ne?

basit şeyler🙇‍♀️

Ah su defteri ah. Benim beynimde soru işareti bırakmayı çok seviyorsunuz. Sebebim olacak bu sitedekiler :)

aa sitemizin doktoruna bir şey olmasın, yoksa kim bize reçeteler yazacak dimi🤷‍♀️

Muayene olma sonra doktor reçete... ne güzelsiniz be :)

ya o kadarcık da hatrımız olmasın mı:)
işin sırrı muayene etmeden reçete yazabilmek belki de🙇‍♀️

Yahu senin hatrın tüm bunlardan daha fazla da benden çok şey istiyorsun :) neyse her geçen gün daha fazla tanışıyoruz belki bir gün reçete gelir :)

Bu arada kim bana reçete yazacak 😂 sanıyorum en dengesiz olan benim :) @tahirozgen hariç tabi onu saymıyorum :)

Ne oluyoruz, zaman da geriye doğru sıçrama mı yaptık? 6 ay öncenin postu altında yorumlar görmek şaşırtsa da, güzel bence. Hatta steemit, yeni yorum eklenen eski yazıları da sayfalara düşürse daha iyi olur.

Beni saymayarak, ekmek peynir muamelesi mi yapıyorsun bana? O zaman ben de sana; omlet, zeytin muamelesi yaparım.

Coin Marketplace

STEEM 0.18
TRX 0.16
JST 0.030
BTC 61720.10
ETH 2429.72
USDT 1.00
SBD 2.63